Zo nog wat vragen voor dhr Jelmer:
1 = Heb je eerst je glas eromheen gelamineerd, toen de dd-lak erop + logo's en als laatste rondom de cap apart erop gelamineerd?
2= Is de hechting van epoxy op dd-lak wel goed genoeg om "cap loslating" te voorkomen?
3= Weet iemand of epoxy ook aan acrylverf hecht? Dit in verband met de verkrijgbaarheid in pot, zodat je ook zou kunnen schilderen ipv spuiten. (airbrushen is nl veel meer werk als een gave tekening ergens op maken.
@ Joost
1: Eerst de logo,s uitgeknipt en aangebracht met pox en spatel wel ff kleverig laten worden. Toen 2x een dunne laag dd aangebracht met schuim roller. hierna ff geschuurd met k220 en met dd ontvetter ontvet. hiena een laag 160keper over dd en print en cap gelegt en verzadigt met een minimale hoeveelheid pox dit goed kleverig laten worden en op je core persen... wel core eerst geimpregneerd.
2: Of het totaal niet zal delamineren is altijd de vraag en dat weet ik nl pas naar een goede marteling door de eigenaar
de rail heb ik afgeschuurd met Festo super rotex met k40 op de hoogste stand, mijn regel is een beetje als ie dan niet los knalt doet ie t varend ook niet.
3: Pox hecht aan alles wat niet moluculair afgesloten is dus aleen niet PE en ander te flamen kunstoffen op acryl lak zal het dus gewoon hechten als je de structuur maar open werkt met een stukkie schuren en ontvetten