**Offtopic: tshirt vs lycra

kitehigh lycra!!!
Gast
Juni 09, 2004, 14:22:10
edit2Rapporteer  
Waarom worden er t-shirts gedrukt??
Ik denk dat het veel vetter is als er kitehigh lycra worden gemaakt.

Ik denk dat er best wel wat mensen wat geld voor over hebben, toch? Een t-shirt heb je amper aan. En je hebt al helemaal niet snel een t-shirt aan op het strand. Het is toch veel vetter als er mensen lopen op een strand met een lycra shirt??
Ik denk meer mensen dit vinden.

dus  ???
Rutger II

Antwoord #1 Juni 09, 2004, 14:53:57
edit2Rapporteer  
haha een t-shirt heb je amper aan???

wil jij zeggen dat je vaker een lycra draagt dan een t-shirt  Wink

~Arjan
Founding Father

Antwoord #2 Juni 09, 2004, 15:16:36
edit2Rapporteer  
Mannen, laten we beginnen met tshirts.
JorritW
Gast
Antwoord #3 Juni 09, 2004, 15:40:05
edit2Rapporteer  
Guys,

Inderdaad denk je snel aan een vette lycra voor over je pak en dan denk je dat dat vetter is dan een KiteHigh shirt, maar ik heb het volgende ervaren.

Als je nu gaat kiten heb je eerst lekker je KiteHigh shirt aan, ga je lekker kiten, dan het water af en doe je je shirt weer aan.
Een lycra doe je onder je pak (als warmte, vaak ´dikke´ lycra´s) of eroverheen. Jullie willen er 1 die je over je pak kan doen, maar elke keer moet je die aantrekken en uittrekken en dat laat je toch zitten. Ik heb dit zelf ervaren: in Fuerte een super vette lycra gekocht en dáár veel mee gekite, maar nu doe ik hem nooit over mijn pak heen. Vind een coole broek wel genoeg.
Conclusie (geldt in mijn geval): een shirt heb je weldegelijk vaker aan. Een lycra denk je veel aan te doen, maar doe je eigenlijk echt in een warm oord.

Om te beginnen met shirts is fine!

Jorrit
Joren

Antwoord #4 Juni 10, 2004, 13:57:52
edit2Rapporteer  
en je kan je shirt ook nog eens over je pak aan doen...   heee Grin
Yannick

Antwoord #5 Juni 10, 2004, 15:08:58
edit2Rapporteer  
nu niet meer zeuren, eerst die zeer vette T-shirts maar eens hebben, dan. . . .
Marco

Antwoord #6 Juni 11, 2004, 13:09:46
edit2Rapporteer  
Lycra onder je pak voor warmte werkt juist averechts, je koelt dan ongeveer 35% sneller af dan zonder die lycra onder je pak. Kun je beter een T-shirt onder je pak aantrekken. Dus alles spreekt voor T-shirt.  ;D
Jort
Gast
Antwoord #7 Juni 11, 2004, 14:02:46
edit2Rapporteer  
de zomer komt er aan, reken maar dat je dan alleen in je lycra loopt, de hele dag op 't strand! En als het aan en uit-trekken van een lycra al te veel werk is kun je net zo goed niet gaan kiten...  Shocked
RLV
Gast
Antwoord #8 Juni 11, 2004, 14:31:11
edit2Rapporteer  
ahjoh, gewoon een vette kledinglijn opzetten.
lycra's
polo's
shirts
joggingbroeken
en natuurlijk kitehigh.nl bretels
Emiel

Antwoord #9 Juni 11, 2004, 22:01:20
edit2Rapporteer  
ik loop in de zomer ook zonder lycra hoor, alleen in me zwembroek. tshirt is chiller, want lycras zijn veel moeilijker te drukken, hanglos heeft het gedaan en die gingen vet snel kapot
Japairman

Antwoord #10 Juni 11, 2004, 23:07:01
edit2Rapporteer  
een t-shirt van goede kwaliteit is toch perfect?

lycra zijn van die ondingen je hebt er niets aan vind ik.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.