geloof68
|
Mooi hoor Feddo! Hier ligt nu een W18. Heb er ook zin in om er (over een paar weken) mee te varen .
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Mooi zo Andre ... niet morgen testen
|
|
|
geloof68
|
Woensdag meniscus-operatie gehad . Even letterlijk pas op de plaats.
|
|
|
|
geloof68
|
Dank je Alistair!
|
|
|
|
Langbeest
|
Sterkte Andre, heb hem ook gehad en stond naar 5 weken weer op het water. Komt helegaar goed......
|
|
|
|
geloof68
|
Bedankt jongens! Omdat ik tegenwoordig geen cadeautje meer krijg van mijn ouders als ik naar het ziekenhuis moet, heb ik zelf (naast de Speedball W18) nog een Turbo gekocht: @Klaas: Liever met 20 knopen aan de kant dan met 35+ knopen .
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Bedankt jongens! Omdat ik tegenwoordig geen cadeautje meer krijg van mijn ouders als ik naar het ziekenhuis moet, heb ik zelf (naast de Speedball W18) nog een Turbo gekocht: @Klaas: Liever met 20 knopen aan de kant dan met 35+ knopen . Hahaha... André, je maakt het jezelf nu wel heel moeilijk met je engelengeduld... een snoepwinkel en r niks mee kunnen doen &joy the sun... zal wel kriebelen bij je knie
|
|
|
|
DM2008
|
Haha, sta te popelen om weer te kunnen varen! Veel te lang aan de kant gestaan met een gebroken middenvoetsbeentje, maar ik verwacht dat de orthopeed binnenkort z'n toestemming geeft.
In de tussentijd ben ik de gelukkige eigenaar van een F-One Mitu Pro, die ik gewonnen heb via de Facebook-prijsvraag van F-One Benelux!! Supermooi board en ik kan niet wachten! Via Versus had ik hem al even gevaren en dat beviel al goed!
F-One Benelux bedankt!
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Zo vet, Dirk-Maarten! Wat ik er over gelezen heb een superplank!!! En gewoon voor noppes
|
|
|
feddomw
Gast
|
De pads zijn werkelijk subliem, dat kan ik wel zeggen over de Mitu. Een rakje op gevaren.
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Als dat werkelijk richting goed lopen gaat dan doe ik die van $999,- (+/- €750,-) even in de gaten houden.
|
|
|
CouchKiter
Geen avatar
|
Wordt sowieso in productie genomen. Ze zochten €50k financiering en zitten nu op €350k. Mooi ding!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
De pads zijn werkelijk subliem, dat kan ik wel zeggen over de Mitu. Een rakje op gevaren.
Laat ik dergelijke nou net besteld hebben, twintipper Overigens nu op basecoat echt hele dikke laag cold water (15grC) aangebracht, en werkte subliem...maar wel alles weer smerig van het dragen
|
|
|
|
Roy34
|
Mooi spul ben benieuwd hoe hij vaart faxie
|
|
|
Ocean-Limbo
|
@faxie,
ik hoop die kites van jou vlug te kunnen bewonderen op Vp ......
|
|
|
Morres
|
soort christine le duc tasjes er bij
|
|
|