Lude
|
Haha, ik vind t knap! Pas zelf in mn eentje al amper in een polo of een punto. Kan wel, maar dan moet er zo'n open dakje in zitten
|
|
|
nielsen
Geen avatar
|
hoi jongens, kan er dit weekend ook gekite worden bij Lauwersoog? Ik las iets over een sluiting per 1 oktober?
gr van Niels
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
hallo niels, lauwersoog wadkant mag wel. lauwersmeer mag niet meer idd sinds 1 okt. maar aangezien dit weekend zuidelijke wind voorspeld staat is het wad aflandig, dus niet geschikt.
|
|
|
skyhigh as a
|
ahaaa nielsie!! ik heb nog jouw zonne olie in mien auto
wind ziet er weer lauwtjes uit, vandaag op mirns ook al beedie lauw gezien de lekkere voorspelling mjah
|
|
|
skyhigh as a
|
blauw is de shizzle maandag, nu al zin in!
hopen dattie vandaag en morgen nog beedie aangaat, gok nog eem heen
|
|
|
Krizze
|
Met 4 man in die Puntno??!! Whahahaaa wat'n grap Dat kin noooit! En dan nog, wie wil er in die vieze varkensstal van m zitten dan....bweehhhhh
|
|
|
skyhigh as a
|
alleen dikke varkns rijden mee, en wie gaat er nou altijd mee Krizze?? DOE!! whahaa
|
|
|
|
martimor
|
blauw is de shizzle maandag, nu al zin in!
hopen dattie vandaag en morgen nog beedie aangaat, gok nog eem heen
hmm, maandag werken... maar heb net weer n paar dagen over gewerkt. even een paar uurtjes snipperen dus. morgen ga ik sowieso even kijken bij de blauwe... @lowietje. heb nog een footstrap van jou in de auto liggen.
|
|
|
Krizze
|
ik zou ook wel wiln, maar ik loop steeds de homo uit te hangen met mijn zielige armpie, ricardo gaat nog wel eem naar blauwe alst lekker waait (tenminste een echte kiter, niet zoon pussy als ik ben)
|
|
|
Krizze
|
och och och.... Rico eeum de ettertje uuthangn met mien profieltje. Sjappooow
|
|
|
Gertjan
|
morgen nog mensen kiten?
|
|
|
lowietje
|
@lowietje. heb nog een footstrap van jou in de auto liggen.
das die kapotte toch? gooi die maar weg. thx.
|
|
|
lowietje
|
iemand nog kiten vandaag die samen wil rijden? zo ja, bel dan even, 0619418019.
|
|
|
skyhigh as a
|
tjonge jonge, wat weer een goede voorspelling......... wordt niks op blauwe zo... wordt vanmiddag alleen maar minder... waarschuw me effe martijn alst wel wa is
|
|
|
|
martimor
|
aanwezig @blauwe. rond de klok van 12/12:30
|
|
|
lowietje
|
vandaag toch niet gegaan, niet fit genoeg na een nacht werken. maar morgen wel weer van de partij hoop ik.
|
|
|
Lude
|
Hmm morgen weer druk, maar kan als het goed is om 15:30 weg om nog ff op blauwtje te kijken!
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
iemand nog heen vandaag? dacht aan mirns.
Ja ik ben er om half 2. Wind ziet er goed uit net als de zon. Lekker knallen met de 7 hoop ik. Moet gewoon heen omdat aankomend weekend ook ruk gaat worden met de wind.
|
|
|
lowietje
|
iemand nog heen vandaag? dacht aan mirns.
Ja ik ben er om half 2. Wind ziet er goed uit net als de zon. Lekker knallen met de 7 hoop ik. vanuit waar moet jij rijden? en kan ik evt mee rijden?
|
|
|
Johnny Tampony
|
niks zooi is ie een keer ZO zit ik nog met een poot vol gips ik wil kiten!!!
|
|
|
|