Eev
|
jee daar ben je dan idd mooi klaar mee, ik zou zeggen terug pakken die Bl-ers!!
|
|
|
Ruben..
|
Belachelijk!!
|
|
|
3rikj3
Gast
|
Genaaid..!!
|
|
|
slufterhufters.com
|
Waarschuwing. Ik tel een aantal berichten van je die niet volgens de regels zijn. Lol maken of cynisch zijn kan in lounge, niet hier! Edit: Arjan.
|
|
|
kitertjuh
|
word je schijt ziek van.
al die dingen die over je pakket komen als je ze uit het buitenland laat opsturen:(
|
|
|
Moza
|
Kijk of je het op je ouders kan verhalen, die hebben jou verwekt dus laat ze ook voor de kosten opdraaien..
ik heb mn moeder gebeld maar die gaf aan dat ik beter bij jou aan kan kloppen omdat jij altijd iedereen zit te pushen om in het buitenland te kopen
|
|
|
pietjepuk
Gast
|
Jammer,
Je had er een Wholesale Value Bon bij moeten hebben ipv Retail Value. Scheelt 50 tot 60%
Declared Value By declaring the wholesale value of your purchases, you will save significant amounts in duty and taxes when importing your items through Access USA. By law, we are only required to declare the wholesale value of your purchases. The wholesale value is a "reasonable cost to manufacture the product" and is usually 50-60% below the retail value (the amount you paid for the mechandise).
|
|
|
steefman @ work
Gast
|
ik zal het je nog erger vertellen. ik kocht onlangs een tweedehands kite op ebay usa en moest daarover ook btw betalen en invoerrechten. btw over een tweedehandsproduct: helemaal gek geworden daar bij de belastingdienst ze hadden overigens ook nog het hele pakket overhoop gehaald, snee in het doek, en alles weer teruggefrommeld in de door: waanzin!!! (geschokt_kitesmiley)
|
|
|
Alferink
|
ff een correctie...het is Douane...geen belanstingdienst die die zooi regelt Wel lullig dat hij het niet als cadeau wilde versturen...dat had je een hoop centen gescheeld. Dit had je ook van te voren kunnen weten... als het niet als cadeau wordt verstuurd moet je 9/10x die invoer zooi betalen. Dus: Alleen kopen als het als cadeau verstuurd wordt + zonder logo's/stickers van de winkel waar je het koopt, want anders heb je nog kans op gezeur.
|
|
|
Moza
|
Das niet helamaal waar alferink, ik heb me er van tevoren redelijk in verdiept en had op 60 euro gerekend, niet op 110! Als je op die site van de douane gaat kijken dan kun je een en ander niet overzichtelijk noemen...ik ga bezwaar indienen.
|
|
|
Alferink
|
Oja, Als je je er goed verdiept hebt . ik dacht dat het zo zat (maatje van me had al z'n kitespul vanuit amerika laten overkomen, zonder ook maar een cent extra te betalen.. Als cadeau verstuurd.) Maar dat je het aan kan doen om in het park te gaan wandelen...dat is idd gelul.. dus idd BEZWAAR, stelletje *@$%# (angry_kitesmiley) Succes ermee (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
FLOF
|
Maar Moza, tis wel een top pak! Heb hem sinds vorige week, helemaal ok! (Wel gewoon maatje L (grinnik_kitesmiley) )
|
|
|
Silversurfer1
|
tja ze willen gewoon dat producten dezeldfe prijs hebben of je ze nou in het buitenland koopt of hier. je hebt in ieder geval gelukkig niet meer betaald dan als je hem hier zou kopen. bytheway ff spammen (grinnik_kitesmiley) ik heb nog zo'n pak te koop. vrijwel nieuw. maat l. voor € 200,- zonder allerlei belastingen
|
|
|
Moza
|
ja een top pak is het zeker....heb m gisteren aangehad....toen ik terug in de auto zat vanuit enkhuizen kwam ik er halverwege pas achter dat ik m nog aan had!! Maar Moza, tis wel een top pak! Heb hem sinds vorige week, helemaal ok! (Wel gewoon maatje L (grinnik_kitesmiley) )
|
|
|
Papa
Geen avatar
|
je hebt t zelf niet goed geregeld waarschijnlijk... weanener je pakketten via de USPS (usa TPG) verstuurd dan is de kans dat je moet betalen heeeeel klein. (meende ook al gezegd in ander topic van je) Ik koop veel via Ebay en heb nog nooit iets hoeven te betlaen gewoon alles op laten sturen via USPS dan moe tt goed zijn.,.
|
|
|
Moza
|
Het is verstuurd via usps ... misschien heb jij altijd veel geluk gehad!
Ik ben blij dat ik het pak heb....heel blij....ik wil alleen aangeven voor mensen die zoiets ook eens willen doen; kopen via EBAY in US, dat er haken en ogen aan zitten. En dat de prijs die je betaalt nog aanzienlijk hoger wordt!
|
|
|
Passie
|
echt dom gewoon.. was dat pak niet gewoon in nederland te koop of?
|
|
|
Slis
|
Moza, aanvechten! mijn ouders zitten in de kleding branch en exporteren wel eens wat naar de VS en krijgen ook vaak dingen terug...
En die hebben dit vele malen gehad en tot op hede elkeer keer aangevochten en in hun gelijk gesteld je moet er gewoon ff de tijd voor nemen en dan lukt het wel suc6!
p.s scoor het voortaan via kennisen/vrienden in de states een stuk makkelijker
|
|
|
Moza
|
echt dom gewoon.. was dat pak niet gewoon in nederland te koop of?
Lees hierboven datik een bijzondere maat heb!
|
|
|
Passie
|
xlt.. wat is dat voor maat?
|
|
|
VincentC
|
Xtra Large Tietjes?
Man je bent echt genaaid! Echt zo'n geniks met die BTW hier enzo, 1000 jaar geleden was er ook nog geen BTW en toen leefde iedereen ook prima!
|
|
|
|
DaRipper
|
die paar euri's.....
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ik laat tegenwoordig spullen door een Amerikaanse collega meenemen, ik ben ook al eens genaaid voor een dik bedrag. Was nog in guldens. Kosten $49,95 + $15,- verzendkosten. Bij de belastingdienst hadden ze daar Fl 246,- van gemaakt. En dan heb ik het over een jaar of 8 geleden.... (angry_kitesmiley)
Beter vermijden tenzij het niet anders kan.
|
|
|