we hebben dus een internetaansluiting bij de KPN. De laatste dagen klapt de verbinding er ( Murphy's law /op de meest irritante momenten) regelmatig uit.
Uit ervaring weet ik dat de helpdesk bellen niet echt helpt. In de regel krijg je dan een domme muts aan de lijn die over nog minder kennis dan ik beschikt. Maar goed, vandaag was het weer een aantal keren raak, de verbinding lag er meerde malen uit. We doen dus maar een poging en bellen......
Bellen met mobiel en na een standaard duur idioot lang keuzemenu ( ja de minuten tikken lekker door
) krijg ik een aardige muts aan de lijn.......
Vraag welk modem heeft u. Antwoord van mijn kant: een thomson. Ik kijk even aan de onderkant want daar staat het type.
reactie Muts: hoeveel lampjes branden er?
antwoord: geen, ik heb geen verbinding weet je.... maar het type is.....
Voordat ik kan vertellen welk type modem ik heb onderbreekt de muts mij en zegt: Meneer, ik kan niets met het type modem want dat staat niet in mijn lijstje. Ik wil graag weten hoeveel lampjes er op zitten.....
zucht..............