kouwe poten warme schoentjes

k
Gast
September 21, 2004, 20:37:30
edit2Rapporteer  
Ik heb altijd kouwe voeten.

Welke schoentjes/laarsjes zijn echt goed?

p.s niet regeren als je brede poten hebt want ik heb hele smalle voeten.
dimitri
Gast
Antwoord #1 September 21, 2004, 21:37:23
edit2Rapporteer  
gewoon ff vragen en passen in de winkel bij jou in de buurt
een beetje speciaalzaak heeft ze voor je op de plank in alle matten en soorten en mischien ook nog wel in een lief kleurtje
KiteKoe®t

Antwoord #2 September 21, 2004, 21:55:25
edit2Rapporteer  
wat ook weleens helpt is ook nog thermosokken om je voeten doen en dan in je schoentjes gaan. Geeft je net dat extra laagje isolatie he.

(ik heb trouwens wel brede poten maar niet snel koud  ;D )
grover

Antwoord #3 September 21, 2004, 23:29:07
edit2Rapporteer  
nou ik heb al heel snel last van koude poten maar die sokken die werken echt super. afgelopen winter heb ik geen koude poten gehad Grin. is dus zeker een aanrader. en als je wil weten hoe koud het was van het winter nou de laagste buiten temperatuur was 2 graden boven nul terwijl het de week ervoor nog dik vroor dus dat zegt wel genoeg Grin
KiteKoe®t

Antwoord #4 September 21, 2004, 23:31:04
edit2Rapporteer  
ook is het zo dat de meren over het algemeen kouder zijn dan de zee. (wist iedereen waarschijnlijk al)
dimitri
Gast
Antwoord #5 September 22, 2004, 16:20:30
edit2Rapporteer  
zal ik zeker eens ff gaan proberen in koude dagen die thermosokken in m'n schoentjes

puik idee Grin
k
Gast
Antwoord #6 September 22, 2004, 19:25:51
edit2Rapporteer  
alle kouwkleumen bedankt!

op zoek naar thermosokken dan  maar!
Naish........what else???

Antwoord #7 September 22, 2004, 20:22:21
edit2Rapporteer  
Als je nu al koude voeten hebt dan is dat eigelijk niet best want je kunt nu nog makkelijk met met blote voeten varen! Een tip voor de winter:
Knip de armen van een oud pak en gebruik deze voor je kuiten. Trek je pak aan en rol de pijpen op, nu trek je de mouwtjes over je kuiten, niet te hoog, ze moeten nog over je enkels vallen, nu rol je de mouwtjes ook ff op en trekt je schoentjes aan, vervolgens rol je mouwtjes naar beneden tot ruim over je schoenen, vervolgens rol je je pak weer over de mouwtjes en je hebt heerlijk warme kuiten en dus ook warmere voeten!
Emiel

Antwoord #8 September 22, 2004, 20:38:41
edit2Rapporteer  
NERD (wat je zegt ben je zelf Emiel) schoentjes zijn kl*te ik draag nooit schoentjes!! geen boardgevoel meer! zonder gaat ook prima als je geen gevoel meer in je voeten heb heb je nergens last van ;D

Emiel, doe eens lief tegen je mede forum bewoners! Mensen voor Nerd uitmaken is toch niet nodig als ze anderen proberen te helpen? laters, Koert

Voorbeeld hoe het bericht ook gescheven had kunnen worden:

Ha gast! Ik vind schoentjes niet fijn, ik draag nooit schoentjes enz. enz.
Tsjompie
Gast
Antwoord #9 September 22, 2004, 21:01:29
edit2Rapporteer  
Ik zou zeggen: "neem schoenen zonder rits"!
Zand in die risten van de schoenen die ik gebruik zorgen ervoor dat ik ze nauwelijks dicht krijg.
KiteKoe®t

Antwoord #10 September 23, 2004, 01:29:59
edit2Rapporteer  
Oh ja, mocht je moeizaam thermosokken kunnen vinden, check eens in een duikwinkel. Is een gangbaar product voor duikers  Wink
Tjarlie

Geen avatar

Antwoord #11 September 23, 2004, 09:44:52
edit2Rapporteer  
Super Tips hier!! Ook al stelde ik de vraag niet, ik ben blij met de antwoorden... Ik begon me al een beetje zorgen te maken... Tis niet echt de meeste ideale sport voor koukleumen, maar met deze tips kom ik een eind.
KiteKoe®t

Antwoord #12 September 23, 2004, 10:53:44
edit2Rapporteer  
Om het helemaal af te maken; Regel ergens een grote jerrycan van een liter of 20. Vul deze thuis met bloedheet water en ga dan kiten.
Na het kiten heb je dan een warme douche. Als je helemaal luxe wilt neem je een stuk tuinslang en koop je een caravanpompje op 12 volt  Wink
boter is lekker
Gast
Antwoord #13 September 23, 2004, 16:39:34
edit2Rapporteer  
je kan ook je voeten eerst insmeren met boter en dan in je schoentjes gaan krijg je een extra vetlaag

wel margarine nemen !!!!! geen light boters
~Dirk~

Antwoord #14 September 23, 2004, 23:13:02
edit2Rapporteer  
je kan ook je voeten eerst insmeren met boter en dan in je schoentjes gaan krijg je een extra vetlaag

wel margarine nemen !!!!! geen light boters

Juist wel, anders worden je voeten zo zwaar
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.