bij de meeste WA verzekeringen ben je NIET verzekerd als er letselschade of materiele schade is als gevolg van kitesurfen.
Maar bij de funsport polis van de NKV wel. Deze zit automatisch bij je lidmaatschap... DUS: gewoon even lid worden van de NKV!!!
www.kitesurfvereniging.nl nou heb het effe gevraagd toen ik tegen iemand op knalde toen zij de verzekeraar van de NKV dat je moet eerst neerleggen bij je eigen WA verzekering die je gewoon al hebt en dan pas bij hun beetje vreemd vind ik dat maar ja dat zijn blijkbaar hun kleine lettertjes
Heb wel mijn spullen verzekerd bij de ANWB recreatieve verzekering heb nu 2 x wat gehad 1 x wetsuite kapot en 1x mijn Naish Raven naar de klote door dat ik mijn saftey moest trekken en altijd netjes uit betaald gekregen hun eigen risico is € 20.-- per schadegeval
verzekering van 1 kite en 1 plank kost volgens mij +/- € 60.-- per jaar waar je dan alles hebt verzekerd incl je pak schoentjes trapeze maar dat kun je zo checken bij hun
maar ja dat heeft niets te maken met arbeidsongeshiktheid verzekering dus effe oftopic (hangloose_kitesmiley)