Taco.
|
he jetzu de kit van je ventiel is nog niet droog. Ik zou de Vegas dus nog niet gaan gebruiken.
Waarmee plak je een ventiel? In mijn 17 zit ook een klein scheurtje in het plastic van het ventiel!
|
|
|
Taco.
|
Vandaag wordt het Schier! Kusjes!
Mazzelaars! wat een dag vandaag!
|
|
|
Luko
|
vandaag word het werken. dikke lebber!
|
|
|
jetzu
|
he, Ik heb kiterepair gemaild en die adviseren een nieuwe bladder. Ze lijmen de ventielen ook wel maar daar geven ze verder geen garantie op. Dus voor mij word het een nieuwe baldder. mzzl
|
|
|
jetzu
|
Vandaag waren er alweer mensen aan het kiten op HvdB! En het weekend was het er druk zeiden ze allebei de dagen. Dat is toch niet relaxed dat wij daar niet heen gaan omdat we het respecteren dat het er niet mag en dat anderen daar dan een beetje leuk gaan kiten. (angry_kitesmiley)
|
|
|
Pieter!
|
Ik denk zondag rond de 15 kiters op HvdB.. Zelf niet geweest, nog even wachten tot juni!
|
|
|
piede
|
Vandaag waren er alweer mensen aan het kiten op HvdB! En het weekend was het er druk zeiden ze allebei de dagen. Dat is toch niet relaxed dat wij daar niet heen gaan omdat we het respecteren dat het er niet mag en dat anderen daar dan een beetje leuk gaan kiten. (angry_kitesmiley)
Ja hoorde het ook vandaag. Heb 1 van die gozers gesproken en die zei gewoon dattie de boete wel wou risceren. Als ze het beleid echt door willen gaan voeren dan moeten ze boetes uit gaan delen. Doen ze dit niet, dan ga ik er ook weer kiten, want dit kan natuurlijk niet. Op onze homespot. @Luko, jou plaatje heeft echt helemaal niks met kiten te maken! Ik heb geen space op internet om mijn foto's te plaatsen, heb geen gmail...
|
|
|
Luko
|
de jouwe wel dan sjomp
|
|
|
Gertjan
|
he jetzu de kit van je ventiel is nog niet droog. Ik zou de Vegas dus nog niet gaan gebruiken.
Waarmee plak je een ventiel? In mijn 17 zit ook een klein scheurtje in het plastic van het ventiel! Ga het proberen met 2 komponentenlijm van een rubberboot. De kit wil namelijk niet drogen. Als dat lukt mag je de lijm ook wel even gebruiken.
|
|
|
piede
|
de jouwe wel dan sjomp
Haha, happerdie haphap
|
|
|
skyhigh as a
|
hoe wordt dat vandaag!!!!! (bazuin_kitesmiley)jullie moete minder lulle en meer kiten. volgensmij zijn de meeste van jullie intenetdwazen. die alleen maar binnen zitte. en alle boekjes en folders uit je kop leert om mee te lullen . BEK HOUWE EN KITEN zo das eruit.
|
|
|
skyhigh as a
|
vandaag op blauwe????????????????????
hoe laat???
ga vanmiddag zowieso heen.
wie o wie
|
|
|
Jurrien
|
wie ben jij skyhigh?
|
|
|
skyhigh as a
|
Ricardo
vaar Shockwave
wazzaahhh (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
skyhigh as a
|
schiet hiero niet best op, met antwoorden enzo. zit nooit lang achter zoon klote pc, dus wordt zo de hoogste tijd. moet nog effe langs rob's caribi en dan naar blauwe ben er tussen 12 en 13.00 u is vandaag 4 tot 5 bft, moet lukken, zakt vanaaf pas af see ya in da sky
|
|
|
skyhigh as a
|
wie ben jij dan? was je r gister met een matrasje bezig?
|
|
|
vrolijkefries
Gast
|
Hoezo HvdB jullie homespot!!!! Waar waren jullie dan in het jaar 1999 toen waren we er met max 4 man Dus wat nou onze homespot jullie kiten allemaal max 2 jaar groeten een vrolijke kitefries
|
|
|
Jacobus
|
Weet jij de definitie van homespot? Denk het niet. Diegene die het langst in een bepaalde kroeg komt mag het pas stamkroeg noemen????
Ik weet niet of jij bent wezen kiten afgelopen zondag op HvB. Zo ja, als je daar al zo lang kite, waarom wil je dan riskeren dat ie gesloten wordt?
Groeten van ook een vrolijke kitefries.
|
|
|
skyhigh as a
|
was net op blauwe weinig wind, haal mn mountainboard en ga weer terug see ya
|
|
|
piede
|
schiet hiero niet best op, met antwoorden enzo. zit nooit lang achter zoon klote pc, dus wordt zo de hoogste tijd. moet nog effe langs rob's caribi en dan naar blauwe ben er tussen 12 en 13.00 u is vandaag 4 tot 5 bft, moet lukken, zakt vanaaf pas af see ya in da sky Als jij wat beter met die 'klote pc' om zou kunnen gaan, dan wist je van te voren wl dat het vandaag niet zou lukken en zeker niet op een plek als 'blauwe'. Misschien zou je toch wat meer boekjes moeten gaan lezen voordat je gaat kiten.... En ja, een shockwave, das toch zo'n bow ding?
|
|
|
Taco.
|
hoe wordt dat vandaag!!!!! (bazuin_kitesmiley)jullie moete minder lulle en meer kiten. volgensmij zijn de meeste van jullie intenetdwazen. die alleen maar binnen zitte. en alle boekjes en folders uit je kop leert om mee te lullen . BEK HOUWE EN KITEN zo das eruit. Veel van de lui in dit topic kennen elkaar al erg lang en kiten al jaren. Dus het gaat wat ver om ze uit te maken voor internetdwazen. Als je het topic doorloopt zul je zien dat het veel gaat over sessies en afspraken wie met wie mee rijdt etc. Daar komt nog bij dat we in het noorden erg van elkaar afhankelijk zijn op dunbevolkte spots om te voorkomen dat je in je eentje moet kiten. Daar kun jij ook je voordeel mee doen, zoals wel bleek uit afgelopen zaterdag. Supersessie bij termunten, mede dankzij dit topic en de kiters die hier een bijdrage aan leveren.
|
|
|
Taco.
|
Ga het proberen met 2 komponentenlijm van een rubberboot. De kit wil namelijk niet drogen. Als dat lukt mag je de lijm ook wel even gebruiken.
okee laat maar weten of het lukt
|
|
|
peter.
|
ben vandaag nog effe wezen kijken op hvdb of er kiters waren, maar er was niemand. maar wat een top sessie zou dat geweest zijn super vlak water en een konstante 15 knopen ojah het geultje wat net voor de kant licht is super breed geworden dus kunnen eerder kiten
|
|
|
Luko
|
Jaap waar had je je nieuwe boardje nog maar weg?
|
|
|