Ik lees dat je weer lekker gevaren hebt @Beun Ja @loha, met de teller op 240 waren we net optijd voor de serieuze dingen in het leven. Maar nie te lang natuurlijk. Das gelijk zo'n overdosis. Gaak net zo praten als @Pino. Wel leuk dat ie af en toe langs komt in NH. En @haring komt niet langs maar over me heen lees ik. Was je 13,5 stuk Haring, dat je met je 9 voer?
Zelf vandaag naar de zandmotor geweest. kwartiertje wandelen vanaf Kijkduin. Wat is dat heerlijk zeg. Het is er wel snel druk, maar meer dan het eerste uur was ik eventjes met z'n 3-en en daarna alleen. Helemaal top. 27 tot 35 knoopjes en onder de duin lekker vlak. Kon ik meteen de highend van die nieuwe 11 eens uitprotesten. "T kán er ook klotsen, maar goed, kwartiertje van huis en je kunt er ook lekker de golven in tot zover je wilt. Verderop zee net iets te hoog voor mij @Rich Daar kom ik zeker nog terug. Zeker omdat je bijna nergens kunt staan: geen lessers vandaag Maandag weer @Ride ?
Jeetje Jeroen, volgens mij heb jij het weer helemaal te pakken hè? Hoorde al dat je lekker te keer aan het gaan was in el Gouwna. Blijkbaar heb je daar het virus weer opgelopen. Ga je ssiieeen dude
Ja tuurlijk. Zondagmiddag om 17.00 uur beginnen tot maandagochtend 06.00 uur. Dan kom ik gelijk door naar de spot om maandagmiddag 14.00 uur weer te gaan werken.
Alleen de volgende keer wel om je heen kijken, want zo vlak voor me springen ben ik niet altijd blij mee
Ries heeft wat slechte ogen en op zee droogt het zout op zijn briltje op en ziet hij wat minder, dus daar mot je maar rekening mee houden Ed uit de buurt blijven duszz
Nou nou, ik sta eens vroeg op om te gaan kiten. Staat hier bijna geen wind . Zal zo wel komen..denk/hoop ik . Neem nog maar ff een bakkie en dan ff spullen pakken.
Nou nou, ik sta eens vroeg op om te gaan kiten. Staat hier bijna geen wind . Zal zo wel komen..denk/hoop ik . Neem nog maar ff een bakkie en dan ff spullen pakken.
Als ik op de webcam van Aloha kijk zie ik toch aardige golven Herman, het zal dus wel waaien !
Genoeg gekite???? 1 keer gevaren, tss. Ik mot gewoon ff mijn jeuk stillen!!! Wil ff naar Muiderberg, TBK. Ff vlakwater knalluhhh . Maar als het zo blijft, wordt het Ijmuiden.
Genoeg gekite???? 1 keer gevaren, tss. Ik mot gewoon ff mijn jeuk stillen!!! Wil ff naar Muiderberg, TBK. Ff vlakwater knalluhhh . Maar als het zo blijft, wordt het Ijmuiden.
Het komt wel goed met de wind Herman, hopelijk niet te hard want ik heb niet kleiner als 9m.
ben vrij nieuw hier op het forum, was benieuwd of er ook met NW op schellinkhout wordt gevaren en wat is anders een mooi locatie in de buurt voor een beginner
ben vrij nieuw hier op het forum, was benieuwd of er ook met NW op schellinkhout wordt gevaren en wat is anders een mooi locatie in de buurt voor een beginner
NW is erg vlagerig op Shellie, Andijk is een betere optie en anders naar zee Ijmuiden !
Tis nie koud hoor Herman. Ik ben hier de kouwkleum en het kan nog best met een 5/3 pakkie. Kom maar lekker naar IJmuiden mannen gezellie, tenminste als ons feestbeest Haring nog een keer wakker wil worden vandaag. Ze nek zal wel weer kraken van gisteravond.
Denk dat ik morgen mijn droogpakkie maar weer eens ga uittesten. Zit nu nog binnen en heb het al kouuuudddd.
Beun wilde morgen ook al zijn droogpak aantrekken. Ik doe morgen nog een keer het wetsuitje. Zal wel één van de laatste keren zijn, aangezien ik het eergisteren ook al aardig koud had. Lekker weer het warme droogpakkie aan.
Maandag kan ik niet, maar dinsdag ziet het er ook nog top uit. Zoals het er nu uitziet, ga ik dinsdag na het werk maar weer naar Schellie.
Alleen de volgende keer wel om je heen kijken, want zo vlak voor me springen ben ik niet altijd blij mee
... Vreemd, ik ben speciaal helemaal naar de pier gegaan waar het rustig was, zodat ik niemand tot last zou zijn met het springen. ben mij er niet van bewust geweest sorry, Welke kite vaarde je mee?
Net gebeld door teiger om weer eens te gaan kiten, wou eigenlijk een rustdaggie inplannen naar 5 dagen achter elkaar te hebben gekite,maar voor uit we gaan op karakter, Ijmuiden of Andijk here we come, alleen nog geen auto want vrouw is even weg ermee. Vrouwe, je kan beter kippe houwe