|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Jammer dat er zo weinig kitekings op Swoody waren... Tsja, er zijn kitekings die mottuh gewoon werrekuh he.
|
|
|
Jelle
|
Was aardig dat Klaas en Riesj helemaal naar Shout kwamen om m'n kite aan te pakken - overpowered met de 12 !!!
Mijn 9 jaar ervaring, Peter........
|
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Tja, zolang het nog niet licht is tot een uur of 7, zal ik niet op swoody zijn,
Werken tja, dat hoort er bij
|
|
|
@LaurenS
|
Dat siert je Jelle ,ik had gewoon geen zin na mijn ND in kou,regen en teveel wind,laat staan een bakkie bij vdB .Morgen gaat um ook nie worden nie denk ,teweinig wind :'(
|
|
|
Jelle
|
Tja, zolang het nog niet licht is tot een uur of 7, zal ik niet op swoody zijn,
Zetten we toch een paar koplampen aan ?!?
|
|
|
Jelle
|
Dat siert je Jelle ,ik had gewoon geen zin na mijn ND in kou,regen en teveel wind,laat staan een bakkie bij vdB .Morgen gaat um ook nie worden nie denk ,teweinig wind :'( Kan me helemaal voorstellen, na een nacht doorhalen het koude water in... Hoe is de koffie op je werk? Bij mij gaf de doorslag die slechte voorspelling.
|
|
|
|
joosie
|
iedereen alvast een heel relexte week gewenst (geen ene ruk wind das mooi niks) ik peer m zo naar sólden oostenrijk heleweek boarden en aan sneeuw geen gebrek
|
|
|
Merijnhe
Logs: 0 | 12 uur
|
Ziet er niet heel slecht uit, lekker weer en een knoop of 17 op dit moment .... windguru geeft nog een kleine toename van de wind aan.
IJmuiden of Wijk?
Het is 100 % ZW ... windguru geeft nog wel ff deze richting. Lijkt me dus Wijk aan C?
Of heeft iemand andere info zodat IJmuiden beter is?
|
|
|
Merijnhe
|
Gebeurt niet vaak dat het zo stil is op dit stukje forum .... en op de webcam van Wijk zie ik alleen maar een rustig zeetje, geen kiters .... betekent dit dat er mensen in IJmuiden zijn? Ik ga mijn spullen pakken, het lijkt toch echt nog wel een beetje te waaien ( http://www.kitehigh.nl/weer/wind = 19 knopen, ZW) ... toch maar ff bij Wijk kijken. 'Beter een ritje voor niets, dan een sessie gemist' heb ik wel eens in een wijs forum bericht gelezen ;-)
|
|
|
Langbeest
|
Morgen effe naar BOOT 2012 Zijn er al mensen geweest??????
|
|
|
|
Merijnhe
|
Het was prachtig ..... voor wandelaars :-( Bij Aloha 12 knopen gemeten met de windmeter. Daarna naar de bunker iemand van het water zien komen met somber gezicht ... nog even langs IJmuiden gegaan nu ik toch overal de wind aan het meten was :-) En ook daar was het niet boven de 12-13 knopen. Precies op de (wel al beetje te verwachten dip) stond ik op het strand met al mijn hoop ... Blijkbaar was de wind op, zie grafiek...
|
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Morgen effe naar BOOT 2012 Zijn er al mensen geweest??????
Ja heb iemand gesproken die er was geweest... was niet veel... duzzz, beetje doodgebloedt!!! ISPO he dat is het helemaal, 77 Project, stand 221 Hall A1. ( )
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Het was prachtig ..... voor wandelaars :-( Bij Aloha 12 knopen gemeten met de windmeter. Daarna naar de bunker iemand van het water zien komen met somber gezicht ... nog even langs IJmuiden gegaan nu ik toch overal de wind aan het meten was :-) En ook daar was het niet boven de 12-13 knopen. Precies op de (wel al beetje te verwachten dip) stond ik op het strand met al mijn hoop ... Blijkbaar was de wind op, zie grafiek... mmmmm, gisteren zo'n heerlijke sessie... Hé Ries, juiste moment juiste plek, toch... @Merijnhe Volgende keer is een ander de l*l Is jouw avatar nou die sombere bij de bunker?
|
|
|
Tim_GTS5
|
Donderdag snowkiten Feldberg met -15 en 140cm schnee !
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
'Viel Spaβ!'
|
|
|
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Lekker he Tim, de snowkitepiste ligt er weer lekker bij... echt zin in Heerlijk filmpje BTW
|
|
|