R@bert
|
Mick, nogmaals gefeliciteerd. Je verjaardags kadootje is goed bevallen begrijp ik Leon, jij ook gefeliciteerd met de sleutel . Ro, weet je al wanneer je kan gaan testen? Hoop donderdag beide series mee te krijgen....
|
|
|
R@bert
|
I'm back.... Waren 3 fantastische dagen... Straks weer werken en tot zondag is het Nationale restaurantweek..... Zal wel ff niet kiten worden... nu al 500 man gereserveerd.... See you soon.... Waar ben je nou geweest, Mick?
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Hierbij de altijd goed bedoelde corrigerende tik Robert! Allen dank voor de felicitatie.... Hiep hiep hoera. Als verrassing waren we ff 3 dagen in Camperduin vlak bij Schoorl. Elke dag lekker kunnen knallen in het zonnetje en vooral gisteren op mijn verjaardag was top. Paulien had mij in Bergen afgezet en vanuit daar terug naar Camperduin geknald. Wind pal aanlandig dus dat was sprayen langs het kantje.... Lekker gegeten bij Merlet(1 Michelinster) en Champie gedronken. Waren lekkere dagen.... Straks dus weer werken en de Restaurantweek voor onze kiezen....ff niet kiten dus voor opa Mick...
|
|
|
Micky
|
Thx Leoff...
|
|
|
michiel v geel
|
leon, kan niet gewoon het wachtwoord van mick krijgen dat jij voortaan zijn berichten gaat typen?
|
|
|
Jacq
|
Watersportweer is niet echt enthousiast voor donderdag. Knmi verwacht wel een aardig windje aan zee...Ben benieuwd wat t gaat worden. Spierpijn trekt langzaam weg, dus ik kan er weer tegen aan
|
|
|
michiel v geel
|
het weekend ziet er ook wel ok uit alleen wat zuidelijk
|
|
|
R@bert
|
zo, lekker vroeg...pfff . Ga zo richting da beach. Eind van de ochtend stort de wind in, kan nog net ff paar uurtjes knallen . Zo die boardjes ophalen en testen...zijn er nog meer luitjes die een early session gaan doen?
|
|
|
.
|
hmm shit,.. daar had ik ook wel oren naar gehad,.. helaas,.. zit nu al op mn werk! dacht dat niemand zo gek zou zijn om zo vroeg te gaan schitteren,... zie net dat je jarig ben, gefeliciteerd,.. en die andere robert ook,.. moet niet gekker worden met de robert's,... zou ik ook jarig zijn!?
|
|
|
R@bert
|
Dude...er zijn een paar Robert's jarig idd....maar daar ben ik er niet 1 van. Ben wel in maart jarig, dat wel, haha...
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Voor Micky: Kwam deze foto's tegen op het net, boardje (Trax 08) ziet er ziek uit zo met die channels : Ik heb hier nog een wake TT van F-one liggen uit 2003. Volledig woodcore en carbon stingers en snowboard bouwwijze. Alle andere merken kwamen hier pas veel later mee.
|
|
|
michiel v geel
|
heb um in tarifa gezien vond hem niet mooi ofzo ook de shape niet maar ik ben wel benieuwd hoe het vaart, peter schijnt hem al gevare te hebben daar en hij was er erg positief over.
than again hij vaart nu op een nobile dus dan kan je bijna alleen maar vooruit gaan...
|
|
|
R@bert
|
Net terug uit Katwijk...ff geknald met de 13m en de Aboards in mn uppie, haha . Heb de X en Z ff gevaren...moet zeggen dat t lekkere boardjes zijn . Die Z voelt heel speels en los aan en is wendbaar, maar met zat grip terwijl ie toch 130cm is. Vandaar dat veel iets zwaardere riders voor de 133cm gaan want zo voelt ie bij lange niet aan . Vaart heel smooth door de chop.. Zowel de X en Z varen top upwind. Wel meer op de achterste voet varen..De X is ff wennen met een iets bredere stance, maar aan grip geen gebrek. Pop is ook genoeg aanwezig...heb ze tot zaterdag dus even iets meer aan de tand voelen deze jongens....
|
|
|
Jacq
|
Wordt nog lastig. Morgen kan tot 13/14 uur ongeveer. Zaterdag is er ook niet veel meer over, wordt een late sessie. Weet niet hoe laat je ze terug moet geven?
|
|
|
|
R@bert
|
Hier paar foto's van de Aboards X en Z serie
|
|
|
R@bert
|
nog een paar...nice, toch?
|
|
|
Micky
|
Terrrringggg druk.... Moet opeens werken voor mijn geld ipv kiten... Hee Ro, die boardjes zien er goed uit.... Heel mssn dat ik zaterdag nog ff een uurtje kan knallen...
|
|
|
michiel v geel
|
zie ik jullie zaterdag nog op katwijk? airtime-kitebeach
|
|
|
R@bert
|
Terrrringggg druk.... Moet opeens werken voor mijn geld ipv kiten... Hee Ro, die boardjes zien er goed uit.... Heel mssn dat ik zaterdag nog ff een uurtje kan knallen... He gezellig...heb ik de boardjes nog. Eclipse kites kan je dan ook testen op K-beach
|
|
|
R@bert
|
zie ik jullie zaterdag nog op katwijk? airtime-kitebeach
Zijn de containers alweer terug, Michiel? De 15de toch pas of...?
|
|
|
Jacq
|
Geen Playa zaterdag?
Mick, hoe laat kan jij dan?
|
|
|
Pjoeloe
|
Wie gaat waar morgen heen? Ben eventueel wel bereid om een keer te komen buurten op Kattuk
|
|
|
michiel v geel
|
zaterdag worden de balken gelegd en waneer de containers weet ik niet of zondag of volgend weekend ofzo
|
|
|