Chirurg vergeet patient toe te naaien[slechte reparatie]

kitebart

Berichten: 431
Augustus 13, 2007, 03:49:10
edit2Rapporteer  
Hi Guys,
Dit moet ik gewoon ff kwijt.
Na 3 weken wachten op herstelling van m'n kite,
3 kleine scheurtjes, dacht ik vandaag es ff te kijken hoe het gedaan was.
Toch geen wind dus ff 16 m uitpakken en herstelling bekijken :

Mooi :



Iets minder mooi :



Waaaaaaaaaaath th F***K????



Enfin ik was al enorm gefrustreerd door de slechte service maar dit slaat alles.
M'n kite is er slechter aan toe dan voordien.
Omdat ik geen zin heb om nog es een paar weken m'n kite kwijt te zijn, en ik
gewoon niks meer met dat domme bedrijf te maken wil hebben, ben ik
daarstraks bij m'n moeder haar naaimachine gaan halen en heb ik het kreng
 (= de kite  (grinnik_kitesmiley))zelf toegestikt. Ongeveer 2uur aan zitten
prutsen shit.
 'K hoop alleen dat ik nu geen miserie krijg met scheuren en / of ontploffende
bladder etc..

hehe, dat lucht op,
Grts, Bart
peter.

Berichten: 1145
Antwoord #1 Augustus 13, 2007, 04:00:58
edit2Rapporteer  
welk bedrijf is zo slecht?
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #2 Augustus 13, 2007, 04:21:47
edit2Rapporteer  
tjonge jonge, da's dus echt bagger (geschokt_kitesmiley)
kitebart

Berichten: 431
Antwoord #3 Augustus 13, 2007, 04:24:39
edit2Rapporteer  
welk bedrijf is zo slecht?

Ok dan Kiterepair.nl
Joy.H

Berichten: 1028
Antwoord #4 Augustus 13, 2007, 04:29:05
edit2Rapporteer  
zal wel een dom foutje zijn geweest dat iemand hem per ongeluk bij de kites heeft neergelegd die klaar zijn.
maarja idd erg dom. loser
gr.joy
D.D

Berichten: 1561
Antwoord #5 Augustus 13, 2007, 04:30:22
edit2Rapporteer  
Waarom was je niet effe terug gegaan dan?
Als je dit zo uitlegt kunnen ze die kite toch wel voor een uitzondering effe snel repareren?( gratis? Huh)
Wel super slecht..
kitebart

Berichten: 431
Antwoord #6 Augustus 13, 2007, 04:32:37
edit2Rapporteer  
Is via TNT gegaan, ik woon in antwerpen  (cry_kitesmiley) (cry_kitesmiley)
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Berichten: 2367
Antwoord #7 Augustus 13, 2007, 04:43:24
edit2Rapporteer  
ik kreeg m'n 9m yarga terug met 'n snee die niet gerepareerd was en er daarvoor helemaal niet in zat!!!
zelfde bedrijf.
1scheur was groot 40cm uit gescheurt naar 2kanten.
en 'n scheurtje van 5cm op 'n plaat waar he er geen last van had,tussen 2 dubbel gevouwen naden.
geintje koste me 130euro!!!
ging wel heel snel maar was ook in de winter.
maar ja dat mag ook eigenlijk wel voor dat geld!
die scheur die er bij hun in is gekomen heb ik zelf maar geplakt met spinaker tape!!!
maar ik had er wel 'n slecht gevoel bij(natuurlijk)
diederik

Berichten: 908
Antwoord #8 Augustus 13, 2007, 04:47:04
edit2Rapporteer  
ze hebben bij mij ook een keer een naad scheef en maar gedeeltelijk dichtgeplakt/naait waardoor hij weer terug moest. Vervolgens hadden ze mn doek aan mijn leading edge vastgenaaid...k*tbedrijf....
Geronimo79

Berichten: 2552
Antwoord #9 Augustus 13, 2007, 04:53:15
edit2Rapporteer  
heb et zelfde gezeik gehad met het bedrijf.. LE opgeknalt door een steentje.. LE netjes gemaakt maar de bladder was nog steeds volledig open..
Daarna natuurlijk gezeik over de betaling.. ik ga niet akkoord met een hoog bedrag voor een kite die niet eens goed gemaakt is.. eerst jah ik zal ff kijken.. krijg ik de volgende dag dezelfde rekening nog eens in huis.... paar maand later een aanmaning... weer mailtje gestuurd.. krijg ik de volgende dag weer dezelfde rekening.. dacht et niet.
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #10 Augustus 13, 2007, 06:49:21
edit2Rapporteer  
Ik ben zelf 3 keer bij kiterepair.nl geweest en altijd uitermate vriendelijk en kundig geholpen. Had een scheurtje in mijn 13m en een winkelhaak in mijn 9m en beide kite's zijn uitstekend gerepareerd. Ik heb dus alleen maar positieve ervaringen met dit bedrijf.

Balen dat het bij jou mis is gelopen! Zou ze toch nog een keertje bellen om dit uit te praten.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #11 Augustus 13, 2007, 14:08:53
edit2Rapporteer  
verplaatst, balen man.

Maatje van mij heeft ook lang op reperatie moeten wachten, om vervolgens ook nog eens het volledige bedrag te moeten dokken(niet gedaan geloof ik)
LEAF

Berichten: 826
Antwoord #12 Augustus 13, 2007, 14:20:13
edit2Rapporteer  
Volgende keer naar Farla dus!!!  Laatst daar weer wat gebracht en top gerepareerd!
Roderick

Geen avatar

Berichten: 217
Antwoord #13 Augustus 13, 2007, 14:32:54
edit2Rapporteer  
Ben altijd erg netjes geholpen bij kiterepair. 1 keer meegemaakt dat iets niet helemaal goed zat. Werd netjes (gratis en snel) opgelost. Ben bang dat ff terugsturen toch een beter idee was geweest dan zelf achter de naaimachine kruipen...
Naish-Kiter

Berichten: 1513
Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #14 Augustus 13, 2007, 14:41:48
edit2Rapporteer  
idd deze week heb ik op het strand al een paar verhalen over de zelfde gevallen gehoord die bij kiterepair zijn gebracht ik hoop wel voor ze dat ze beter hun werk gaan doen zodat ze toch tevreden klanten houden
bignelis

Berichten: 315
Antwoord #15 Augustus 13, 2007, 15:45:30
edit2Rapporteer  
Balen Bart, maar hoop dat je nu wel weer kiten kan. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of kiterepair niet wil reageren?
Overigens ben ik er van overtuigd dat bij iedere winkel er zaken mis gaan en er altijd een aantal klanten dan goed geholpen worden en het dan toch nog bij een paar mis gaat. Maar goed, kenmerkend voor een goede zaak is dat ze je daarna toch nog netjes helpen. Daarom ben ik wel benieuwd naar de reactie van kiterepair.

kitebart

Berichten: 431
Antwoord #16 Augustus 13, 2007, 15:45:43
edit2Rapporteer  
Ben altijd erg netjes geholpen bij kiterepair. 1 keer meegemaakt dat iets niet helemaal goed zat. Werd netjes (gratis en snel) opgelost. Ben bang dat ff terugsturen toch een beter idee was geweest dan zelf achter de naaimachine kruipen...

Betwijfel jij mijn naaikunst ? Joepie

En dat ff heeft wel drie weken geduurd, tegen dan ben ik naar Tarifa,  (hangloose_kitesmiley)  en daar zal ik me 16 niet echt nodig hebben  (grinnik_kitesmiley)
gerhardvangeest

Geen avatar

Berichten: 2
Antwoord #17 Augustus 13, 2007, 16:53:40
edit2Rapporteer  
Beste Mensen,

Wat er bij Bart zijn kite is misgegaan is uiteraard betreurenswaardig. Begrijp dat er hier in een seizoen ongeveer 450 kites gerepareerd worden en dan zit er, helaas, wel eens een misser tussen, zoals bij Bart. Bovendien is zijn kite ook nog eens door een fout bij TNT, teruggstuurd naar ons en wij de kite opnieuw moetsen opsturen, waardoor alles anderhalve week langer duurde.
Wel vind ik het dan jammer dat wij niet de kans krijgen om onze fout netjes op te lossen, wat wij altijd doen, maar dat het dan op deze manier moet worden neergezet op het internet. Het zijn altijd alleen maar de slechte verhalen en vrijwel nooit al die andere keren dat iemand zijn kitevakantie of vrije dag gered wordt, omdat wij maar weer eens een avondje doortrekken om jullie te helpen en zelf dan maar even niet gaan kiten.
Verhalen over extra scheuren die er spontaan bij komen, zijn fabeltjes.
Zo, nu heb ik ook een frustratie met jullie gedeelt.


Met vriendelijke groeten,

KITEREPAIR.NL

Gerhard van Geest
Zeilmakerij Cover Works
www.coverworks.nl
www.kiterepair.nl

Jolien.

Berichten: 1152
Antwoord #18 Augustus 13, 2007, 17:04:18
edit2Rapporteer  
Missers zijn menselijk, maar je moet je product toch wel controleren voor het de winkel uitgaat, het is tenslotte een reclame voor je bedrijf. Niet slim om je als vertegenwoordiger van Kiterepair zo uit te laten tegen je (toekomstige?) klanten.

En over alleen maar slechte reacties? dan heb je niet gelezen wat ik na ee reparatie ove jullie bedrijf heb gezegt!
gerhardvangeest

Geen avatar

Berichten: 2
Antwoord #19 Augustus 13, 2007, 17:15:43
edit2Rapporteer  
Joo.Lien, je hebt gelijk. Er staan inderdaad gelukkig ook vaak postieve uitingen over kiterepair op de fora, daarvoor dank. Ik ga weer aan het werk.
daniell 76
Gast
Antwoord #20 Augustus 13, 2007, 17:39:39
edit2Rapporteer  
Weet je wat me opvalt, is dat deze fora worden misbruikt om maar even lekker je gal te spuwen over het 1 en ander. 8 van de 10 mensen die reageren blijken (als ik ze tegenkom) toch ineens een andere mening te hebben dan dat ze op een forum durven te BRULLEN.

Er is gewoon een fout gemaakt, waar gewerkt word worden fouten gemaakt.

Wat een flauwekul dit zeg, neem gewoon kontakt op met diegene die het zou herstellen. Of heb je gewoon het lef niet?

En nu nog wat, je moeder zou 'm hebben gerepareerd...
Ik werk nu al een jaar of 10 in een zeilmakerij in het noorden des lands en kan je vertellen dat je nu je kite wel eens definitief naar z'n grootje zou kunnen hebben geholpen.

Leading edge reparatie's zijn redelijk riskante, er staat gewoon heel veel druk op de naden. Dit moet je gewoon aan een professional  overlaten, die er de kennis, en heel belangrijk de juiste materialen en gereedschappen voor heeft.

Ik garandeer je dat je leading edge op de naad kapot zal gaan.
Let maar op.....

groeten Daniell Diekema

zeilontwerper Gaastra Sails
Marja de Bij

Berichten: 47
Antwoord #21 Augustus 13, 2007, 19:16:36
edit2Rapporteer  
Ik moet dit toch echt ff kwijt: de keren dat ik een kite bij kiterepair.nl heb gebracht (gelukkig woon ik in de buurt) ben ik echt supergoed geholpen. Zelfs in deze drukke periode, als je ziet hoeveel kites er liggen om gerepareerd te worden, lukt het ze nog om binnen een week een kite die finaal doorgescheurd was klaar te hebben. En nog netjes ook. Niets dan lof voor deze mensen! Ze werken zelfs avonden door om de kites voor kitescholen in de buurt op tijd af te krijgen zodat ze in deze windrijke dagen hun bedrijf draaiende kunnen houden.

Ik hoop dat Bart aan kiterepair de kans biedt om de fout te herstellen. Een fout maken is menselijk, het gaat erom hoe het vervolgens weer opgelost wordt. En dan is het de keus van de klant om het bedrijf die kans te bieden. Dus niets zeggen en je gal spuwen op het internet lost niets op!!

Succes!
Jolien.

Berichten: 1152
Antwoord #22 Augustus 13, 2007, 19:25:16
edit2Rapporteer  
Helemaal mee eens Marja =) Ik ben ook super geholpen!
Alleen Bart heeft zn eigen kite af "gefixed"  dus ze zullen er niks meer aan kunnen doen lijkt me
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Berichten: 2367
Antwoord #23 Augustus 13, 2007, 19:32:29
edit2Rapporteer  

Verhalen over extra scheuren die er spontaan bij komen, zijn fabeltjes.

dat vind ik knap...zeggen dat het 'n fabeltje is.
ik weet voor 'n feit dat i er niet in zat...
maar goed nu word het welles niettes.
maar het meteen afdoen als 'n fabeltje is wel heel raar!!!
Passie

Berichten: 3397
Antwoord #24 Augustus 13, 2007, 19:37:07
edit2Rapporteer  
kiterepair is gewoon helemaal niks!!!!...
ik stuur de kite op met 2 scheurtjes en hij was lek. Ik zeg dat ze het moesten oplossen
krijg ik hem 2 maanden later terug. is hij nog steeds lek!!..
wat een bullshit:D:P

mazzol
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.