robin
Gast
|
ziet er goed uit ! alleen zwart op dokerblauw is een beetje irritant.
ga zo door !
|
|
|
Joren
|
Moet ik dat veranderen? Ik wilde er voor zorgen dat de linkerkant niet teveel op zou vallen...
|
|
|
slufterhufters.com
|
kom je op de grootste kitesite van NL aandacht vragen voor je geknutsel.
hahahahaha
|
|
|
xray
|
Logica ontgaat mij ook een beetje inderdaad!
|
|
|
Japairman
|
P)Tja 5 jaar geleden was dit misschien nog leuk geweest maar wat wil je hier nu mee bereiken?
enne sjoerd jansen is natuurlijk meer dan enkel een forum moderator.... om maar iets te zeggen over jouw nieuws. Verder vind ik niet dat je ook maar iets toevoegt aan het bestaande aanbod aan kitegerelateerde sites. Kom eerst eens met iets origineels!!!!
Bedoelt als opbouwende kritiek Joren!!!
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
vet he die foto's die verspringen hoe krijg je dat voor elkaar Moet ik dat veranderen? Ik wilde er voor zorgen dat de linkerkant niet teveel op zou vallen...
|
|
|
Joren
|
Tja waar anders? Hier zijn de mensen... Ik vind dat geknutsel leuk om te doen dus ik wilde welleens weten wat iedereen hiervan vind
|
|
|
slufterhufters.com
|
jep das waar, maar is altijd leuk toch beetje knutsellen en een eigensite hebben.
zou de letters wat groter maken op je hele site, de kleuren zijn okee, maar zo is het beetje moeilijk lezen.
P)
|
|
|
Jasper
|
Joren, snap ook de logica niet echt om hier je site te promoten, maar je kan in iedergeval wel website's bouwen! hoop dat je nog wat bezoekers krijgt ook... vindt de site alleen beetje onduidelijk, vooral het weer enzow tekst te donker.. suc6 boiii
|
|
|
Yannick
|
P)Tja 5 jaar geleden was dit misschien nog leuk geweest maar wat wil je hier nu mee bereiken?
enne sjoerd jansen is natuurlijk meer dan enkel een forum moderator.... om maar iets te zeggen over jouw nieuws. Verder vind ik niet dat je ook maar iets toevoegt aan het bestaande aanbod aan kitegerelateerde sites. Kom eerst eens met iets origineels!!!!
Bedoelt als opbouwende kritiek Joren!!!
ik ben het zeker eens met, dat het niets toevoegt aan het bestaande aanbod aan kitegerelateerde sites! het is, vind ik, een mooie site misschien ff aanpassing aan lettertype/kleur/etc. was de site 3 jaar eerder on line gegaan, was hij top geweest. maar komt met iets nieuws! iets wat kitehigh.nl en hanglos.nl nog niet hebben, dat mensen daarvoor naar jouw site toe gaan en niet naar kitehigh of hanglos!
|
|
|
Smeagol
|
Tja waar anders? Hier zijn de mensen... Ik vind dat geknutsel leuk om te doen dus ik wilde welleens weten wat iedereen hiervan vind Ach...is kitehigh ook niet klein en knutselend begonnen in een grijs verleden...give the guy a break...
|
|
|
Airforce1
Gast
|
Vindt m wel leuk alleen als ik er te lang naar kijk verander ik in een smurf!
|
|
|
Joren
|
ik ben het zeker eens met, dat het niets toevoegt aan het bestaande aanbod aan kitegerelateerde sites! het is, vind ik, een mooie site misschien ff aanpassing aan lettertype/kleur/etc. was de site 3 jaar eerder on line gegaan, was hij top geweest. maar komt met iets nieuws! iets wat kitehigh.nl en hanglos.nl nog niet hebben, dat mensen daarvoor naar jouw site toe gaan en niet naar kitehigh of hanglos!
Ik weet het, vind ik zelf ook. Het is alleen nogal lastig om met iets heel origineels te komen omdat er al zoveel is. Ik dacht misschien aan een site waar recensies van boards, kites e.d. op staan, en waar mensen hun mening erover kwijtkunnen? Of is zoiets er ook al?
|
|
|
Smeagol
|
Ik weet het, vind ik zelf ook. Het is alleen nogal lastig om met iets heel origineels te komen omdat er al zoveel is.
Ik dacht misschien aan een site waar recensies van boards, kites e.d. op staan, en waar mensen hun mening erover kwijtkunnen? Of is zoiets er ook al?
Reviews van kites 'n boards zou ook een aardig idee zijn...
|
|
|
dow
Gast
|
bestaat ook al maar wel in t engels een nederlandse versie lijkt me wel leuk
|
|
|
|
Joren
|
Maar dan in het nederlands met meer functies, je mening geven enzz...
|
|
|
Yannick
|
Maar dan in het nederlands met meer functies, je mening geven enzz... indd een leuk idee! (bestaat ook al in het duits) maar, wat wordt het geven van je mening en wat wordt promoten? wat wordt het geven van je mening en wat wordt expres het andere merk afkraken? moet je dus goed blijven onderhouden! en zelf veel gaan testen (ook leuk) alleen voor je site je
|
|
|
|
Jasper
|
joren, ik zou btw wel een andere naam kiezen, elke x als ik die website bezoek krijg ik het idee bij de site van een online coffeeshop te bezoeken
|
|
|
Joren
|
Is de naam zo ^? Ik vond em juist wel grappig...
|
|
|