NIELZZZZ
|
hahah erik we waren niet de enige!! 1,5 uur later reed ik weer over de boulevaard en zag denk eddie met ze kite hoogte lopen en er lagen nog twee kites op het strand en zag twee gasten lopen in mystic droogpakken...... dus zijn niet de enige wanhopige kiters soepie was lekker toch
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Tja eddie met z'n flysurfer. daar kan ik met mijn fuel niet tegenop.
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Jongen houd Woensdag of Donderdag in de gaten. Wie weet......misschien wel wind......
|
|
|
NIELZZZZ
|
dan ben ik van de partij
|
|
|
NIELZZZZ
|
heb gewoon de zenuwen voor woensdag moet alleen een nieuw werk starten hopen dat ik 3 uur op scheef kan zijn ...... ga me best doen
|
|
|
koen-tjeee
|
woensdag gaat niet lukken... werken tot half 6, oma's bezoeken pfff:P. donderdag dan maar eerder wegg !
|
|
|
NIELZZZZ
|
zo weer terug van me eerste echte sessie wat was het lekker zeg en zo een droogpak doet wonderen
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Het was zeker een lekkere sessie. Als ik zie hoe hard het gewaait heeft vraag ik me af waarom ik met een 7 aan het knallen ben en @Niels met een 9. Ik begin echt een wattje te worden.
@Niels morgen zien de voorspellingen er goed uit, zelfde tijd als vandaag zou mooi zijn. Dus vergeet je spullen niet. Ik heb er zin in.
|
|
|
NIELZZZZ
|
dat zijn die spierballen uit de sporttschool erik haha morgen neem me spullen mee maar wordt nw wind dus ff kijken maar we bellen nog wel ff want weekend wordt ook weer niks zie ik
|
|
|
koen-tjeee
|
Wie wil er zijn droogpak uitbesteden . Gasten have fun. Ik durf de kou niet te trotsteren met me 'wetsuitje'!
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Wie wil er zijn droogpak uitbesteden . Gasten have fun. Ik durf de kou niet te trotsteren met me 'wetsuitje'! Gisteren was er ook eentje aan het varen met een wetsuit en zelf met één blote been. Wetsuit bleek ophoog te krijpen, dus dan moet het jou ook moet lukken. Vorige keer op Rock was het kouder dan nu.
|
|
|
koen-tjeee
|
Ow, Erik! Volgende keer moeten we maar sms-en... Ik zit nu op werk en het vroegste dat ik weg kan is 4u . Eer dat ik thuis ben is het donker! Vanaf hoelaat zijn jullie er? Vanmorgen had ik al door dat het iets warmer was t.o.p.v. gister. K*t, nu wil ik ook!!
|
|
|
NIELZZZZ
|
vandaag was het ook warmer inderdaad ,alleen was nw en dat vind ik altijd minder op scheef je komt maar niet weg van voor..... je wetsuit is best te doen gister vaarde er een windsurfer in wetsuit geen handschoen geen cap... dus koen komop wees een bikkel,droogpak is gewoon luxe probleem ik hou ook best van luxe haha
|
|
|
koen-tjeee
|
Ik ben te verwend de afgelopen maand(en)... met minimaal 20 graden en een watertemp van 17 . Ik had Erik nog een pb-tjes gestuurd. Om half 4 zag ik nog niemand op de webcam, wist niet of jullie gingen !! P.s. Erik sms me even
|
|
|
ilserem
Geen avatar
|
Iemand nog vanochtend? Wind en tij is goed,alleen beetje frisjes.
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Iemand nog vanochtend? Wind en tij is goed,alleen beetje frisjes.
En nog gegaan. Ik had niet zo'n zin. Ik sta weer te popelen voor dinsdag. Zien de voorspellingen er goed uit.
|
|
|
koen-tjeee
|
Di/Woe... Yeahhh! Met de auto naar het werk, spullen mee en dan hopen voor (goede) wind!
|
|
|
JorritPi
|
De schamele 2 graden Celsius staat bij toch een beetje tegen. Ik denk dat ik toch maar even tot het weekend wacht.....30gr Wel respect voor de gene die wel gaan natuurlijk!
|
|
|
koen-tjeee
|
Jorrit, niet iedereen heeft dezelfde luxe als jouw! Hoe was Dakhla en wanneer vertrek je weer? Mijn telefoon is gestolen en bla bla maaree ben je nummer kwijt!
|
|
|
JorritPi
|
Jorrit, niet iedereen heeft dezelfde luxe als jouw! Hoe was Dakhla en wanneer vertrek je weer? Mijn telefoon is gestolen en bla bla maaree ben je nummer kwijt!
Hé Koentjee, ik vertek 6 feb weer. Rienk is al in Boracay en heeft het erg naar zijn zin. Er is in ieder geval iedere dag wind! Ga jij nog op reis? Ik heb je een PB gestuurd....
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Koen. Hou morgen einde van de rond 15 of 15.30u vrij, dan gaan we knalle. Ik zal je nog wel een SMS sturen
|
|
|
koen-tjeee
|
Erik, Dat is super! Einde van de middag wens ik de baas een fijne middag Denk dat ik op ze vroegst er om 15.30 kan zijn. Maarreee ik wacht even op je sms-je;)!
|
|
|
NIELZZZZ
|
jo koen heb je nog vervoer anders kunnen we misschien wat regelen ik rijd uur of 3 weg uit scheveningen dus ben kwart over 3 bij malieveld
|
|
|
koen-tjeee
|
Niels, Super van je reactie, maar ik ben gelukkig voorzien . Rijd meteen vanaf werk in de oude gare-Marokko bus naar Scheef. Ik heb alleen geen gas, dus thee maken gaat niet
|
|
|