Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Dat ligt niet aan Kitehigh, dat is gewoon Eddy, die moet overal negatief op reageren
|
|
|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
In dat andere topic staat de reactie ook zie ik... 1minuut later gepost...
|
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Dat zijn flinke jongens Stef! Ga jij allemaal printen dan
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Dat zijn flinke jongens Stef! Ga jij allemaal printen dan me vrouw maakt reproducties van der schilderijen, en word in eigen beheer geprint etc,
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Nieuw boardje op marktplaats gevonden voor m'n vriendin, voor een spotprijs ook:
|
|
|
FlyingHigh
|
Dat zijn flinke jongens Stef! Ga jij allemaal printen dan me vrouw maakt reproducties van der schilderijen, en word in eigen beheer geprint etc, Kijk dat was ik ff vergeten.
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Mooi boardje Frank. Gaat ze veel plezier van hebben. Ik moet toch maar eens kijken of ik mijn meissie ook zo gek krijg om te gaan varen. Pffffffffffff
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
jaj benne een eggi vrind voor je maisi...
|
|
|
jouce
|
vet boardje frank. Die zou bij mij ook binnen mogen . zieik ook ineens ook dak mn pads goed heb geplaatst
|
|
|
|
|
Frank82
|
Thx, voor m'n vriendin de smalste stance aangezien ze natuurlijk wat kleiner is. Boardje is 130x39, stuk beter dan de 126x37 die ze had (was te doen maar wel wat klein voor landen/downwinders, je bent er een stuk minder stabiel op).
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Thx, voor m'n vriendin de smalste stance aangezien ze natuurlijk wat kleiner is. Boardje is 130x39, stuk beter dan de 126x37 die ze had (was te doen maar wel wat klein voor landen/downwinders, je bent er een stuk minder stabiel op).
zou wel ff ringetjes onder de schroefkop doen en dan iets langer schroefje pakken, heb ook een keer bij me brunotti pads de schroef erdoorheen getrokken
|
|
|
Langbeest
|
ha dat had ik ook met mijn X-ride..... weet je nog Frank?? Tijdens de bewuste downwinder.
|
|
|
Frank82
|
zou wel ff ringetjes onder de schroefkop doen en dan iets langer schroefje pakken, heb ook een keer bij me brunotti pads de schroef erdoorheen getrokken Misschien wel handig ja, m'n vriendin weegt echter zo'n 58 kg dus denk dat dat niet zo snel gebeurd ha dat had ik ook met mijn X-ride..... weet je nog Frank?? Tijdens de bewuste downwinder.
Stukje lopen he?
|
|
|
|
maxva
Logs: 0 | 10 uur
|
It's mine Vraagje: Wat voor software gebruiken jullie om te editen? Wil ook graag wat slowmotion etc. gaan gebruiken. Welke instellingen zijn btw het handigst om hem op te zetten? 1080 p en 60 fps? Bedankt!
|
|
|
Langbeest
|
Licht een beetje aan of je een PC of Mac hebt. Ik gebruik Final Cut op Imac
|
|
|
feddomw
Gast
|
Ik gebruik MS Paint.
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Ligt er ook nog aan wat je precies wil doen, en vooral hoeveel tijd je erin wil steken. Ik praat ff voor een ''gewone'' pc.
Beetje knippen/plakken en een keer een kleurcorrectie > Sony Vegas (Misschien Adobe Premiere Pro ? zelf nog nooit gebruikt) Uitgebreidere editwerk > Adobe After Effects
Sony Vegas spreekt redelijk voor zich, Adobe After Effects moet je ff voor gaan zitten om de basis onder de knie te krijgen.
|
|
|