Kiters uit Rotterdam , meld je!

thomasr

Antwoord #19700 Juli 30, 2009, 20:18:27
edit2Rapporteer  
Zo dat was de ***ste sessie ooit. Getver wat had ik m'n dag niet. Werd met de minuut chagrijniger en ben uiteindelijk zelfs eerder het water afgegaan. Lag niet aan de omstandigheden, windje was lekker, wel behoorlijk vlagerig, zonnetje tussen de wolken door en toen we om 9 uur aankwamen maar een paar man op het water. Niks mis mee, dus hopelijk heeft de rest allemaal topsessies! Nog even gezwaaid naar iemand onder een blauw met wit monster dus ik denk Thomas (en had je weer mazzel vanochtend? Tongue).

Ja dat was ik ja.. Wink Ik dacht ik zie  1, een meisje, 2, gaastra en 3, een kleine gaastra dus ik denk dat kan niet missen!
 Ja ik dacht al, heb je daarna helemaal niet meer gezien! Jammer hoor.
Ik heb zojuist mijn lekkerste sessie van het jaar gehad dus wat een verschil met jou en RB...
op het laatst zo rond half 6 werd ie ECHT hard en toen echt hoog gevlogen! voor mijn doen.
toen snel het water af voor die enge bui die eraan kwam en gelijk gekapt want ik was kapoet!

kwam Daniel nog tegen op de terugweg die nu een lekkere avondsessie aan het boeken is haha!

Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #19701 Juli 30, 2009, 21:31:29
edit2Rapporteer  
Gelukkig maar Robin. Ik zou zeggen ga ff wat anders doen in de vrije tijd....maar voor fotograferen heb je ook twee handen nodig

Je hebt nog een hele maand om te herstellen voordat je weer naar die megazandbak gaat aan de rode zee
Tsss

Logs: 0 | 24 uur
Antwoord #19702 Juli 30, 2009, 21:42:14
edit2Rapporteer  
Het is wel echt belangrijk dat je voldoende rust neemt, en evt traint voordat je weer gaat kiten en uithaken!
Het laaste wat je wilt is dat ie nog een x uit de kom schiet en en je banden/kapsel te veel oprekt...

Wel een lekker poeierdagje vandaag zeg!
Na een uur of 2 met de 9 wilde ik eigenlijk met de 7 aan de slag, maar zag dat de tube door de LE naar buiten kwam ThumpDown Dus maar weer de 9 gepakt en daar mee verder gegaan tot een uur of 5.  YeSS Toen werd het echt te veel voor me en lekker voor de bui ingepakt.
Mriek

Antwoord #19703 Juli 30, 2009, 21:52:38
edit2Rapporteer  

Ja dat was ik ja.. Wink Ik dacht ik zie  1, een meisje, 2, gaastra en 3, een kleine gaastra dus ik denk dat kan niet missen!
 Ja ik dacht al, heb je daarna helemaal niet meer gezien! Jammer hoor.
Ik heb zojuist mijn lekkerste sessie van het jaar gehad dus wat een verschil met jou en RB...
op het laatst zo rond half 6 werd ie ECHT hard en toen echt hoog gevlogen! voor mijn doen.
toen snel het water af voor die enge bui die eraan kwam en gelijk gekapt want ik was kapoet!
kwam Daniel nog tegen op de terugweg die nu een lekkere avondsessie aan het boeken is haha!

Mooi jij trekt de gemiddelde waardering van vandaag weer een beetje in proportie! Grin En je boardje heeft het dus gehouden!
Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #19704 Juli 30, 2009, 21:55:44
edit2Rapporteer  
was erg lekker op Slufter, dikke golven en de in poel bleef lekker veel water staan. Joepie
eindelijk eens een paar dikke loops gemaakt, ben nu helemaal gesloopt. loser

Robin sterkte man!, ik dacht al toen je me riep om hulp: wat moet/doet hij nou?
je stond volgens mijn al 5 minuten met je kite uitgehaakt op 09:00??
Ik had je al eerder zien staan maar had niet in de gaten dat je blessure had. Undecided
Nogmaals, neem je rust en het komt goed!
Naishie

Antwoord #19705 Juli 30, 2009, 22:28:19
edit2Rapporteer  
mmmm ook lekker geknald vandaag hoor met de 7,5 @slufter van 12 tot 5 en ik vond het niet zo vlagerig,tenminste geen last van gehad.
En nu lekker uitrusten en woensdag lekker naar fuerteventura Joepie Joepie Joepie
d@ni

Antwoord #19706 Juli 31, 2009, 08:42:10
edit2Rapporteer  
 YeSS Het was heerlijk gisteravond op playa!! Joepie  Zeker wel tot 20.00 kunnen knallen!  YeSS

Wel nog wel even dit;

HIERBIJ EEN OPROEP :

WIL DIEGENE DIE GISTERAVOND DE WIND HEEFT MEEGENOMEN ZICH HIER MELDEN!
Hard2Handle

Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #19707 Juli 31, 2009, 08:45:29
edit2Rapporteer  
Hij was het Daniel..
Hard2Handle

Antwoord #19708 Juli 31, 2009, 08:47:10
edit2Rapporteer  
Gistere avond heb ik ook nog lekker geknald met de 7m Grin, het was wel aardig vlagerig en gek genoeg waren er bijna geen hoge golven, had echt grote bakken verwacht met die wind.
Michiel.
Moderator

Antwoord #19709 Juli 31, 2009, 08:57:10
edit2Rapporteer  
Gistere avond heb ik ook nog lekker geknald met de 7m Grin, het was wel aardig vlagerig en gek genoeg waren er bijna geen hoge golven, had echt grote bakken verwacht met die wind.

Dat is vaag zeg, plus dat jij wel hebt kunnen varen in harde wind, en op playa dus maar tot 20:00 uur.

De golven overdag op de slufter waren af en toe echt hoog!

Woei voorspelling voor a.s. Zondag is foetsie. Eigenlijk voor de hele aankomende week Undecided Sad
Misschien zaterdagochtend nog wat met grote maten Huh

En de Skywalker review is af en geplaatst hier bij gear! ThumpsUp
Hard2Handle

Antwoord #19710 Juli 31, 2009, 09:02:00
edit2Rapporteer  
Heb maar tot iets na 19:00 gevaren, toen kwam er een boze donkere wolk aan, ben van het water gegaan, toen ben ik maar gelijk naar huis gegaan, gelukkig maar want het was allemaal regen en daarna was het op.
d@ni

Antwoord #19711 Juli 31, 2009, 09:04:06
edit2Rapporteer  

Toch ook niet later dan een uur of 20.00 zeker?? Na die bui was het bij ons echt op, zelfs TheO kon met z'n 11m niet meer vooruit komen.

EDIT : Je was me voor
d@ni

Antwoord #19712 Juli 31, 2009, 09:14:47
edit2Rapporteer  
Hij was het Daniel..

Hij zal wel verstopt hebben gezeten in die donkere wolk dan.. Wat een nepstreek. Roll Eyes
Hard2Handle

Antwoord #19713 Juli 31, 2009, 09:31:28
edit2Rapporteer  
En de Skywalker review is af en geplaatst hier bij gear! ThumpsUp

Review ziet er goed uit Michiel!  ThumpsUp
Had je vader die fotootjes gemaakt toen ik net te laat was?
El Banditos

Antwoord #19714 Juli 31, 2009, 09:57:07
edit2Rapporteer  
Was super gister, af en toe beetje sterk voor mijn 11m, ben blij als ik na het weekend mijn nieuwe setjes heb, dan pak ik volgende keer de 8.

Met die donkere wolk maar voor de zekerheid ff aan de kant gegaan, je weet nooit, en erna was het idd ineens helemaal op, nog geprobeerd met de 11m maar was niet te doen.

Nu maar weer wachten tot die windgod van Hard2Handle weer eens op bezoek komt.
Gewoon_Mart

Logs: 0 | 428 uur
Antwoord #19715 Juli 31, 2009, 10:04:20
edit2Rapporteer  
Yo Dan, dus je hebt nog wel even lekker kunnen varen, toen je langs ons liep realiseerde ik me pas dat jij het was.... sorry zon Wink Wink

Ik ben om 18:15 van het water afgestapt, met de 9m wat het toen niet meer te doen.... wel nog even lekker gevaren en er hier en daar nog tricks uitgegooid Wink
Spoon

Antwoord #19716 Juli 31, 2009, 11:49:02
edit2Rapporteer  
Hij was het Daniel..

zeg h2h..

wat zijn dat nou weer voor "World of Wankers" achtige plaatjes?
het word tijd dat ik weer is ga kiten..

en het word tijd voor een confessie...
ik uhh...

heb ...

een andere auto gekocht

d@ni

Antwoord #19717 Juli 31, 2009, 11:53:51
edit2Rapporteer  
Coole bak Spoone!! Een heuse surfdude van!!
Michiel.
Moderator

Antwoord #19718 Juli 31, 2009, 11:55:28
edit2Rapporteer  
Ga weg spoon, heb je een two-tone T2 campert op de kop kunnen tikken? Top ook met roofrack voor evt. waveboards!

Je bent gelijk wel aan de klassiekers, mijn vriendin zal jaloers zijn . Die is gek van de T1 en T2 (mijn zoontje heeft zelfs een T1 pyama en een speelgoed modelletje Tongue). Bij mij om de hoek staat dezelfde, maar dan oranje/wit (met Porsche 924 velgen eronder en verlaagd, vind ik persoonlijk wat minder want liever origineel)

YeSS YeSS Vette bak gozer!!! ThumpsUp YeSS YeSS
Hard2Handle

Antwoord #19719 Juli 31, 2009, 11:56:05
edit2Rapporteer  
Hij was het Daniel..

zeg h2h..

wat zijn dat nou weer voor "World of Wankers" achtige plaatjes?
het word tijd dat ik weer is ga kiten..

en het word tijd voor een confessie...
ik uhh...

heb ...

een andere auto gekocht

Gaaf busje man! ThumpsUp ThumpsUp

Zelf heb nog een VW kever uit '66 met een 2 liter motor in de garage staan, deze moet echter alleen nog afgebouwd worden, maarja met kiten als een hobby zie ik dat niet gebeuren in de nabije toekomst.

"World of Wankers"???
snap em niet

als ik dat in tik bij google kom ik heel ergens anders:
 schater

El Banditos

Antwoord #19720 Juli 31, 2009, 11:57:08
edit2Rapporteer  
dat is geen andere auto kopen spoon dat is gewoon een hele dikke bak kopen.

Heel stoer, zou er ook wel een willen ooit.
Spoon

Antwoord #19721 Juli 31, 2009, 12:07:49
edit2Rapporteer  
Gaaf busje man! ThumpsUp ThumpsUp

Zelf heb nog een VW kever uit '66 met een 2 liter motor in de garage staan, deze moet echter alleen nog afgebouwd worden, maarja met kiten als een hobby zie ik dat niet gebeuren in de nabije toekomst.

"World of Wankers"???
snap em niet

als ik dat in tik bij google kom ik heel ergens anders:
 schater

Nice.. die kever is ook leuk, die heeft tenminste wel een blauw kenteken..
Vind ik wel jammer dat ik die niet heb.

ze is 30 jaar oud. en origineel een zwitserse schone. Ze is een veteraan Wink
Tis oorspronkelijk een legerbusje. Boven de bestuurderskant zit dus nog een versteviging en gat voor een zoeklicht. Dat rek bovenop is een munitiedrager.
Er zit aan de zijkant zelfs een klem voor een raket o.i.d.

ik moet er een hoop aan doen op cosmetisch vlak. motorisch is die bizar in orde (66.000 km op de teller, ik heb de documentatie van alle km erbij. de motor is net ingereden )
Maar binnen zijn er een aantal stoelen kapot. de vloer is smerig en begint op sommige plekken te roesten..
(tis en blijft een oude auto he Wink )
de buitenkant is door de vorige eigenaar met de hand geschilderd. En dat zie je van dichtbij. Voorlopig prima maar hij gaat gewoon een keer overgespoten worden.

"world of wankers" is mijn benaming voor het Massive online role playing game "world of warcraft".
mn broertje speelt het en heeft er een hoop voor opgegeven (studie en dergelijk) en in china plegen er zomaar weer een paar zelfmoord op het moment dat er iemand hun account heeft gehacked...

ik vind die "wereld" dus een beetje....uhm..... triest..

dat plaatje van jouw kan er zo uit komen.. Smiley

LOL..
Michiel.
Moderator

Antwoord #19722 Juli 31, 2009, 12:12:23
edit2Rapporteer  
Coole bak Spoone!! Een heuse surfdude van!!

Even voor de puristen, dat is een T2 Dani, en niet de T2 (T staat voor Transporter, een bedenksel van de Nederlandse VW importeur Pon. Die zag nl. op het fabrieksterrein van VW een platform rijden met een kever motor erin. Met de carroserie erop was de Transporter geboren.)

Hier een detail van de T1 zodat je het verschil goed kan zien:

Michiel.
Moderator

Antwoord #19723 Juli 31, 2009, 12:13:22
edit2Rapporteer  

Zoals gebruikelijk kom jij dan te laat aankakken idd. loser schater

Toch sta je er een keer of drie op, de gallery had je volgens mij al Wink
Hard2Handle

Antwoord #19724 Juli 31, 2009, 12:28:07
edit2Rapporteer  
Toch sta je er een keer of drie op, de gallery had je volgens mij al Wink

Ja drie foto van ver weg, je ziet bijna niet dat ik het ben, ben alleen te herkennen aan mijn kale kop.  Cry loser
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.