Mark-Fizzer
|
Zal ff lekker zijn...
moeten ze bij mij of hans flikken... Dan gaat ie op een brancard het strand af, 100%
Gefrustreerde zak!
|
|
|
chico
|
Was dat een truck of een Jeep. Als het een bedrijfswagen is dan staat er vaak de naam van een bedrijf op. Daar kan je dan wat mee. Gewoon ff naar z'n baas bellen. Afhankelijk van de reactie van het bedrijf kan je maatregelen nemen. Als het de baas zelf was dan is het een ander verhaal, maar dan nog.
Verder kan je aangifte doen. Nummerplaat opnemen. Hadden ze wel een ontheffing om op het strand te mogen rijden. Indien nee, dan een proces verbaal, indien ja, dan hebben ze nog een probleem want aan een ontheffing zijn strikte voorwaarden aan verbonden.
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Op luide toon bracht hij haar cv in verband met alle mogelijke beroepen in de ontspanningsbranche.
heerlijk
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
WTF doet een truck op het strand Op geen enkel strand sinds 3 jaar mag je meer met een auto tijden. Alleen uitzonderingen zoals strandtenthouders, reddingsbrigade, der Polizei en rijkswaterstaat mogen daar nog komen. Dus dubbele overtreding lijkt me zo. Er moet toch wel een bedrijfsnaam op hebben gestaan?
|
|
|
Gertjan
|
Op luide toon bracht hij haar cv in verband met alle mogelijke beroepen in de ontspanningsbranche.
heerlijk Het duurde even bij mij, maar erg sterk.
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
meestal zijn dit mannen die thuis niks te vertellen hebben en in een leer pakje met een rode bal in de mond met een zweep krijgen en de vloer met hun tong schoon moeten likken
Beun, dit is EEN HELEBOEL DADERKENNIS!!!!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssss ssssssst
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ben wel aankomende zaterdag op ijmuiden effe kijken of we nog een truckie zien dan dan zie je hoe ik kan sissen
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey peter is je kite weer mooi gemaakt ?
|
|
|
@LaurenS
|
Ga ik morgen meemaken
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ga je ook nog zaterdag we gaan zeker lekker rossen de gehele dag ( met nadruk op rossen )
|
|
|
|
Nick_66
Gast
|
Hahaha...jij hebt vast en zeker de film Pulp Fiction gezien? Voor de kenners: I'm gonna call a coupla pipe-hitting'niggers, who'll go to work on the homes here with a pair of pliers and a blowtorch. Hear me talkin', hillbilly boy?! I ain't through with you by a damn sight. I'm gonna git Medieval on your ass. Zo moet je die gasten dus bewerken. Daarna in de zee dumpen! Idioten!
|
|
|
LOEN
|
Wft wat een mafkees joh... Mag kwaad niet met kwaad bestrijden maar natuurlijk Maar zouden ze me niet moeten flikken, en me vriendin bijvoorbeeld al helemaal niet. moet wel reeel blijven natuurlijk! ( Komt die 4 jaar kickboxen toch nog van pas hehehe )
|
|
|
|
Morres
|
Trieste zaak dat die kerel zo reageerde, ik had mn kite bij hem geparkeerd
|
|
|
|
FonezzzZz
|
wtf bizarrr !! ongelovelijk fucking assoo gedrag, @ tommy nova jij gaat je carbon 55 inch bar gebruiken om truckers af te voeren op een brandcard
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Zou wat zijn als die knakker zoiets tegen mijn chick zou flikken. Mijn chick trapt hem helemaal in elkaar en ik kijk lachend toe
|
|
|
hollandkiter
|
en niemand heeft kenteken genoteerd, naam bedrijf genoteerd, politie gebeld........... vreemd, zeker niet gaan knokken daar, maar via zijn werkgever een flinke duw zou ik zeker geregeld hebben.
Laatst in egmond een auto van de gemeente, kon makkelijk om de kites heen, maar ging er tussen door, lekker over alle lijnen heen.................ach ja, klootzakken heb je overal!
|
|
|