peter.
Berichten: 1145
|
welk bedrijf is zo slecht?
|
|
|
Idefixe
Berichten: 8241
|
tjonge jonge, da's dus echt bagger (geschokt_kitesmiley)
|
|
|
kitebart
Berichten: 431
|
welk bedrijf is zo slecht?
Ok dan Kiterepair.nl
|
|
|
Joy.H
Berichten: 1028
|
zal wel een dom foutje zijn geweest dat iemand hem per ongeluk bij de kites heeft neergelegd die klaar zijn. maarja idd erg dom. gr.joy
|
|
|
D.D
Berichten: 1561
|
Waarom was je niet effe terug gegaan dan? Als je dit zo uitlegt kunnen ze die kite toch wel voor een uitzondering effe snel repareren?( gratis? ) Wel super slecht..
|
|
|
kitebart
Berichten: 431
|
Is via TNT gegaan, ik woon in antwerpen (cry_kitesmiley) (cry_kitesmiley)
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
Berichten: 2367
|
ik kreeg m'n 9m yarga terug met 'n snee die niet gerepareerd was en er daarvoor helemaal niet in zat!!! zelfde bedrijf. 1scheur was groot 40cm uit gescheurt naar 2kanten. en 'n scheurtje van 5cm op 'n plaat waar he er geen last van had,tussen 2 dubbel gevouwen naden. geintje koste me 130euro!!! ging wel heel snel maar was ook in de winter. maar ja dat mag ook eigenlijk wel voor dat geld! die scheur die er bij hun in is gekomen heb ik zelf maar geplakt met spinaker tape!!! maar ik had er wel 'n slecht gevoel bij(natuurlijk)
|
|
|
diederik
Berichten: 908
|
ze hebben bij mij ook een keer een naad scheef en maar gedeeltelijk dichtgeplakt/naait waardoor hij weer terug moest. Vervolgens hadden ze mn doek aan mijn leading edge vastgenaaid...k*tbedrijf....
|
|
|
Geronimo79
Berichten: 2552
|
heb et zelfde gezeik gehad met het bedrijf.. LE opgeknalt door een steentje.. LE netjes gemaakt maar de bladder was nog steeds volledig open.. Daarna natuurlijk gezeik over de betaling.. ik ga niet akkoord met een hoog bedrag voor een kite die niet eens goed gemaakt is.. eerst jah ik zal ff kijken.. krijg ik de volgende dag dezelfde rekening nog eens in huis.... paar maand later een aanmaning... weer mailtje gestuurd.. krijg ik de volgende dag weer dezelfde rekening.. dacht et niet.
|
|
|
Micky
Berichten: 4101
|
Ik ben zelf 3 keer bij kiterepair.nl geweest en altijd uitermate vriendelijk en kundig geholpen. Had een scheurtje in mijn 13m en een winkelhaak in mijn 9m en beide kite's zijn uitstekend gerepareerd. Ik heb dus alleen maar positieve ervaringen met dit bedrijf.
Balen dat het bij jou mis is gelopen! Zou ze toch nog een keertje bellen om dit uit te praten.
|
|
|
Morres
Berichten: 9427
|
verplaatst, balen man.
Maatje van mij heeft ook lang op reperatie moeten wachten, om vervolgens ook nog eens het volledige bedrag te moeten dokken(niet gedaan geloof ik)
|
|
|
LEAF
Berichten: 826
|
Volgende keer naar Farla dus!!! Laatst daar weer wat gebracht en top gerepareerd!
|
|
|
Roderick
Geen avatar
Berichten: 217
|
Ben altijd erg netjes geholpen bij kiterepair. 1 keer meegemaakt dat iets niet helemaal goed zat. Werd netjes (gratis en snel) opgelost. Ben bang dat ff terugsturen toch een beter idee was geweest dan zelf achter de naaimachine kruipen...
|
|
|
Naish-Kiter
Berichten: 1513
Logs: 0 | 3 uur
|
idd deze week heb ik op het strand al een paar verhalen over de zelfde gevallen gehoord die bij kiterepair zijn gebracht ik hoop wel voor ze dat ze beter hun werk gaan doen zodat ze toch tevreden klanten houden
|
|
|
bignelis
Berichten: 315
|
Balen Bart, maar hoop dat je nu wel weer kiten kan. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of kiterepair niet wil reageren? Overigens ben ik er van overtuigd dat bij iedere winkel er zaken mis gaan en er altijd een aantal klanten dan goed geholpen worden en het dan toch nog bij een paar mis gaat. Maar goed, kenmerkend voor een goede zaak is dat ze je daarna toch nog netjes helpen. Daarom ben ik wel benieuwd naar de reactie van kiterepair.
|
|
|
kitebart
Berichten: 431
|
Ben altijd erg netjes geholpen bij kiterepair. 1 keer meegemaakt dat iets niet helemaal goed zat. Werd netjes (gratis en snel) opgelost. Ben bang dat ff terugsturen toch een beter idee was geweest dan zelf achter de naaimachine kruipen...
Betwijfel jij mijn naaikunst ? En dat ff heeft wel drie weken geduurd, tegen dan ben ik naar Tarifa, (hangloose_kitesmiley) en daar zal ik me 16 niet echt nodig hebben (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
gerhardvangeest
Geen avatar
Berichten: 2
|
Beste Mensen, Wat er bij Bart zijn kite is misgegaan is uiteraard betreurenswaardig. Begrijp dat er hier in een seizoen ongeveer 450 kites gerepareerd worden en dan zit er, helaas, wel eens een misser tussen, zoals bij Bart. Bovendien is zijn kite ook nog eens door een fout bij TNT, teruggstuurd naar ons en wij de kite opnieuw moetsen opsturen, waardoor alles anderhalve week langer duurde. Wel vind ik het dan jammer dat wij niet de kans krijgen om onze fout netjes op te lossen, wat wij altijd doen, maar dat het dan op deze manier moet worden neergezet op het internet. Het zijn altijd alleen maar de slechte verhalen en vrijwel nooit al die andere keren dat iemand zijn kitevakantie of vrije dag gered wordt, omdat wij maar weer eens een avondje doortrekken om jullie te helpen en zelf dan maar even niet gaan kiten. Verhalen over extra scheuren die er spontaan bij komen, zijn fabeltjes. Zo, nu heb ik ook een frustratie met jullie gedeelt. Met vriendelijke groeten, KITEREPAIR.NL Gerhard van Geest Zeilmakerij Cover Works www.coverworks.nl www.kiterepair.nl
|
|
|
Jolien.
Berichten: 1152
|
Missers zijn menselijk, maar je moet je product toch wel controleren voor het de winkel uitgaat, het is tenslotte een reclame voor je bedrijf. Niet slim om je als vertegenwoordiger van Kiterepair zo uit te laten tegen je (toekomstige?) klanten.
En over alleen maar slechte reacties? dan heb je niet gelezen wat ik na ee reparatie ove jullie bedrijf heb gezegt!
|
|
|
gerhardvangeest
Geen avatar
Berichten: 2
|
Joo.Lien, je hebt gelijk. Er staan inderdaad gelukkig ook vaak postieve uitingen over kiterepair op de fora, daarvoor dank. Ik ga weer aan het werk.
|
|
|
daniell 76
Gast
|
Weet je wat me opvalt, is dat deze fora worden misbruikt om maar even lekker je gal te spuwen over het 1 en ander. 8 van de 10 mensen die reageren blijken (als ik ze tegenkom) toch ineens een andere mening te hebben dan dat ze op een forum durven te BRULLEN.
Er is gewoon een fout gemaakt, waar gewerkt word worden fouten gemaakt.
Wat een flauwekul dit zeg, neem gewoon kontakt op met diegene die het zou herstellen. Of heb je gewoon het lef niet?
En nu nog wat, je moeder zou 'm hebben gerepareerd... Ik werk nu al een jaar of 10 in een zeilmakerij in het noorden des lands en kan je vertellen dat je nu je kite wel eens definitief naar z'n grootje zou kunnen hebben geholpen.
Leading edge reparatie's zijn redelijk riskante, er staat gewoon heel veel druk op de naden. Dit moet je gewoon aan een professional overlaten, die er de kennis, en heel belangrijk de juiste materialen en gereedschappen voor heeft.
Ik garandeer je dat je leading edge op de naad kapot zal gaan. Let maar op.....
groeten Daniell Diekema
zeilontwerper Gaastra Sails
|
|
|
Marja de Bij
Berichten: 47
|
Ik moet dit toch echt ff kwijt: de keren dat ik een kite bij kiterepair.nl heb gebracht (gelukkig woon ik in de buurt) ben ik echt supergoed geholpen. Zelfs in deze drukke periode, als je ziet hoeveel kites er liggen om gerepareerd te worden, lukt het ze nog om binnen een week een kite die finaal doorgescheurd was klaar te hebben. En nog netjes ook. Niets dan lof voor deze mensen! Ze werken zelfs avonden door om de kites voor kitescholen in de buurt op tijd af te krijgen zodat ze in deze windrijke dagen hun bedrijf draaiende kunnen houden.
Ik hoop dat Bart aan kiterepair de kans biedt om de fout te herstellen. Een fout maken is menselijk, het gaat erom hoe het vervolgens weer opgelost wordt. En dan is het de keus van de klant om het bedrijf die kans te bieden. Dus niets zeggen en je gal spuwen op het internet lost niets op!!
Succes!
|
|
|
Jolien.
Berichten: 1152
|
Helemaal mee eens Marja =) Ik ben ook super geholpen! Alleen Bart heeft zn eigen kite af "gefixed" dus ze zullen er niks meer aan kunnen doen lijkt me
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
Berichten: 2367
|
Verhalen over extra scheuren die er spontaan bij komen, zijn fabeltjes.
dat vind ik knap...zeggen dat het 'n fabeltje is. ik weet voor 'n feit dat i er niet in zat... maar goed nu word het welles niettes. maar het meteen afdoen als 'n fabeltje is wel heel raar!!!
|
|
|
Passie
Berichten: 3397
|
kiterepair is gewoon helemaal niks!!!!... ik stuur de kite op met 2 scheurtjes en hij was lek. Ik zeg dat ze het moesten oplossen krijg ik hem 2 maanden later terug. is hij nog steeds lek!!.. wat een bullshit:D:P
mazzol
|
|
|