|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
ben er even uitgeweest, zijn de spots nog onveranderd? Slufter, Oostvoorne, Bdam, Ter Heijde? Zandmotor nog wat?
|
|
|
Jeroen89
|
Ik ben ook even een tijdje niet op kitehigh geweest. Veel te weinig gevaren maar inmiddels weer lekker bezig. Morgen weer een sessie in de planning. Laatste tijd voornamelijk naar Rockanje geweest. Nog mensen die morgen gaan varen?
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
ben er even uitgeweest, zijn de spots nog onveranderd? Slufter, Oostvoorne, Bdam, Ter Heijde? Zandmotor nog wat? Bestaan er nog meer spots dan de Brouwersdam dan? Inderdaad een eeuw geleden dat ik op het water tegen gekomen ben.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
ben er even uitgeweest, zijn de spots nog onveranderd? Slufter, Oostvoorne, Bdam, Ter Heijde? Zandmotor nog wat? Bestaan er nog meer spots dan de Brouwersdam dan? Inderdaad een eeuw geleden dat ik op het water tegen gekomen ben. Jij bent lui!
|
|
|
Evan
Administrator
|
Hey, ik ga tenminste nog zo af en toe in plaats van de kites jaren te laten verstoffen.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Hey, ik ga tenminste nog zo af en toe in plaats van de kites jaren te laten verstoffen. Dat doe ik gelukkig niet!
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
ik hoop dat het bij verstoffen is gebleven Ga maar eens kijken of ze het uberhaupt nog doen, maar okee om Evan te zien moet ik naar de dam!
|
|
|
|
|
Erik@Spijk
Logs: 0 | 459 uur
|
Zag vandaag dat er op de Slufter een paal stond voor een camera. Komen de beelden straks live op kitehigh?
|
|
|
Evan
Administrator
|
Was Edwin niet weer bezig met Joris en pepijn te filmen?
|
|
|
Erik@Spijk
Logs: 0 | 459 uur
|
Dit was meer het type paal dat bij een bewakingscamera past. De weg was al open geweest voor de kabel(s). De paal staat bij de eerste parkeerplaats op de slufter ter hoogte van de eerste palen rij. (vroegere markering natuurgebied)
|
|
|
|
Evan
Administrator
|
Tsja, iets met appgroepen, Facebook, snapchat, instagram etc....
Alleen die Noord-Hollanders hebben social media nog niet ontdekt lijkt wel.
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Welkom terug Laurens! Moest afgelopen zomer nog aan je denken, was weer eens op Ter Heide.. Vandaag op Oostvoorne geweest...lekker weertje en goede wind! ik hoop dat het bij verstoffen is gebleven Ga maar eens kijken of ze het uberhaupt nog doen, maar okee om Evan te zien moet ik naar de dam!
|
|
|
Spoon
|
Wel handig die appgroepen...... als je erin zit Ik ga het weer eens proberen. vanaf nu wat vaker weer op het forum
|
|
|
marc010
|
yaaaah,nieuw pakkie dus ken weer gaan deze dagen.. kitejunkie zw whatapp werkt wel prima ...
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Alleen die Noord-Hollanders hebben social media nog niet ontdekt lijkt wel. Tuurlijk wel maar om KiteHigh toch een beetje in leven te houden posten we hier ook nog wel eens wat en er zijn er inderdaad een paar die doen niet aan facebook en zo Maar moet zeggen die app groepen werken prima.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Tuurlijk wel maar om KiteHigh toch een beetje in leven te houden posten we hier ook nog wel eens wat En Zo Is dat !!!! Anders kan je Kite High gewoon opdoeken , soms gebeurd het wel eens dat er week of veel langer (maand) niks wordt gepost En Whats up (groepen) werkt inderdaad veel sneller als je wil varen en afspreken dan kite high En vroegah zat iedereen achter zijn computer met een groot overzichtelijk scherm, tegenwoordig met die mobiele telefoons word Kite high er niet overzichtelijker op , Persoonlijk zit ik voor Kite High liever achter de computer dan de mobiel.
|
|
|
Spoon
|
Op mobiel is het inderdaad niet heel toegankelijk. Zie ik nu .
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Op mobiel is het inderdaad niet heel toegankelijk. Zie ik nu Klopt en jammer natuurlijk, zo lijkt kite High ten prooi te vallen naar het einde ?
|
|
|