Weten jullie waarom hij zo goedkoop was? Nee? Nou dan zal ik dat eens vertellen:
In de advertentie op Marktplaats stond dat hij het prima deed, maar wat kuren had
Niemand die natuurlijk contact met je zoekt als er in de advertentie staat dat hij kuren heeft.
Hij stond dus ook al een tijdje daar te staan onder de prijs ''bieden'', dus ik denk, ik vraag eens wat die kuren nu precies zijn.. Nou, het aan en uit knopje zou het niet altijd goed doen. Ik denk prima, dan zet ik wel een schakelaartje in het snoer, dan zijn we daar ook vanaf. Dus ik bied 80 ballen (staat overal voor 150 - 250 op MP), en dan krijg ik een mailtje terug: 80 hoeft niet hoor, met 25 ben ik ook oke.
Prima, ik denk 25 euro kan ik mijn nek niet over breken. Dus ik naar Amsterdam toe, en ik zag al meteen wat er aan de hand was. Het batterijtje van de afstandsbediening was waarschijnlijk gewoon leeg. Ik meenemen dat ding voor 25 euro, en als hij het niet goed deed wilden ze hem zelfs weer komen ophalen!! Thuis een nieuw batterijtje erin, en hij loopt weer als een zonnetje