Geronimo79
|
toffe movie hoor lammi
iets met poppen dat wel ^^
|
|
|
Albert
Geen avatar
|
Hm ben ik weer vrij, heb ik twee week om te kiten is er tot na het weekend geen wind... Of weet iemand waar het altijd wel goed genoeg waait om te kunnen kiten,,, Heb vervoer en rij over de stad dus als er mensen mee willen graag,, ik ben ook nog een beginner//,,, Dus dan is dat wel handig met oplaten enz,,.,... Greetz
|
|
|
tari-carnesir
Geen avatar
|
Ik kom wel een keertje kijken als jullie er zijn. Dan kan ik altijd nog ter plekke kijken of ik ga of niet jo lammert, goed bezig... @eldoctoro Kan je als beginner ook op blauwe stad?
met oost-zuidoost evt bij het strandje, maar zou er niet alleen bezig gaan. als het oost of zuidoost waait zijn wij (eldoctoro, mutantbasse, ik en anderen) er vaak wel te vinden. net wat sebas al zegt, wind is er erg vlagerig, en na 10 meter kan je nauwelijks nog staan.
|
|
|
KiteOngoing
|
He Lammert, ze zoeken op Fehmarn nog een ervaren kitetester.
Met name een die alles kan slopen. Functie eisen: minimaal 4 gesloopte kites 1 bar door midden en meerdere kapotte lijnenJe mag je in oktober melden bij core kiteboarding op Fehmarn. Je kan je CV (filmpjes en foto's) sturen naar Bernie Hiss (directeur). Ik denk dat hij wel mogelijkheden ziet voor een ervaren tester.
KiteGreetz vanuit een zonnig maar op dit moment niet zo winderig Fehmarn.
|
|
|
martimor
|
hey gert, zit je er nu nog... een schrale troost, hier is ook geen wind veel plezier nog, geniet van het mooie weer
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Lijkt erop dat het op Loogje toch nog 15 á 17 knoopjes heeft gewaaid grrrrrr....
Gert neem maar een paar Core kites mee dan test ik ze hier wel eehm whahahaha...
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Jaaaaa het heeft even geduurd maar waarschijnlijk maandag en dinsdag eindelijk knalluuuuh'n op BlueLake Zuid Oost tot Oostenwindje lekker vlak direct achter het dijkje....
|
|
|
|
Dopperd
Geen avatar
|
Hey maandag dus blauwe stad? Ik wil daar ook wel is ee'm kieken
|
|
|
njitram
|
Maai jongs.. nog wat gemist hier?
|
|
|
martimor
|
Jo, was t wat in egypte...
En maandag ben ik erbij bij de blauwe stad. Wel in de middag, kom uit de nacht.
|
|
|
martimor
|
Jo, was t wat in egypte... En maandag ben ik erbij bij de blauwe stad. Wel in de middag, kom uit de nacht. Edit: dubbelpost, Moet nog even wennen aan die smartphone
|
|
|
Albert
Geen avatar
|
Als er nou iets minder groen in de blauwe was kwam ik ook
|
|
|
Geelco
|
Wat zijn de pro's/Cons van blauwe stad?
|
|
|
martimor
|
Begroeing valt mee, vooral bij het strandje. Er is/wordt gemaaid. Maar voor mij maar 5 min rijden... Vlagerig met een heleboel dikke palen. Maar als je iets verder loopt heb je daar geen last van. verder niets bijzonders, Maar als je zoals ik al zei, 5 min rijden voor mij.
|
|
|
|
Mutantbasse
|
we zijn overal een beetje aan het testen er zijn tot nu toe 2 leuke plekken. strandje niet mee geteld de Zwemmerszone 20 min op de fiets ik heb er in in eindelijk na maanden Z-O Blauwestad is niet een plek om alleen te gaan kiten
|
|
|
martimor
|
Maar maandag dus gewoon bij het strandje. Denk niet dat er veel badgasten zijn. Tussen midwalda en oostwold in is de toerit naar het strandje. Kan niet missen, er is maar één strandje. Ben er rond twee uur, en zoals het er nu uit ziet, 14-19 kn met zonnetje erbij.
|
|
|
Lude
|
Ik denk dat ik ook maar even een middagje vrij ga nemen
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
het waait 13-16 ONO knopen op lauwersoog, 10 min waarnemingen. is lauwersmeer een optie? wind draait nog naar OZO volgens windguru pro.
|
|
|
|
|
Gj
|
uhh, ja Egypte was wel heeel chill. Tis niet echt een mooi land, vooral zand, zwervers en vuil. Het is echt een heelvies land, maar over alle culturele shit hoeven jullie wrs toch niet s te weten,
Reis 10 dagen: 1 reisdag 2e dag- waaide het maar hebben we de omgeving beetje verkend. 3e dag - was de bedoeling om te kiten na 1,5 uur lopen nog niet op de kiteplek dus maar een taxi genomen, eenmaal aangekomen bleek dat de spot maar tot 5 uur open was ivm ramadan, de wind was op dat moment ook matig dus hebben we maar op het strand gelegen. dag 4 geen wind - gesnorkeld echt fokking vet! dag 5 geen wind - gechilt dag 6 naar cairo piramides dag 7 gekite op hurghada, de wind was in het begin ok voor de 10, maar het was nog maar half 11, en zou alleen maar toenemen, de spot is best vlagerig en de zee is enorm zout, als je daar gaat kiten is het eigenlijk heel verstandig om een duikbril op te doen. Maar was wel grappig om daar te kiten niet bijzonder. dag 8 zouden we naar elgouna gaan echter op dag 7 zijn we uit eten geweest, met tot gevolg een bacterie die je diaree en buikpijn geeft dus 2 dagen ziek geweest samen met mijn vriendin en dag 10 konden we alweer naar huis.
Wordt er morgen ook nog op het ijselmeer gekite? ik ben wel van de partij? HEb wel een auto + plek vrij, is ZLM ook een optie?
|
|
|
spijker
|
Jep morgenochtend 8 uur @ mirns
|
|
|