Get High.nl - online!

Joren

December 31, 2004, 17:36:26
edit2Rapporteer  
Sinds een aantal dagen is de nieuwe informatieve kiteboardsite - Get High.nl - online!  8)

De bedoeling van de site is om kiteboarders te informeren over het laatste nieuws, het actuele weer, de komende events en meer... Er zitten nog een aantal fouten in de site, ik zou het erg op prijs stellen als jullie deze hier willen melden. Helaas loopt de site op dit moment alleen goed in Internet Explorer. Mensen met andere browsers zullen door de fouten heen moeten kijken. Vertel me wat je ervan vindt!
robin
Gast
Antwoord #1 December 31, 2004, 20:30:07
edit2Rapporteer  
ziet er goed uit !
alleen zwart op dokerblauw is een beetje irritant.

ga zo door !
Joren

Antwoord #2 December 31, 2004, 21:19:27
edit2Rapporteer  
Moet ik dat veranderen? Ik wilde er voor zorgen dat de linkerkant niet teveel op zou vallen...
slufterhufters.com

Antwoord #3 December 31, 2004, 22:24:27
edit2Rapporteer  
kom je op de grootste kitesite van NL aandacht vragen voor je geknutsel.

hahahahaha
xray

Antwoord #4 December 31, 2004, 22:32:35
edit2Rapporteer  
Logica ontgaat mij ook een beetje inderdaad!
Japairman

Antwoord #5 December 31, 2004, 22:36:26
edit2Rapporteer  
  P)Tja 5 jaar geleden was dit misschien nog leuk geweest maar wat wil je hier nu mee bereiken?

enne sjoerd jansen is natuurlijk meer dan enkel een forum moderator.... om maar iets te zeggen over jouw nieuws. Verder vind ik niet dat je ook maar iets toevoegt aan het bestaande aanbod aan kitegerelateerde sites. Kom eerst eens met iets origineels!!!!

Bedoelt als opbouwende kritiek Joren!!!
Naish-Kiter

Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #6 Januari 01, 2005, 03:09:48
edit2Rapporteer  
vet he die foto's die verspringen hoe krijg je dat voor elkaar

Moet ik dat veranderen? Ik wilde er voor zorgen dat de linkerkant niet teveel op zou vallen...
Joren

Antwoord #7 Januari 01, 2005, 10:55:47
edit2Rapporteer  

Tja waar anders? Hier zijn de mensen... Ik vind dat geknutsel leuk om te doen dus ik wilde welleens weten wat iedereen hiervan vind
slufterhufters.com

Antwoord #8 Januari 01, 2005, 11:00:29
edit2Rapporteer  
jep das waar, maar is altijd leuk toch beetje knutsellen en een eigensite hebben.

zou de letters wat groter maken op je hele site, de kleuren zijn okee, maar zo is het beetje moeilijk lezen.

P)
Jasper

Antwoord #9 Januari 01, 2005, 17:18:16
edit2Rapporteer  
Joren, snap ook de logica niet echt om hier je site te promoten, maar je kan in iedergeval wel website's bouwen! hoop dat je nog wat bezoekers krijgt ook... vindt de site alleen beetje onduidelijk, vooral het weer enzow Smiley tekst te donker..

suc6 boiii
Yannick

Antwoord #10 Januari 01, 2005, 17:33:18
edit2Rapporteer  
P)Tja 5 jaar geleden was dit misschien nog leuk geweest maar wat wil je hier nu mee bereiken?

enne sjoerd jansen is natuurlijk meer dan enkel een forum moderator.... om maar iets te zeggen over jouw nieuws. Verder vind ik niet dat je ook maar iets toevoegt aan het bestaande aanbod aan kitegerelateerde sites. Kom eerst eens met iets origineels!!!!

Bedoelt als opbouwende kritiek Joren!!!

ik ben het zeker eens met, dat het niets toevoegt aan het bestaande aanbod aan kitegerelateerde sites! het is, vind ik, een mooie site misschien ff aanpassing aan lettertype/kleur/etc. was de site 3 jaar eerder on line gegaan, was hij top geweest. maar komt met iets nieuws! iets wat kitehigh.nl en hanglos.nl nog niet hebben, dat mensen daarvoor naar jouw site toe gaan en niet naar kitehigh of hanglos!
Smeagol

Antwoord #11 Januari 01, 2005, 19:30:13
edit2Rapporteer  

Tja waar anders? Hier zijn de mensen... Ik vind dat geknutsel leuk om te doen dus ik wilde welleens weten wat iedereen hiervan vind

Ach...is kitehigh ook niet klein en knutselend begonnen in een grijs verleden...give the guy a break... Wink
Airforce1
Gast
Antwoord #12 Januari 01, 2005, 20:42:11
edit2Rapporteer  
Vindt m wel leuk alleen als ik er te lang naar kijk verander ik in een smurf!
Joren

Antwoord #13 Januari 01, 2005, 22:31:19
edit2Rapporteer  
ik ben het zeker eens met, dat het niets toevoegt aan het bestaande aanbod aan kitegerelateerde sites! het is, vind ik, een mooie site misschien ff aanpassing aan lettertype/kleur/etc. was de site 3 jaar eerder on line gegaan, was hij top geweest. maar komt met iets nieuws! iets wat kitehigh.nl en hanglos.nl nog niet hebben, dat mensen daarvoor naar jouw site toe gaan en niet naar kitehigh of hanglos!

Ik weet het, vind ik zelf ook. Het is alleen nogal lastig om met iets heel origineels te komen omdat er al zoveel is.

Ik dacht misschien aan een site waar recensies van boards, kites e.d. op staan, en waar mensen hun mening erover kwijtkunnen? Of is zoiets er ook al?
Smeagol

Antwoord #14 Januari 02, 2005, 00:45:06
edit2Rapporteer  
Ik weet het, vind ik zelf ook. Het is alleen nogal lastig om met iets heel origineels te komen omdat er al zoveel is.

Ik dacht misschien aan een site waar recensies van boards, kites e.d. op staan, en waar mensen hun mening erover kwijtkunnen? Of is zoiets er ook al?

Reviews van kites 'n boards zou ook een aardig idee zijn...
dow
Gast
Antwoord #15 Januari 02, 2005, 00:58:12
edit2Rapporteer  
bestaat ook al maar wel in t engels een nederlandse versie lijkt me wel leuk
FrankP

Antwoord #16 Januari 02, 2005, 19:36:13
edit2Rapporteer  
Citaat

http://www.kite-surf.com/userreviews/index.php?opid=-4&standard=1&viewlatestreviews=1?&NavID=2
Joren

Antwoord #17 Januari 02, 2005, 20:45:12
edit2Rapporteer  
Citaat

http://www.kite-surf.com/userreviews/index.php?opid=-4&standard=1&viewlatestreviews=1?&NavID=2

Maar dan in het nederlands met meer functies, je mening geven enzz...
Yannick

Antwoord #18 Januari 02, 2005, 21:28:00
edit2Rapporteer  
Citaat

https://www.kite-surf.com/userreviews/index.php?opid=-4&standard=1&viewlatestreviews=1?&NavID=2

Maar dan in het nederlands met meer functies, je mening geven enzz...

indd een leuk idee! (bestaat ook al in het duits)
maar, wat wordt het geven van je mening en wat wordt promoten?
wat wordt het geven van je mening en wat wordt expres het andere merk afkraken? Wink
moet je dus goed blijven onderhouden! en zelf veel gaan testen (ook leuk) alleen voor je site je
Yannick

Antwoord #19 Januari 02, 2005, 21:29:44
edit2Rapporteer  
hier bij http://www.kitesurfing-kiel.de doen ze het erg goed vind ik!
Jasper

Antwoord #20 Januari 04, 2005, 19:51:34
edit2Rapporteer  
joren, ik zou btw wel een andere naam kiezen, elke x als ik die website bezoek krijg ik het idee bij de site van een online coffeeshop te bezoeken Smiley
Joren

Antwoord #21 Januari 04, 2005, 19:56:18
edit2Rapporteer  
Is de naam zo  ^? Ik vond em juist wel grappig...
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.