|
|
wibi
Gast
|
Morgen nog iemand Playa of Rock
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Nee morgenmiddag nog even knallen!! Ik kom uit Rhoon dus nog ff kijken welke kant we opgaan!
ach ik moet ook eens werken hè.
|
|
|
|
jerryvanrhee
Logs: 0 | 270 uur
|
is varen met een 5/3 wetsuit, cap, schoentjes en handschoentjes nog te doen voor morgen? anders laat ik het lekker voorbij gaan en neem ik geen vrij morgen. any one?
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
is varen met een 5/3 wetsuit, cap, schoentjes en handschoentjes nog te doen voor morgen? anders laat ik het lekker voorbij gaan en neem ik geen vrij morgen. any one?
zeg...... vriend, het wordt 11 graden, wat denk je zelf?......
|
|
|
brian
Logs: 0 | 8 uur
|
Haha, ik vaarde vorig weekend nog hardstikke lekker met mn schoentjes alleen en mn oom die vaarde nog zonder schoentjes enzo, al gaf hij wel toe dat dat wel wat fris was Hoop dat de harde wind za en zo blijft. Dan kan ik weer echt ff veel oefenen, ik crash niet zoveel meer en niet zo hard. Dat betekent dus dat ik niet genoeg probeer!
|
|
|
jerryvanrhee
|
zeg...... vriend, het wordt 11 graden, wat denk je zelf?...... ik heb zelf geen idee, daarom vraag ik het?
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Zonder cap en handschoenen kan nog makkelijk, zonder schoenen kan ook, al gaat het aangename er nu wel langzaam af, en vroeg of laat moet je er toch aan toegeven kan je ze net zo goed nu aantrekken. Schoentjes valt nog wel mee, handschoenen zijn de hel.
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Zoo dat was een topdag vandaag zeg! precies tussen de regen door heeerlijke cleane lijntjes geript!
Morgen even uitrusten voor het weekend! want dat wordt helemaal vet zeg, heeft er al iemand wilde plannen? We kunnen zondag wel gaan downwinderen??
|
|
|
|
Klaass
Geen avatar
|
Haha, ik vaarde vorig weekend nog hardstikke lekker met mn schoentjes alleen en mn oom die vaarde nog zonder schoentjes enzo, al gaf hij wel toe dat dat wel wat fris was Hoop dat de harde wind za en zo blijft. Dan kan ik weer echt ff veel oefenen, ik crash niet zoveel meer en niet zo hard. Dat betekent dus dat ik niet genoeg probeer! Klopt Brian zaterdag ging nog wel maar zondag had ik beter mijn schoen aan kunnen doen. Dit weekend maar meenemen
|
|
|
Ed.
|
Ja Ed het weekeind ziet er wel heel goed uit om heerlijk door de lucht te zweven... Kan nie wachten! Waar ga je heen? Wij gaan morgen naar kijkdiun denk ik
|
|
|
joey
|
Gaan er morgen nog mensen naar Rockanje? Ik heb eindelijk weer eens tijd en ben er wel aan toe om effe te knallen
|
|
|
jerryvanrhee
|
Gaan er morgen nog mensen naar Rockanje? Ik heb eindelijk weer eens tijd en ben er wel aan toe om effe te knallen denk dat ik wel ff ga buurten. uurtje of 1?
|
|
|
joey
|
Rond die tijd ben ik er ook. Heb d'r zin in!
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
zou lekker naar Playa gaan met ZW. Na toch maar een paar keer weer geweest te zijn, is dit toch de perfecte spot met ZW. ( nog wel )
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
Bart, soms heb ik echt het idee dat jij keihard aan het trippen bent achter die PC, waar komt dit verhaal ineens vandaan?
|
|
|
|
|
JB - On The Edge
|
Balen dat ik morgen elders ben! Hopelijk zondag niet te hard om nog ff te knallen met de 9! Heb nog wat in te halen van woensdag...
|
|
|
Klaass
Geen avatar
|
vorige week was fris maar nog niet zo koud dat ik schoentjes aan moest... en de rest... Bart vaart met heerlijke warme boots.... Hij lijkt een bikkel maar dat valt dus eigenlijk dus wel tegen.
|
|
|