Jarno
Geen avatar
|
hoi!
Morgen kleine maatjes? Waar gaan jullie naartoe?
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
hoi!
Morgen kleine maatjes? Waar gaan jullie naartoe?
Uiteraard de Slufter!!!
|
|
|
RonaldFX
Geen avatar
Logs: 0 | 335 uur
|
Vandaag kon bijna niet beter. Vlak, niet te vlagerig en perfect op het randje van de high-end van mn 10m!
Was je oldschool aan 't doen? Zag er vet uit.
|
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
Marc, hoe laat ben jij er te vinden?
het moet wel lekker los gaan, kheb alleen zes tot mn beschikking momenteel. In de ochtend zal t te weinig zijn, maar wellicht in de middag...
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Marc, hoe laat ben jij er te vinden?
het moet wel lekker los gaan, kheb alleen zes tot mn beschikking momenteel. In de ochtend zal t te weinig zijn, maar wellicht in de middag...
Ik verwacht zo rond 12:30 - 13:00 uur. Vanaf dat moment begint het ook mooi te worden.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Dat heet toch Airstyle tegenwoordig? Vooral het zo hoog mogelijk gaan blijft heerlijk.
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Dat heet toch Airstyle tegenwoordig? Vooral het zo hoog mogelijk gaan blijft heerlijk. Nee gebruik a.u.b. oldschool! Nu doe je me denken aan die zelf ingenomen Duitser, ook al kan die wel goed kiten.
|
|
|
Yoram
|
Vandaag weer een sessie erbij, prima uithaak windje al mocht die nog wel 4kn meer. Morgen maar weer is zien waar, de (windrichting in de) voorspellingen lijkt nog wat onzeker. Ik sla moggel over, vrijdag ziet er beter uit, en kan gewoon hier voor de deur Ik pak ze allebei, alleen of het morgen hier voor de deur kan ben ik niet zo zeker van.
|
|
|
RonaldFX
Geen avatar
Logs: 0 | 335 uur
|
Dat heet toch Airstyle tegenwoordig? Vooral het zo hoog mogelijk gaan blijft heerlijk. Maakt 't uit? 't Is gewoon een vette stijl/style
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Yoram: windrichting is prima voor de zandmotor. Slufter is ook goed tot 12u.
Waar gaan we heen mensen?
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
@michiel: waarom tot 12.00 uur? Hoog/ poel is pas vanmiddag, toch? Wij twijfelen nog over vandaag, is Zandmotor geschikt voor de kleine mannen? Moet niet te diep zijn...
|
|
|
HBX
Logs: 0 | 1250 uur
|
@michiel: waarom tot 12.00 uur? Hoog/ poel is pas vanmiddag, toch? Wij twijfelen nog over vandaag, is Zandmotor geschikt voor de kleine mannen? Moet niet te diep zijn...
Zowel bij hoog als laag water kan je in het midden van de poel niet staan. Tenzij je bij hoog water de toegang van de poel neemt, maar houd daar rekening met de stroming, wellicht ook lastig als je klein (en misschien niet zo sterk) bent...
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Loek: is mijn mening. Ik vind de Slufter de afgelopen tijd met hoog echt een klotsbak pur sang. De poel is retedruk... De zandmotor is altijd geschikt voor je kleine mannen. Maar diep is de poel wel op veel plekken, maar voordeel is dat je er altijd omheen kan lopen, dus betrekkelijk veilig. In de poel geen stroming, op zee zeer sterk. Vergelijkbaar met punt slufter.
|
|
|
Yoram
|
Wij staan nu @de Sluf
|
|
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
We gaan toch maar een poging Slufter doen. Hopelijk valt t mee met de drukte en de regen...... 13.00 present.
|
|
|
|
Yoram
|
Zo, heerlijke ochtend sessie @de Sluffie gehad met de 9m c4, vlagen waren behoorlijk, denk toch wel 35kn. Lekker rustig op een school zeehonden na, laag en super vlak en een prima windje onder een half zonnetje. Begin middag gestopt toen de dikke buien overtrokken. De rest kwam laat, zie nu 18kn staan, hoop dat jullie nog wat normale wind hebben. en Yoram, is het wat en wat ga je oplaten?
En?
Zie ze helaas nu pas, stond al in men pak en was gelijk gaan pompen.
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
no worries yoram, ik ben gaan golfsurfen, ik vertrouwde de hoeveelheid wind niet. was ook leuk :-)
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Sochtends was ie dik aan idd. Maar toen de zon doorkwam kakte die helemaal in.
|
|
|
Yoram
|
no worries yoram, ik ben gaan golfsurfen, ik vertrouwde de hoeveelheid wind niet. was ook leuk :-)
Gelukkig maar Sochtends was ie dik aan idd. Maar toen de zon doorkwam kakte die helemaal in. 's ochtends was het een top feest, zag je ook lekker springen hoor Oeioei, Michiel, dit sounds niet alsof je je stormkite optimaal hebt kunnen testen.
|
|
|
|