Alferink
|
Whahahaha, je moet er gewoon naartoe gaan, kiten ze er? nou dan kite jij ook... Waarom zou die haai jou lekkerder vinden dan de andere kiters, niet te moeilijk doen.
|
|
|
|
markoesnl
Geen avatar
|
Als je in je pak piest dan grijpen ze je for sure...ofwel je plassertje vasthouden als je een grote vin ziet.
|
|
|
boi reuter
Geen avatar
|
maak je niet druk de haaien zijn gestationeerd tussen kaapstad en robben eiland in das zon half uur varen met de boot en niet in de buurt van de kite spots en dan moet je nog maar geluk hebben of je er een treft. de populaire spots zoals big bay en blauberg heb je er geen last van. als er toch 1 gespot word gaat het alarm af dus dont worry!!!! langebaan is heel ondiep en de enig die je daar vind zijn kleine shy sharks. (schaam haai) zoals ze hem noemen daaro. blijven klein en komen echt nie in de buurt. deze zitten voornamelijk in chirch heaven so dont worry en ga lekker knalle daaro!!!!!
|
|
|
Alferink
|
Schaam haai, zie je wel, daar gaat je leuter
|
|
|
kiteloopertje
|
in langebaan heb je een spot in de lagune, en een spot op de oceaan wat ik heb gehoord Kun je in die lagune met hoog en laagwater goed varen?
|
|
|
boi reuter
Geen avatar
|
jep chirch heaven is in de lagune hier heb je over het algemeen wat minder wind wel veel vlagen vanwege de bergen. op de oceaan lekker knallen laag hoog whatever het is daar altijd top lange baan is toch al gouw zon 1,5 bijna 2 uur rijden van kaapstad af dus je zal wel veel op blauberg zitten have fun ik ga eind van de zomer 3 maanden helemaal top
|
|
|
boi reuter
Geen avatar
|
-------------------------------------------------------------------------------- Schaam haai, zie je wel, daar gaat je leuter
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Is wel een goede motivatie om elke trick goed te landen
|
|
|
TtHoM@s
|
daar liggen dag in dag uit golf surfer in het water te dobberen en als ze je bijten is de kans nog klein dat je echt niet meer kan lopen tja doet ff pijn maar dan heb je ook wat, t is net anale sex
|
|
|
chico
|
Haai, Haai, de locals uit de townships zijn gevaarlijker dan die ene haai. Je moet natuurlijk niet ff een flinke jaap oplopen waar het bloed uitstroomt. Ik schrok me daar altijd wezenloos van die pinquins die voor je neus opduiken. Je denkt dan gelijk aan haai.
|
|
|
Nicolas
|
in het ergste geval bijten ze maar een stuk van je been af, omdat ze denken dat je een pinquin bent, en dan vinden ze het niet lekker dus laten ze je gwn doodbloeien. haha nee grapje hoor, wel het is wel waar, maar je moet kiten waar er geen zijn! En zie dat je niet bloeit ofzo, want die ruiken dat van heeeeeel ver Trouwens van piesen is niet waar, het heeft iets met de hartslag te maken dacht ik. Iemand een idee of een rood pak afschrikt? Zwart pak = pinquin...
|
|
|
kiteloopertje
|
Ik zal iets te veel naar shark week op discovery channel gekeken hebben. maar ik heb echt geen zin om als haaienhapje te eindiggen op vakantie. hoe is het verder in langebaan op de lagune is daar verder nog iets te doen heeft mijn niet kitende vriendin daar ook wat op het strand of is er verder niets voor haar te doen? het water schijnt daar in langebaan ook warmer te zijn dan in kaapstad iemand nog wat info?
|
|
|
Chop S(t)ick
|
Etenstijd is in de vroege ochtend en tijdens sunset. Ga tijdens de ramadan dat scheelt een hoop stress
|
|
|
|
boi reuter
Geen avatar
|
@kiteloopertje..
langebaan in de lagune heb je niks je kan beter je vriendin droppen in lange baan in een kroegje en dan verder naar de lagune zelf gaan.. idd het water is er warmer omdat het maar heup hoogte diep is. ik ben mety kerst in de lagune geweest. en het is zo dik dat je zelfs een berg af moet klimmen er liggen wel wat provisorise weggetjes maar het is bijna klimmen geblazen.. vraag aan de locals daar waar je moet zijn. het heet shark bay waar je moet zijn. dont worry about the sharks die doen echt niks.
|
|
|
|
wazzaah
|
Gewoon s ff googlen op witte haai en je ziet dat het best wel meevalt. Langebaan is een perfecte beginnersspot, met 2 kiteplekken, zo'n 100 kilometer boven Kaapstad, daat zitten alleen kleine zandhaaien en andere onschuldige vissen. Volgens mij komen de witte haaien voornamelijk voor aan de zuidkust van zuid-afrika.
Autoverhuur: aroundaboutcars is de goedkoopste
Accomodatie: er zijn een helboel appartementen/guesthouses etc langs de kust, tis maar net wat je zoekt.
|
|
|
|
Geronimo79
|
toch niet mijn favoriete soort jury.
|
|
|