haaien in zuid afrika

kiteloopertje

Mei 20, 2008, 03:32:16
edit2Rapporteer  
Ik wil eind dit jaar op kitevakantie naar zuid afrika, kaapstad.

Nu heb ik alleen een beetje een haaienfobie.
Zijn er ook spots daar waar deze vissen niet kunnen komen aangezien zuid afrika
de grootste populatie great white ter wereld heeft.
En heeft er iemand nog tips voor vlucht autohuur en onderdak.
Alferink

Antwoord #1 Mei 20, 2008, 03:45:16
edit2Rapporteer  
Whahahaha,  je moet er gewoon naartoe gaan,   kiten ze er? nou dan kite jij ook... Waarom zou die haai jou lekkerder vinden dan de andere kiters,  niet te moeilijk doen.
Jeromez

Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #2 Mei 20, 2008, 03:46:34
edit2Rapporteer  
Ik ben bang voor je dat de haaien overal kunnen komen in kaapstad.
markoesnl

Geen avatar

Antwoord #3 Mei 20, 2008, 03:48:04
edit2Rapporteer  
Als je in je pak piest dan grijpen ze je for sure...ofwel je plassertje vasthouden als je een grote vin ziet. Cheesy Cheesy
boi reuter

Geen avatar

Antwoord #4 Mei 20, 2008, 03:49:36
edit2Rapporteer  
 schater schater schater schater

maak  je niet druk de haaien zijn gestationeerd tussen kaapstad en robben eiland in das zon half uur varen met de boot en  niet in de buurt van de kite spots
 en dan moet je nog maar geluk hebben of je er een treft. de populaire spots zoals big bay en blauberg heb je er geen last van. als er toch 1 gespot word gaat het alarm af dus dont worry!!!!

langebaan is heel ondiep en de enig die je daar vind zijn kleine shy sharks. (schaam haai)  schater zoals ze hem noemen daaro. blijven klein en komen echt nie in de buurt. deze zitten voornamelijk in chirch heaven so dont worry en ga lekker knalle daaro!!!!!
Alferink

Antwoord #5 Mei 20, 2008, 03:50:15
edit2Rapporteer  
Schaam haai,  zie je wel, daar gaat je leuter
kiteloopertje

Antwoord #6 Mei 20, 2008, 03:54:48
edit2Rapporteer  
in langebaan heb je een spot in de lagune, en een spot op de oceaan wat ik heb gehoord
Kun je in die lagune met hoog en laagwater goed varen?
boi reuter

Geen avatar

Antwoord #7 Mei 20, 2008, 04:33:37
edit2Rapporteer  
jep chirch heaven is in de lagune hier heb je over het algemeen wat minder wind wel veel vlagen vanwege de bergen. op de oceaan lekker knallen laag hoog whatever het is daar altijd top
lange baan is toch al gouw zon 1,5 bijna 2 uur rijden van kaapstad af dus je zal wel veel op blauberg zitten
have fun ik ga eind van de zomer 3 maanden helemaal top
boi reuter

Geen avatar

Antwoord #8 Mei 20, 2008, 04:34:51
edit2Rapporteer  
--------------------------------------------------------------------------------
Schaam haai,  zie je wel, daar gaat je leuter schater
(HJ) MINI-ME

Antwoord #9 Mei 20, 2008, 04:36:40
edit2Rapporteer  
Is wel een goede motivatie om elke trick goed te landen  ThumpsUp
TtHoM@s

Antwoord #10 Mei 20, 2008, 04:46:32
edit2Rapporteer  
daar liggen dag in dag uit golf surfer in het water te dobberen
en als ze je bijten is de kans nog klein dat je echt niet meer kan lopen Tongue
tja doet ff pijn maar dan heb je ook wat,
t is net anale sex
chico

Antwoord #11 Mei 20, 2008, 04:51:10
edit2Rapporteer  
Haai, Haai, de locals uit de townships zijn gevaarlijker dan die ene haai. Je moet natuurlijk niet ff een flinke jaap oplopen waar het bloed uitstroomt. Ik schrok me daar altijd wezenloos van die pinquins die voor je neus opduiken. Je denkt dan gelijk aan haai.
Nicolas

Antwoord #12 Mei 21, 2008, 02:53:32
edit2Rapporteer  
in het ergste geval bijten ze maar een stuk van je been af, omdat ze denken dat je een pinquin bent, en dan vinden ze het niet lekker dus laten ze je gwn doodbloeien.

haha nee grapje hoor, wel het is wel waar, maar je moet kiten waar er geen zijn! En zie dat je niet bloeit ofzo, want die ruiken dat van heeeeeel ver  Wink Trouwens van piesen is niet waar, het heeft iets met de hartslag te maken dacht ik.

Iemand een idee of een rood pak afschrikt? Zwart pak = pinquin...
kiteloopertje

Antwoord #13 Mei 21, 2008, 03:08:36
edit2Rapporteer  
Ik zal iets te veel naar shark week op discovery channel gekeken hebben.
maar ik heb echt geen zin om als haaienhapje te eindiggen op vakantie.
hoe is het verder in langebaan op de lagune is daar verder nog iets te doen
heeft mijn niet kitende vriendin daar ook wat op het strand of is er verder niets voor haar te doen?
het water schijnt daar in langebaan ook warmer te zijn dan in kaapstad iemand nog wat info?
Chop S(t)ick

Antwoord #14 Mei 21, 2008, 05:36:14
edit2Rapporteer  
Etenstijd is in de vroege ochtend en tijdens sunset.
Ga tijdens de ramadan dat scheelt een hoop stress Wink
Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #15 Mei 21, 2008, 18:41:59
edit2Rapporteer  
No worries!
dit filmde ik pas nog.... Grin

http://nl.youtube.com/watch?v=Nza6d7-8NDc
boi reuter

Geen avatar

Antwoord #16 Mei 26, 2008, 21:14:21
edit2Rapporteer  
@kiteloopertje..

langebaan in de lagune heb je niks je kan beter je vriendin droppen in lange baan in een kroegje en dan verder naar de lagune zelf gaan.. idd het water is er warmer omdat het maar heup hoogte diep is. ik ben mety kerst in de lagune geweest. en het is zo dik dat je zelfs een berg af moet klimmen er liggen wel wat provisorise weggetjes maar het is bijna klimmen geblazen.. vraag aan de locals daar waar je moet zijn. het heet shark bay waar je moet zijn. dont worry about the sharks die doen echt niks.
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #17 Mei 27, 2008, 20:10:28
edit2Rapporteer  
Is wel een goede motivatie om elke trick goed te landen  ThumpsUp

schater

Maar Loopertje heeft wel een punt, Zuid-Africa staat bekent om zijn white-sharks en af en toe een aanval op een golfsurfer daar. Maarja, allemaal teveel discovery gekeken ben ik bang Tongue loser
wazzaah

Antwoord #18 Mei 27, 2008, 22:09:42
edit2Rapporteer  
Gewoon s ff googlen op witte haai en je ziet dat het best wel meevalt.
Langebaan is een perfecte beginnersspot, met 2 kiteplekken, zo'n 100 kilometer boven Kaapstad, daat zitten alleen kleine zandhaaien en andere onschuldige vissen.
Volgens mij komen de witte haaien voornamelijk voor aan de zuidkust van zuid-afrika.

Autoverhuur: aroundaboutcars is de goedkoopste

Accomodatie: er zijn een helboel appartementen/guesthouses etc langs de kust, tis maar net wat je zoekt.
kobrin

Logs: 0 | 240 uur
Antwoord #19 Mei 27, 2008, 22:40:39
edit2Rapporteer  
Volgens mij lusten ze wel een verse Nederlander die juist een goede maaltijd achter de kiezen heeft... Grin loser
Geronimo79

Antwoord #20 Mei 28, 2008, 00:02:14
edit2Rapporteer  
toch niet mijn favoriete soort jury.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.