@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Dat gaat je niet lukken met 1 kite, voor dit windbereik heb je een 9 en een 12 nodig. Over de best kite kan ik niks zeggen, heb zelf de 9 en 12 Boxer/SLE en kan varen vanaf +/- 13 knopen t/m 35 knopen (4 t/m 7 Bft).
Arjen
|
|
|
Gerrie
|
Heb beide niet gevlogen, maar ik heb toch een nuttige tip. Als je deze kite weer wilt doorverkopen, dan zul je Naish veel makkelijker verkopen en er ook nog eens meer geld voor krijgen. Dus als de prijs hetzelfde is, dan is Naish op lange termijn sowieso goedkoper.
|
|
|
GetHigh
|
windrange van de naish is toch 13 -30 knopen? als het harder dan 6 (is 27knopen) waait blijf ik voorlopig thuis. de kracht van de sle kites is toch dat je een groot bereik hebt met een kite?
|
|
|
slufterhufters.com
|
Inzetbereik van een 12m Bow is vanaf 13k tot 20k, daarboven slaat het nergens op en zal je echt een 7.7 of 9m moeten hebben.
Ga idd voor de Boxer, betere kwaliteit, en inruilen of verkopen is dan beter met een Naish kite.
|
|
|
Ricardo
|
Dude, ik zou als ik jou was beide kites testen, de Boxer SLE zou niet zo een probleem moeten zijn om iemand te vinden waarbij je die kunt testen, die is namelijk al een tijdje uit. Wil je de Bularoo testen dan kan ook dat geregeld worden, stuur me dan ff een PM.
En Arno, ik zou ze wel eens naast elkaar willen zien liggen en kijken welke er kwalitatief beter is. Ik vind het namelijk moeilijk te geloven dat de Bularoo in kwaliteit onder doet voor de Boxer.
|
|
|
® € M © 0
|
Neem de Slingshot tubo diesel 12m2
|
|
|
¦Tim¦
|
Inzetbereik van een 12m Bow is vanaf 13k tot 20k, daarboven slaat het nergens op en zal je echt een 7.7 of 9m moeten hebben.
Ga idd voor de Boxer, betere kwaliteit, en inruilen of verkopen is dan beter met een Naish kite.
jahoor... 13 tot 20... get real
|
|
|
larssmits
Gast
|
Neem de Slingshot tubo diesel 12m2 Neem een broodje frikandel bamiworst met extra ketchup vertel er dan bij waarom hij beter is als de bullaroo en de naish boxer SLE
|
|
|
audi
|
de 12m boxer kan je zeker tot 27knopen varen. met jou 75 kilo zou ik eerder voor de 9m boxer gaan. deze kite is zeer gemakelijk te vliegen en gaat echt heel hoog. en heeft super depower (er zijn mensen die de 9m tot 40 knopen varen)vraag maar aan kitedemon. audi
|
|
|
Aurel
|
Ik heb 12/9 Boxer SLE en de 12 kan je echt super lang houden hoor (tot rond de 25 knopen, misschien wat meer). De 12 gebruik ik 80% van mijn tijd (70kg). Ik adviseer je dus een 12 te nemen!
|
|
|
Mark Waroo
|
Persoonlijk zou ik voor de Best Bullaroo gaan... Die heeft het probleem met de bridel niet en de boxer SLE wel Succes!!
|
|
|
Geronimo79
|
Ik zou ook gaan voor een bullaroo, dit vanwege de kwaliteit.. Het is een snowkite,flyboardkite en normale kite... Dus de stevigheid en afwerking van die bullaroo lijkt me veel beter als de naish.
kwa windbereik.. lijkt me dat je te veel wilt, denk dat je in alle gevallen aan 2 kites moet geloven. Maar goed dat laat ik aan de experts over. In iedergeval de bullaroo is steviger als de boxer.. nouja lijkt me..
|
|
|
Dylan
Geen avatar
|
Ik zou persoonlijk voor niets meer met katrollen gaan, maar ik weeg 70kg en ik vaar mijn 12 shockwave06 van 14-24 knopen.
|
|
|
GetHigh
|
als het 13 -20 knopen is kan ik beter mijn rhino 16m houden!! Gebruikt de bularoo geen katrollen meer? Weet ook iemand de low end van de bularoo. er zijn natuurlijk nog weinig mensen die de bularoo hebben, want ben benieuwd naar hun verhaal. Tuurlijk zal ik ze eerst een keer testen voor aankoop maar ben gewoon benieuwd wat de ervaringen met de beide kites zijn. In iedergeval bedankt voor de input.
|
|
|
GetHigh
|
als het 13 -20 knopen is kan ik beter mijn rhino 16m houden!! Gebruikt de bularoo geen katrollen meer? Weet ook iemand de low end van de bularoo. er zijn natuurlijk nog weinig mensen die de bularoo hebben, want ben benieuwd naar hun verhaal. Tuurlijk zal ik ze eerst een keer testen voor aankoop maar ben gewoon benieuwd wat de ervaringen met de beide kites zijn. In iedergeval bedankt voor de input.
|
|
|
Harm
|
Ik heb laast de bullaroo getest, zie ook http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=21934.0 daar staat ook mij testverslag als het 13 -20 knopen is kan ik beter mijn rhino 16m houden!! Gebruikt de bularoo geen katrollen meer? Waar de katrol zit heb je bij de bularoo een vervangbaar deel in de bridel zitten (deze is slijtvaster en een ander touw soort)
|
|
|