Afgelopen weekend op Vrouwenpolder geweest, en vanwege de matige wind eigenlijk alleen maar gekite op het strand met mijn Naish Ar3.5 5 meter kite. Echt leuk als nevenactiviteit om met 10 -12 knopen lekker te stunten. Uit de verpakking kwam deze kite met een 2 lijns setup. Ingewikkelde gekruisde lijnen, via katrollen en meerdere bevestigingspunten was destijds blijkbaar nodig om deze 2 lijns setup mogelijk te maken. Na een uurtje stoeien kregen we het voor elkaar om het te laten vliegen met mijn Cabrinha Switchblade bar. En dan is het wel echt leuk stunten, ook al is de wind eigenlijk te slap. Naish heeft deze kite voorzien van de mogelijkheid om hem met 4 lijnen te laten vliegen, maar het is mij niet gelukt met de bestaande lijnen om deze conversie te laten slagen. Weet iemand hoe het destijds bedoeld was? De kite is een echte dino uit 2000
.
Ja, ja oke jullie hebben gelijk. Ik kan beter een nieuwe kopen, en mij niet meer bekommeren om deze oude troep. Toch hoop ik stiekum dat iemand nog een manual heeft liggen en deze info aan mij kan verschaffen.
Alvast bedankt, Daniel