Trucker rijdt over kite op IJmuiden

Jelle

April 04, 2008, 04:48:35
edit2Rapporteer  
Woensdag zag ik een truck aan komen rijden over het strand dat een halve km breed is. Een vrouw had net haar kite uitgelegd op rijsporen, bij de plek waar alle kites lagen. De truck komt op de kite af, stopt even een paar seconden, en rijdt er vol overheen.
Dat geloof je gewoon niet als je het ziet. Expres over een kite heenrijden.
Iets verderop stopt hij, stapt uit en scheldt die vrouw uit, duwt tegen haar aan, heel agressief. Op luide toon bracht hij haar cv in verband met alle mogelijke beroepen in de ontspanningsbranche.

Ik riep nog dat het een vrouw was, maar dat maakte geen indruk. Shit dat was eng. Ik wilde voor haar opkomen maar als ik er naartoe zou gaan dacht ik dat hij nog verder uit z'n dak zou gaan.
Er kwam nog een andere trucker bij die tegen een andere kiter gingen schelden en duwen.
Die bleef vrij rustig - ze waren echt gevaarlijk - en ze gingen weg. De kite leek niet eens beschadigd, ze heeft er nog mee gekite maar de wind was te zacht.
Later hoorde ik dat er daarvoor al een overenweer scheldpartij was geweest met een kiter, en dat die vrouw nu de lading kreeg.
Ik snap niet dat iemand zo kan reageren.
Mark-Fizzer

Antwoord #1 April 04, 2008, 04:54:05
edit2Rapporteer  
Zal ff lekker zijn...

moeten ze bij mij of hans flikken... Dan gaat ie op een brancard het strand af, 100%

Gefrustreerde zak!
chico

Antwoord #2 April 04, 2008, 05:01:21
edit2Rapporteer  
Was dat een truck of een Jeep. Als het een bedrijfswagen is dan staat er vaak de naam van een bedrijf op. Daar kan je dan wat mee. Gewoon ff naar z'n baas bellen. Afhankelijk van de reactie van het bedrijf kan je maatregelen nemen. Als het de baas zelf was dan is het een ander verhaal, maar dan nog.

Verder kan je aangifte doen. Nummerplaat opnemen. Hadden ze wel een ontheffing om op het strand te mogen rijden. Indien nee, dan een proces verbaal, indien ja, dan hebben ze nog een probleem want aan een ontheffing zijn strikte voorwaarden aan verbonden.

Joy.H

Antwoord #3 April 04, 2008, 05:01:44
edit2Rapporteer  
een TE GROTE kite oplaten stijgen en laten loopen met hun 2 perongeluk tussen de lijnen Tongue loser
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #4 April 04, 2008, 05:11:10
edit2Rapporteer  
Op luide toon bracht hij haar cv in verband met alle mogelijke beroepen in de ontspanningsbranche.
heerlijk
MEGALOOPBEUN

Antwoord #5 April 04, 2008, 05:12:39
edit2Rapporteer  
vind het zowiezo heel laag om tegen een vrouw te schreeuwen en helemaal als men handtastelijk gaat worden
meestal zijn dit mannen die thuis niks te vertellen hebben en in een leer pakje met een rode bal in de mond met een zweep krijgen en de vloer met hun tong schoon moeten likken
meestal hebben ze mazzel dat op dat  moment er niemand staat die dit niet pikt dus probeer het maar nogmaals en de gevolgen zijn voor die persoon zelf ik heb gesproken  
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #6 April 04, 2008, 05:13:54
edit2Rapporteer  
WTF doet een truck op het strand Huh

Op geen enkel strand sinds 3 jaar mag je meer met een auto tijden. Alleen uitzonderingen zoals strandtenthouders, reddingsbrigade, der Polizei en rijkswaterstaat mogen daar nog komen.

Dus dubbele overtreding lijkt me zo. Er moet toch wel een bedrijfsnaam op hebben gestaan?
Gertjan

Antwoord #7 April 04, 2008, 05:14:10
edit2Rapporteer  
Op luide toon bracht hij haar cv in verband met alle mogelijke beroepen in de ontspanningsbranche.
heerlijk

Het duurde even bij mij, maar erg sterk.
El Rudo

Antwoord #8 April 04, 2008, 05:16:29
edit2Rapporteer  
meestal zijn dit mannen die thuis niks te vertellen hebben en in een leer pakje met een rode bal in de mond met een zweep krijgen en de vloer met hun tong schoon moeten likken

Beun, dit is EEN HELEBOEL DADERKENNIS!!!!
MEGALOOPBEUN

Antwoord #9 April 04, 2008, 05:19:09
edit2Rapporteer  
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssss ssssssst  Grin
El Rudo

Antwoord #10 April 04, 2008, 05:20:38
edit2Rapporteer  
hehe zo klink je wel als je net de woonkamer hebt gedaan... schater
MEGALOOPBEUN

Antwoord #11 April 04, 2008, 05:25:13
edit2Rapporteer  
ben wel aankomende zaterdag op ijmuiden
effe kijken of we nog een truckie zien dan
dan zie je hoe ik kan sissen
@LaurenS

Antwoord #12 April 04, 2008, 05:25:59
edit2Rapporteer  
Aangezien ik tegenwoordig altijd in het bezit ben van een mes als ik aan het kiten ben,ff mijn nummer bellen dan kom ik ff langs om zijn bandjes lek te prikken  Grin Grin Grin
MEGALOOPBEUN

Antwoord #13 April 04, 2008, 05:27:03
edit2Rapporteer  
hey peter is je kite weer mooi gemaakt ?  Joepie
@LaurenS

Antwoord #14 April 04, 2008, 05:27:29
edit2Rapporteer  
Ga ik morgen meemaken
MEGALOOPBEUN

Antwoord #15 April 04, 2008, 05:29:43
edit2Rapporteer  
ga je ook nog zaterdag we gaan zeker lekker rossen de gehele dag
( met nadruk op rossen )
@LaurenS

Antwoord #16 April 04, 2008, 05:33:39
edit2Rapporteer  
Moet eigenlijk werken,maarrrr als het goed gaat waaien dan neem ik gewoon vrij,ff lekker knalluh mit der hansel ,yeeeeehaaaaaaaaaaaaaaaaaa  Joepie YeSS Joepie YeSS Joepie YeSS
Nick_66
Gast
Antwoord #17 April 04, 2008, 05:37:24
edit2Rapporteer  
vind het zowiezo heel laag om tegen een vrouw te schreeuwen en helemaal als men handtastelijk gaat worden
meestal hebben ze mazzel dat op dat  moment er niemand staat die dit niet pikt dus probeer het maar nogmaals en de gevolgen zijn voor die persoon zelf ik heb gesproken  

Hahaha...jij hebt vast en zeker de film Pulp Fiction gezien? Voor de kenners:

I'm gonna call a coupla pipe-hitting'niggers, who'll go to work on the homes here with a pair of pliers and a blowtorch. Hear me talkin', hillbilly boy?! I ain't through with you by a damn sight. I'm gonna git Medieval on your ass.

Zo moet je die gasten dus bewerken. Daarna in de zee dumpen! Idioten!
LOEN

Antwoord #18 April 04, 2008, 05:42:25
edit2Rapporteer  
Wft wat een mafkees joh... ThumpDown
Mag kwaad niet met kwaad bestrijden maar natuurlijk  Roll Eyes
Maar zouden ze me niet moeten flikken, en me vriendin bijvoorbeeld al helemaal niet. moet wel reeel blijven natuurlijk!
(Komt die 4 jaar kickboxen toch nog van pas hehehe  Kiss loser)
Micky

Antwoord #19 April 04, 2008, 08:16:16
edit2Rapporteer  
www.kitesurfschool.nl.....goed voorbeeld om je hier niet mee te bemoeien...  loser  Angry
Morres

Antwoord #20 April 04, 2008, 08:22:01
edit2Rapporteer  
Trieste zaak dat die kerel zo reageerde, ik had mn kite bij hem geparkeerd
Tweekske

Antwoord #21 April 04, 2008, 14:52:52
edit2Rapporteer  
www.kitesurfschool.nl.....goed voorbeeld om je hier niet mee te bemoeien...  loser  Angry

Volgens mij is de post van www.kitesurfschool.org ...

Maargoed, volgende keer inderdaad ff bedrijfsnaam / nummerplate noteren
FonezzzZz

Antwoord #22 April 04, 2008, 15:05:08
edit2Rapporteer  
wtf bizarrr !! ongelovelijk fucking assoo gedrag,

@ tommy nova Wink jij gaat je carbon 55 inch bar gebruiken om truckers af te voeren op een brandcard Grin
Snackyman

Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #23 April 04, 2008, 16:47:29
edit2Rapporteer  
Zou wat zijn als die knakker zoiets tegen mijn chick zou flikken. Mijn chick trapt hem helemaal in elkaar Grin en ik kijk lachend toe Grin
hollandkiter

Antwoord #24 April 04, 2008, 16:59:55
edit2Rapporteer  
en niemand heeft kenteken genoteerd, naam bedrijf genoteerd, politie gebeld...........
vreemd, zeker niet gaan knokken daar, maar via zijn werkgever een flinke duw zou ik zeker geregeld hebben.

Laatst in egmond een auto van de gemeente, kon makkelijk om de kites heen, maar ging er tussen door, lekker over alle lijnen heen.................ach ja, klootzakken heb je overal!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.