Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Lekker licht en zacht harnass, stuk beter dan m'n oude mystic firestarter, hopelijk nu af van pijn op de ribben.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ziet er goed uit Frank Snap niet waarom DaKine van thermoform materiaal aan de binnenkant ooit is afgestapt. Ik vond dat de lekkerste kitetrapeze ooit
|
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
een Mystic Code 1 gisteren aangeschaft
Ook geprobeerd, zat wel fijn maar de rand vond ik nogal hard (reden waarom ik m'n oude harnass niet meer gebruik). Dat aandraaien werkt wel echt super, harnass sluit perfect aan.
|
|
|
Jer76
Logs: 0 | 3 uur
|
dat harde heb ik niet echt als negatief ervaren hij sluit gewoon goed aan ik heb 5 harnassen getest in de shop en deze en de warrior 3 zaten bij mij gewoon het beste
|
|
|
Langbeest
|
Heb net een ion apex aangeschaft....zo dat zit lekker, mogguhh
|
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Soow heeej, vakantie geld binnen ?? Perfect setje de 14,10,8 Hoop dat jer net zoveel plezier mee hebt als ik
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Naish Park 14,10,8 Naish Haze 136 leuke speeltjes Vette gear! Waarom een 14m als ik vragen mag? Zeker zwaarder als de gemiddelde rider (75kg)?
|
|
|
Jer76
Logs: 0 | 3 uur
|
ja ik ben wat zwaarder als de gemiddelde rider nu 87 kilo (heb 95 gewogen ) mijn vorige quiver bestond uit slingshot fuels en dan 17 13 en een 9 voorheen altijd dezelfde combi,s gevaren van andere merken of 16 12 en 8tje nu dan park 14 10 en een 8 veelal macht der gewoonte .
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ben benieuwd naar de prestaties van de 14m. Over je twee andere maten hoor ik al veel goeds
|
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Naish Park 14,10,8 Naish Haze 136 leuke speeltjes kijk nog iemand met verstand... veel plezier er mee!!! je zult zien dat je de 14 niet snel uit de kast haalt! maar de 7 is de BOM, gisteren weer bewezen in 40 kts... rete focking snel en HOOOOOOOG!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Nice Martijn , heb je ze al ?!
|
|
|
martijnc
|
jaa vanmiddag binnen gehad
|
|
|
|
Biereend
|
Yes! Eindelijk een nieuwe leash ;D Mijn oude handlepass had een kararbijnhaak die nog wel eens open bleef staan....
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Net binnen ...... Heerlijke travel gitaar ...... Taylor GS mini.
|
|
|
TIASOF
Logs: 0 | 105 uur
|
jaa vanmiddag binnen gehad heb een 10 en 14 besteld, de 10 is binnen en voor de 14 zijn ze even een hele grote lap stof aan het verven dus dat duurt iets langer... hoe bevalt ie jou??? heb van de week heerlijk met de 10 gevaren... wel een hele nieuwe wereld als je wat oudere kites gewent bent
|
|
|
|
|