Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Gelukkig maar Robin. Ik zou zeggen ga ff wat anders doen in de vrije tijd....maar voor fotograferen heb je ook twee handen nodig Je hebt nog een hele maand om te herstellen voordat je weer naar die megazandbak gaat aan de rode zee
|
|
|
Tsss
Logs: 0 | 24 uur
|
Het is wel echt belangrijk dat je voldoende rust neemt, en evt traint voordat je weer gaat kiten en uithaken! Het laaste wat je wilt is dat ie nog een x uit de kom schiet en en je banden/kapsel te veel oprekt... Wel een lekker poeierdagje vandaag zeg! Na een uur of 2 met de 9 wilde ik eigenlijk met de 7 aan de slag, maar zag dat de tube door de LE naar buiten kwam Dus maar weer de 9 gepakt en daar mee verder gegaan tot een uur of 5. Toen werd het echt te veel voor me en lekker voor de bui ingepakt.
|
|
|
Mriek
|
Ja dat was ik ja.. Ik dacht ik zie 1, een meisje, 2, gaastra en 3, een kleine gaastra dus ik denk dat kan niet missen! Ja ik dacht al, heb je daarna helemaal niet meer gezien! Jammer hoor. Ik heb zojuist mijn lekkerste sessie van het jaar gehad dus wat een verschil met jou en RB... op het laatst zo rond half 6 werd ie ECHT hard en toen echt hoog gevlogen! voor mijn doen. toen snel het water af voor die enge bui die eraan kwam en gelijk gekapt want ik was kapoet! kwam Daniel nog tegen op de terugweg die nu een lekkere avondsessie aan het boeken is haha! Mooi jij trekt de gemiddelde waardering van vandaag weer een beetje in proportie! En je boardje heeft het dus gehouden!
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
was erg lekker op Slufter, dikke golven en de in poel bleef lekker veel water staan. eindelijk eens een paar dikke loops gemaakt, ben nu helemaal gesloopt. Robin sterkte man!, ik dacht al toen je me riep om hulp: wat moet/doet hij nou? je stond volgens mijn al 5 minuten met je kite uitgehaakt op 09:00?? Ik had je al eerder zien staan maar had niet in de gaten dat je blessure had. Nogmaals, neem je rust en het komt goed!
|
|
|
|
d@ni
|
Het was heerlijk gisteravond op playa!! Zeker wel tot 20.00 kunnen knallen! Wel nog wel even dit; HIERBIJ EEN OPROEP : WIL DIEGENE DIE GISTERAVOND DE WIND HEEFT MEEGENOMEN ZICH HIER MELDEN!
|
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Gistere avond heb ik ook nog lekker geknald met de 7m , het was wel aardig vlagerig en gek genoeg waren er bijna geen hoge golven, had echt grote bakken verwacht met die wind.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Gistere avond heb ik ook nog lekker geknald met de 7m , het was wel aardig vlagerig en gek genoeg waren er bijna geen hoge golven, had echt grote bakken verwacht met die wind. Dat is vaag zeg, plus dat jij wel hebt kunnen varen in harde wind, en op playa dus maar tot 20:00 uur. De golven overdag op de slufter waren af en toe echt hoog! Woei voorspelling voor a.s. Zondag is foetsie. Eigenlijk voor de hele aankomende week Misschien zaterdagochtend nog wat met grote maten En de Skywalker review is af en geplaatst hier bij gear!
|
|
|
Hard2Handle
|
Heb maar tot iets na 19:00 gevaren, toen kwam er een boze donkere wolk aan, ben van het water gegaan, toen ben ik maar gelijk naar huis gegaan, gelukkig maar want het was allemaal regen en daarna was het op.
|
|
|
d@ni
|
Gistere avond heb ik ook nog lekker geknald met de 7m , het was wel aardig vlagerig en gek genoeg waren er bijna geen hoge golven, had echt grote bakken verwacht met die wind. Toch ook niet later dan een uur of 20.00 zeker?? Na die bui was het bij ons echt op, zelfs TheO kon met z'n 11m niet meer vooruit komen.EDIT : Je was me voor
|
|
|
d@ni
|
Hij was het Daniel..
Hij zal wel verstopt hebben gezeten in die donkere wolk dan.. Wat een nepstreek.
|
|
|
Hard2Handle
|
En de Skywalker review is af en geplaatst hier bij gear! Review ziet er goed uit Michiel! Had je vader die fotootjes gemaakt toen ik net te laat was?
|
|
|
El Banditos
|
Was super gister, af en toe beetje sterk voor mijn 11m, ben blij als ik na het weekend mijn nieuwe setjes heb, dan pak ik volgende keer de 8.
Met die donkere wolk maar voor de zekerheid ff aan de kant gegaan, je weet nooit, en erna was het idd ineens helemaal op, nog geprobeerd met de 11m maar was niet te doen.
Nu maar weer wachten tot die windgod van Hard2Handle weer eens op bezoek komt.
|
|
|
|
Spoon
|
Hij was het Daniel..
zeg h2h.. wat zijn dat nou weer voor "World of Wankers" achtige plaatjes? het word tijd dat ik weer is ga kiten.. en het word tijd voor een confessie... ik uhh... heb ... een andere auto gekocht
|
|
|
d@ni
|
Coole bak Spoone!! Een heuse surfdude van!!
|
|
|
|
Hard2Handle
|
Hij was het Daniel..
zeg h2h.. wat zijn dat nou weer voor "World of Wankers" achtige plaatjes? het word tijd dat ik weer is ga kiten.. en het word tijd voor een confessie... ik uhh... heb ... een andere auto gekocht Gaaf busje man! Zelf heb nog een VW kever uit '66 met een 2 liter motor in de garage staan, deze moet echter alleen nog afgebouwd worden, maarja met kiten als een hobby zie ik dat niet gebeuren in de nabije toekomst. "World of Wankers"??? snap em niet als ik dat in tik bij google kom ik heel ergens anders:
|
|
|
El Banditos
|
dat is geen andere auto kopen spoon dat is gewoon een hele dikke bak kopen.
Heel stoer, zou er ook wel een willen ooit.
|
|
|
Spoon
|
Gaaf busje man! Zelf heb nog een VW kever uit '66 met een 2 liter motor in de garage staan, deze moet echter alleen nog afgebouwd worden, maarja met kiten als een hobby zie ik dat niet gebeuren in de nabije toekomst. "World of Wankers"??? snap em niet als ik dat in tik bij google kom ik heel ergens anders: Nice.. die kever is ook leuk, die heeft tenminste wel een blauw kenteken.. Vind ik wel jammer dat ik die niet heb. ze is 30 jaar oud. en origineel een zwitserse schone. Ze is een veteraan Tis oorspronkelijk een legerbusje. Boven de bestuurderskant zit dus nog een versteviging en gat voor een zoeklicht. Dat rek bovenop is een munitiedrager. Er zit aan de zijkant zelfs een klem voor een raket o.i.d. ik moet er een hoop aan doen op cosmetisch vlak. motorisch is die bizar in orde (66.000 km op de teller, ik heb de documentatie van alle km erbij. de motor is net ingereden ) Maar binnen zijn er een aantal stoelen kapot. de vloer is smerig en begint op sommige plekken te roesten.. (tis en blijft een oude auto he ) de buitenkant is door de vorige eigenaar met de hand geschilderd. En dat zie je van dichtbij. Voorlopig prima maar hij gaat gewoon een keer overgespoten worden. "world of wankers" is mijn benaming voor het Massive online role playing game "world of warcraft". mn broertje speelt het en heeft er een hoop voor opgegeven (studie en dergelijk) en in china plegen er zomaar weer een paar zelfmoord op het moment dat er iemand hun account heeft gehacked... ik vind die "wereld" dus een beetje....uhm..... triest.. dat plaatje van jouw kan er zo uit komen.. LOL..
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Coole bak Spoone!! Een heuse surfdude van!!
Even voor de puristen, dat is een T2 Dani, en niet de T2 (T staat voor Transporter, een bedenksel van de Nederlandse VW importeur Pon. Die zag nl. op het fabrieksterrein van VW een platform rijden met een kever motor erin. Met de carroserie erop was de Transporter geboren.) Hier een detail van de T1 zodat je het verschil goed kan zien:
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Had je vader die fotootjes gemaakt toen ik net te laat was?
Zoals gebruikelijk kom jij dan te laat aankakken idd. Toch sta je er een keer of drie op, de gallery had je volgens mij al
|
|
|
Hard2Handle
|
Had je vader die fotootjes gemaakt toen ik net te laat was?
Toch sta je er een keer of drie op, de gallery had je volgens mij al Ja drie foto van ver weg, je ziet bijna niet dat ik het ben, ben alleen te herkennen aan mijn kale kop.
|
|
|