M'n nieuwe audio setje

Vinni

Februari 28, 2008, 04:12:15
edit2Rapporteer  
Ghehe, heb ff voor €25,- een prachtig setje op de kop getikt!
Ik ga over 2 weekjes op kamers, dus ik was nog opzoek naar een mooi setje. Ik was al een tijdje opzoek naar dit modelletje van Pioneer en ben via marktplaats hieruit gekomen. Nieuw kost hij iets van €590,- dacht ik. Uiteindelijk word dit geheel van een surround systeem die ik in mijn kamer ga installeren. Alles word er straks op aangesloten, tv, pc enz? Die grote boxen via MP voor 15 euro gekocht.

Sorry voor de slechte kwaliteit, maar het was al donker en ik heb een flut camera Grin

Mark-Fizzer

Antwoord #1 Februari 28, 2008, 04:28:52
edit2Rapporteer  
Dope shit toch... En voor dat geld.

En wat knalt er straks uit je woofers???
Lex

Antwoord #2 Februari 28, 2008, 04:30:11
edit2Rapporteer  
Herinner me een foto van Vinni met een Nightwish shirt...toch? Hhahahaha dat ik dat nog weet he  Joepie
Vinni

Antwoord #3 Februari 28, 2008, 04:31:00
edit2Rapporteer  
Ghehe, idd lex, die CD die erin zit is ook Nightwish ThumpsUp

Metaaaaal
Matjas the scissor-kid

Antwoord #4 Februari 28, 2008, 05:36:33
edit2Rapporteer  
Wat lul jij nou....25 euro aan die schurk die hem voor je gejat heeft ja  loser loser

nee hij is tof gast..  ThumpsUp

Nu alleen die emo zelfsnijdende nighten wens eruit en echte muziek erin  loser loser
Morres

Antwoord #5 Februari 28, 2008, 09:19:59
edit2Rapporteer  
voor 25 een prima setje
Passie

Antwoord #6 Februari 28, 2008, 20:03:13
edit2Rapporteer  
haha, nighwish?.. wat een tering herrie:)..

maar mooi setje hoor, en zeker voor de prijs die je er voor heb betaald?.. wil je 'm niet kwijt voor 30?Grin
Mark-Fizzer

Antwoord #7 Februari 28, 2008, 23:29:49
edit2Rapporteer  
31 eetjes biedt ik  Undecided  schater
Vinni

Antwoord #8 Februari 29, 2008, 01:11:26
edit2Rapporteer  
Weten jullie waarom hij zo goedkoop was? Nee? Nou dan zal ik dat eens vertellen:

In de advertentie op Marktplaats stond dat hij het prima deed, maar wat kuren had Undecided
Niemand die natuurlijk contact met je zoekt als er in de advertentie staat dat hij kuren heeft.
Hij stond dus ook al een tijdje daar te staan onder de prijs ''bieden'', dus ik denk, ik vraag eens wat die kuren nu precies zijn.. Nou, het aan en uit knopje zou het niet altijd goed doen. Ik denk prima, dan zet ik wel een schakelaartje in het snoer, dan zijn we daar ook vanaf. Dus ik bied 80 ballen (staat overal voor 150 - 250 op MP), en dan krijg ik een mailtje terug: 80 hoeft niet hoor, met 25 ben ik ook oke.

Prima, ik denk 25 euro kan ik mijn nek niet over breken. Dus ik naar Amsterdam toe, en ik zag al meteen wat er aan de hand was. Het batterijtje van de afstandsbediening was waarschijnlijk gewoon leeg. Ik meenemen dat ding voor 25 euro, en als hij het niet goed deed wilden ze hem zelfs weer komen ophalen!! Thuis een nieuw batterijtje erin, en hij loopt weer als een zonnetje Grin
Mark-Fizzer

Antwoord #9 Februari 29, 2008, 01:14:36
edit2Rapporteer  
Lucky bastard ben je ook...
Vinni

Antwoord #10 Februari 29, 2008, 01:23:12
edit2Rapporteer  
Weet ik toch Cheesy
Passie

Antwoord #11 Februari 29, 2008, 01:26:09
edit2Rapporteer  
... Ik dacht altijd aardig minachtend over marktplaats.
Maar dit vind ik echt geweldig.. Zulke aardige mensen
Vinni

Antwoord #12 Februari 29, 2008, 01:36:57
edit2Rapporteer  
Waren inderdaad erg aardige mensen!
Ik koop altijd bijna alles wat ik wil hebben via MP en ben nog nooit echt genaait ofzo.
Rev.Jeff

Antwoord #13 Februari 29, 2008, 01:49:23
edit2Rapporteer  
MP rules. heb al 2 autos daar gekocht. 2 banken. tv meubel. vanalles.
en binnenkort zal ook vast mn 1e kite ervandaan halen!! yeaiii.

volgens mij kan je zelfs een vriendin vinden op marktplaats.
Matjas the scissor-kid

Antwoord #14 Februari 29, 2008, 03:08:04
edit2Rapporteer  
oke hier het echte verhaal:

Vinnie mailde die kerel dat het voor een goed doel was. Dat hij op straat woonde en elke dag moest vechten vooor zijn eten. Als hij deze set zou hebben zou hij gaan play becken en kon hij zijn geld verdienen. Ten slotte stuurde hij een foto op met een zeer zielige vragende blik.

De kerel was pedo en homo en liet hem dus komen voor 25 pleuries (koopje)

Vinnie schrok zich kapot toen hij aan de deur kwam en die kerel in string open deed. Hij pakte zijn half automatiche machine gun uit zijn borst zakje en pompte de beste man vol....met lood...

toen de buurvrouw echter begon te gillen griste hij snel de stereo mee maar verloor het baterijtje uit de afstand bediening.

Hij kwam er thuis achter, en heeft er een paar mooie nieuwe in gedaan...zo kwam hij aan zijn setje

Nja..weet ook niet waar dat vandaan kwam...laat ik het zo stellen, ik vind hem mooi  ThumpsUp

Pjoeloe

Antwoord #15 Maart 01, 2008, 00:31:05
edit2Rapporteer  
Geniaal setje! En vooral voor dat geld  Shocked Ik heb er destijds nog 1400 oud Hollandsche Guldens voor betaald (Receiver/CD-player + MD-player).

Er zit overigens ook een on/off button linksonder op de CD-player, dus beetje jammer dat die mensen niet in hadden gezien dat het aan de batterij van de remote lag.

Enniweej, veel plzier ermee.. die van mij doet het al minimaal 8 jaar zonder horten of stoten ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.