lekker lullige reacties heren heel volwassen
natuurlijk is een matrasje eerst goed en als hij wil gaan kitesurfen kan jij hem les geven, al moet je wel goed over een paar dingen nadenken:
-kan ik zo goed kiten en snap ik alles dat ik het een ander kan aanleren
-is mijn materiaal veilig genoeg niet alleen voor mij maar ook voor een beginner
verder natuurlijk met lichte wind beginnen het liefst uitgehaakt met leash vast zodat hij hem makkelijk kan loslaten, en altijd serieus blijve over belangrijke dingen geinen kan altijd maar dingen als safety of welke kan hij op moet sturen moet je altijd serieus blijven
succes en laat je niet afschikken door die meelopers die zich laten leiden door het constante overdreven gevraag over veiligheid in de sport
les is goed maar het is GEEN must
uitgehaakt met leash vast ? Ik heb ook weleens uitgehaakt wat geoefend op land ... wat ik toen merkte is dat de kite altijd full-powered omdat je de bar straf tegen de chickenloop aantrekt ... is het dan een kwestie van een touwtje om de bar dichterbij de powerstrap te fixeren ? ... of zijn er andere handigheidjes ?
Is het op het autostrand in Oostvoorne echt zo druk dat je als beginner geen ruimte hebt ? ... is dan toch een kwestie van 300 meter verder over het strand lopen ? ... of wordt het daar diep ?
Heeft iemand een link voor de getijden ? ... ik was er laatst met laag water ... maar dan trekt de waterlijn behoorlijk ver terug ... nog minder ruimte !