dimitri
Gast
|
gewoon ff vragen en passen in de winkel bij jou in de buurt een beetje speciaalzaak heeft ze voor je op de plank in alle matten en soorten en mischien ook nog wel in een lief kleurtje
|
|
|
KiteKoe®t
|
wat ook weleens helpt is ook nog thermosokken om je voeten doen en dan in je schoentjes gaan. Geeft je net dat extra laagje isolatie he.
(ik heb trouwens wel brede poten maar niet snel koud ;D )
|
|
|
grover
|
nou ik heb al heel snel last van koude poten maar die sokken die werken echt super. afgelopen winter heb ik geen koude poten gehad . is dus zeker een aanrader. en als je wil weten hoe koud het was van het winter nou de laagste buiten temperatuur was 2 graden boven nul terwijl het de week ervoor nog dik vroor dus dat zegt wel genoeg
|
|
|
KiteKoe®t
|
ook is het zo dat de meren over het algemeen kouder zijn dan de zee. (wist iedereen waarschijnlijk al)
|
|
|
dimitri
Gast
|
zal ik zeker eens ff gaan proberen in koude dagen die thermosokken in m'n schoentjes puik idee
|
|
|
k
Gast
|
alle kouwkleumen bedankt!
op zoek naar thermosokken dan maar!
|
|
|
Naish........what else???
|
Als je nu al koude voeten hebt dan is dat eigelijk niet best want je kunt nu nog makkelijk met met blote voeten varen! Een tip voor de winter: Knip de armen van een oud pak en gebruik deze voor je kuiten. Trek je pak aan en rol de pijpen op, nu trek je de mouwtjes over je kuiten, niet te hoog, ze moeten nog over je enkels vallen, nu rol je de mouwtjes ook ff op en trekt je schoentjes aan, vervolgens rol je mouwtjes naar beneden tot ruim over je schoenen, vervolgens rol je je pak weer over de mouwtjes en je hebt heerlijk warme kuiten en dus ook warmere voeten!
|
|
|
Emiel
|
NERD (wat je zegt ben je zelf Emiel) schoentjes zijn kl*te ik draag nooit schoentjes!! geen boardgevoel meer! zonder gaat ook prima als je geen gevoel meer in je voeten heb heb je nergens last van ;D
Emiel, doe eens lief tegen je mede forum bewoners! Mensen voor Nerd uitmaken is toch niet nodig als ze anderen proberen te helpen? laters, Koert
Voorbeeld hoe het bericht ook gescheven had kunnen worden:
Ha gast! Ik vind schoentjes niet fijn, ik draag nooit schoentjes enz. enz.
|
|
|
Tsjompie
Gast
|
Ik zou zeggen: "neem schoenen zonder rits"! Zand in die risten van de schoenen die ik gebruik zorgen ervoor dat ik ze nauwelijks dicht krijg.
|
|
|
KiteKoe®t
|
Oh ja, mocht je moeizaam thermosokken kunnen vinden, check eens in een duikwinkel. Is een gangbaar product voor duikers
|
|
|
Tjarlie
Geen avatar
|
Super Tips hier!! Ook al stelde ik de vraag niet, ik ben blij met de antwoorden... Ik begon me al een beetje zorgen te maken... Tis niet echt de meeste ideale sport voor koukleumen, maar met deze tips kom ik een eind.
|
|
|
KiteKoe®t
|
Om het helemaal af te maken; Regel ergens een grote jerrycan van een liter of 20. Vul deze thuis met bloedheet water en ga dan kiten. Na het kiten heb je dan een warme douche. Als je helemaal luxe wilt neem je een stuk tuinslang en koop je een caravanpompje op 12 volt
|
|
|
boter is lekker
Gast
|
je kan ook je voeten eerst insmeren met boter en dan in je schoentjes gaan krijg je een extra vetlaag
wel margarine nemen !!!!! geen light boters
|
|
|
~Dirk~
|
je kan ook je voeten eerst insmeren met boter en dan in je schoentjes gaan krijg je een extra vetlaag
wel margarine nemen !!!!! geen light boters
Juist wel, anders worden je voeten zo zwaar
|
|
|