helpdesk bij KPN

Idefixe

Februari 21, 2011, 18:42:40
edit2Rapporteer  
we hebben dus een internetaansluiting bij de KPN.  De laatste dagen klapt de verbinding er ( Murphy's law /op de meest irritante momenten) regelmatig  uit.
Uit ervaring weet ik dat de helpdesk bellen niet echt helpt. In de regel krijg je dan een domme muts aan de lijn die over nog minder kennis dan ik beschikt. Maar goed, vandaag was het weer een aantal keren raak, de verbinding lag er meerde malen uit. We doen dus maar een poging en bellen......
Bellen met mobiel en na een standaard duur idioot lang keuzemenu ( ja de minuten tikken lekker door ThumpDown ) krijg ik een aardige muts aan de lijn.......
Vraag welk modem heeft u. Antwoord van mijn kant: een thomson. Ik kijk even aan de onderkant want daar staat het type.
reactie Muts: hoeveel lampjes branden er?
antwoord: geen, ik heb geen verbinding weet je.... maar het type is.....
Voordat ik kan vertellen welk type modem ik heb onderbreekt de muts mij en zegt: Meneer, ik kan niets met het type modem want dat staat niet in mijn lijstje. Ik wil graag weten hoeveel lampjes er op zitten.....
zucht..............
El Banditos

Antwoord #1 Februari 21, 2011, 18:50:51
edit2Rapporteer  
hahaha o hoe herkenbaar en hoe hatelijk is dat. Mensen die bij een helpdesk werken, geen verstand van zaken hebben maar gewoon domweg een procedure volgen die ze voor hun hebben liggen. Grrrrr , snap je frustraties helemaal
Marc_87
Moderator

Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #2 Februari 21, 2011, 18:51:41
edit2Rapporteer  
Ik heb daar meer dan genoeg ervaren mee! Bij ons hebben we ook heel lang
het zelfde gezeur gehad. Het bleek dat wij een te snelle verbinding hadden
voor de oude kabels die er liggen. Nu hebben we de verbinding naar beneden
laten zetten en gaat het voor als nog prima.
Vinni

Antwoord #3 Februari 21, 2011, 18:56:05
edit2Rapporteer  
Toen ik mijn abonnementje op wilde zeggen had ik ook problemen..

Na inderdaad een keuzemenu met nog meer keuzes dan nummers in het telefoonboek zijn doorgeploegd, kreeg ik een allochtoon aan de lijn die zo mondjesmaat Nederlands sprak dat ik hem niet kon verstaan..  

Afijn, gewoon opgehangen dus, zonde van de tijd en het geld. Na een tweede keer dit keuzemenu te zijn doorgebuffeld (ondertussen de blaren op de handen van het nummertjes drukken) kreeg ik ook een één of andere muts aan de telefoon die niets kon doen zonder mijn postcode. Nee, als ze een factuur hebben weten ze je altijd te vinden, ookal zit je in Hong Kong, maar zodra je een abonnement wil opzeggen hebben ze zelfs het aantal klinkers dat in je voortuin ligt nodig om je verder te helpen.

Nu had ik tijdelijk een tijdje in een afgelegen hutje op de heide gezeten en wist dus ammenooitniet wat daar de postcode van was.. Moest ik maar even schriftelijk de situatie uitleggen en zouden ze dan kijken wat ze voor me konden betekenen..

Samenvatting: KPN heeft pannenkoeken in dienst!
Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #4 Februari 21, 2011, 19:24:52
edit2Rapporteer  
vreemd, aan het topic onderwerp moest ik gelijk denken:  ....das weer Wimt..... Grin
maar jij houdt het aanzienlijk korter.
wel irri die bellijnen, heb je niet gevraagd of ze ook kitesurft? stel je eens voor, je wordt dan wel goed geholpen. Grin
bezemsteel12

Logs: 0 | 69 uur
Antwoord #5 Februari 21, 2011, 19:35:53
edit2Rapporteer  
hier hebben ze een tegenactie gehouden

duurt wel lang, maar is leuk om te kijken YeSS

http://www.youtube.com/watch?v=IwHPopKEESQ

Edit ; je filmpje direct zichtbaar gemaakt.Kobrin
jitze

Antwoord #6 Februari 21, 2011, 19:39:58
edit2Rapporteer  
-
hijo del viento

Logs: 0 | 777 uur
Antwoord #7 Februari 21, 2011, 19:45:05
edit2Rapporteer  
Hang die muppets aan een vlieger met een knoop of 30 en geef ze een keuzemenu!! Ook iets met lijnen, snelheid, en iets waar ze op dat moment dan snel van af willen....
mocem

Antwoord #8 Februari 21, 2011, 19:56:43
edit2Rapporteer  
IK Heb er ook geen goed woord over voor KPN. Ik heb me 3e modem. Ik heb ze die andere 2 moedwillig gesloopt toen ze maar bleven uitvallen.... Na 10x bellen kreeg een gozer aan de lijn en die wist PRECIES wat er aan de hand was! De rest waren allemaal 'new kids mongols'. die jongen was 3 minuten bezig toen zegt hij over 10 minuten herstart je modem automatisch en alles werkte zo als het hoord.
Jeromez

Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #9 Februari 22, 2011, 22:59:41
edit2Rapporteer  
Youp van 't Hek weet er ook wel raad mee...

http://humortv.vara.nl/pa.343467.youp-van-t-hek-verklaart-oorlog-aan-helpdesks.html
Idefixe

Antwoord #10 Maart 01, 2011, 15:52:59
edit2Rapporteer  
10 keer bellen verder:
Ja meneer, het ligt waarschijnlijk aan uw modem.. ( Duhh.....   Angry )
We gaan u een nieuw modem opsturen. Dat kost u de verzendkosten maar die kunt eventueel wel weer terug krijgen......
[Pepper]

Antwoord #11 Maart 01, 2011, 16:00:38
edit2Rapporteer  
Dat kost u de verzendkosten maar die kunt eventueel wel weer terug krijgen......

Volgens mij weet je zelf al hoe groot die kans van slagen is.......   Undecided
feddomw
Gast
Antwoord #12 Maart 01, 2011, 16:06:26
edit2Rapporteer  
Moet je voor de grap eens bij je bank vragen welke automatische incasso's het meeste door de klanten worden teruggedraaid.

9 van de 10 storneringen (vakjargon) = KPN.
matta

Antwoord #13 Maart 16, 2011, 22:42:06
edit2Rapporteer  
Als je snel hulp wilt van de KPN kan je, naar het schijnt, via twitter een berichtje plaatsen met KPN erin of @ KPN (geen idee hoe twitter werkt). Daar schijnen teams van KPN op te zitten die alle tweets afzoeken naar problemen om deze de kop in te drukken.
Daarnaast heb ik ook van dichtbij meegemaakt dat er een ordnermap vol van nodig is om een abonnement op te zeggen... Uiteindelijk maar automatisch incasso stopgezet en toen begonnen ze wel ineens te luisteren. Ik ben benieuwd hoe het gaat wanneer ik mijn abonnement stop wil zetten...
Marko

Antwoord #14 Maart 16, 2011, 22:54:54
edit2Rapporteer  
Vandaag ook weer een aantal keer verlies ik me internet op me telefoon.... Samsung galaxy S van KPN... mega irritant en wat het nou is ?? Geen idee..
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.