|
@LaurenS
|
Zou zo maar kunnen, had vandaag cursusdag maar die lijkt niet door te gaan ,wat naar nou.......
|
|
|
Jelle
|
Hebben ze kibbeling bij de Bunker dan?
Dinsdagochtend! Zonnetje op IJmuiden, mooi vlak water met west en hoogwater, en... graties parkeren! Ongelofelijk, mis alleen de palmbomen nog je bedoel de eerste 4 uur gratis parkeren, daarna het volle tarief, oftewel een familie bak kibbeling met saussss ben je kwijt dan Ben morgen ook vrij, erg he maar wat wordt het ?? Wijk of Ijmuiden ??? Ik kijk om half tien ff of hij nog wat aantrekt
|
|
|
mikey1991
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Op knmi actueel geeft hij nu al netjes 20 knopen aan volgens de voorspelling. Mooi weertje voor de 10 meter hoop dat het nog iets meer zal worden
|
|
|
@LaurenS
|
Zie je zo Mik, vaar ozone edge 11m2, ltrzz
|
|
|
|
|
|
Jelle
|
nog een beetje zacht, ik wacht ff
|
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Me too @ bunkerr
|
|
|
Haring High Richardt
|
nog een beetje zacht, ik wacht ff Ijmuiden of de zwarte lijst ???? Top daggie op wijk met de 11 en af en toe een heerlijk zonnetje wel erg druk met 5 man op het water Daarom is de winter zo lekkerrrr goeie wind en een gigantische drukte op het waterrr Volgende keer weer een fotootje Peet, dit is zon kaal berichie
|
|
|
@LaurenS
|
Volgende keer weer een fotootje Peet, dit is zon kaal berichie Had de camera ff niet mee,solly Was wel weer lekker vandaag(4 uurtjes) met dikke powerrrr in de 11 Edge,we gingen weer lekker into the sky met pal aanlandig op de racebaan. Knopje of 25 gemiddeld ,niette slecht Heb jeje nog bezeerd ouwe,leek wel comedy capers toen je die kite opiet van die gast en languit ging over een andere kite. Er is ook zo weinig ruimte he op het strand ,wel blijvuh kijkuh Ries
|
|
|
Haring High Richardt
|
Geen les gehad van kite feel en weet niet wat een duimpie betekend (nou heb ik genoeg reclame gemaakt en kan het introductie lessie loepe van Sven wel beginnen ? Tja dat kiten valt allemaal wel mee maar het oplaten, was een beste hooper troeperrr op het strand, ha ha ha, gelukkig niks gebroken, het zal je toch gebeuren dat je net een topsessie heb gehad en vervolgens alles breek met een hooper troeper op het strand
|
|
|
Jelle
|
Mijn schuld, Richard, ik had je moeten komen redden. Of je vroeger een echte les moeten geven... kan je niet op ex-kitesscholen stemmen? O nee, schuld van m'n vriendin, die wou een strandtent erbij dus werd het toch IJmuiden.
Ik zei het toch, dat er zon zou komen!
|
|
|
@LaurenS
|
Slechte smoes Jelle, Timboektoe was ook open
|
|
|
Jelle
|
Oef wat kan ik nou nog zeggen.... hopelijk zondag weer een kans, dan Wijk. Zit zij in het buitenland...
|
|
|
Haring High Richardt
|
Zetten we je op de rosse of de grijze lijst, (zeg het maar) altijd beter dan de zwarte lijst Jelle
|
|
|
pewpew
|
zondag duurt te lang. eens kijken of ik zaterdag vrij kan krijgen
|
|
|
|
|
Langbeest