Was gister ook op Schellinkhout, ben rond 1030 aan de trektocht door het water begonnen om met m'n 10 (op laatste knoopje, voorzichtig) te kunnen oefenen. Was druk, en naarmate de regen ophield, werd steeds drukker. Toch leuk als je commentaar krijgt van de kiter (hé je moet je kite wat lager houden!), die blijkbaar niet ziet dat aan de andere kant een windsurfer benedenwinds langskomt.
Nou ja, zo goed mogelijk geprobeerd om de mede-watersporters niet al te veel in de weg te zitten. En lekker gekite, weer progressie geboekt
! Zal misschien niet altijd de meest gecontroleerde indruk hebben gemaakt, maar dat viel best mee hoor! En ik heb nog om me heen kunnen kijken
.
Snap alleen niet waarom een zekere helmbewoner alleen maar vlak voor de zwem-afzetting heen en weer ging, en al die -zeker mooie!- sprongen precies daar moest doen. Het hield het op- en afgaan nogal tegen....
Na het landen zag ik pas die kite in de boom. 't Is wel een kleine spot idd, geen kans op wat meer te water mogelijkheden verderop langs de kant?