Mriek
|
Hmmm actuele waterdata geeft nog geen 9 m/s. Da's nie voorspeld... Toch de 10m maar mee?
|
|
|
|
Mriek
|
Top! Ach mij hoor je sowieso niet klagen na al die weken Heb er zin an! Bordje muesli naar binnen, pak vast aan en knallen. Tot zo! 25 knopen is trouwens wel een twijfelgevalletje. Maar met die koude lucht zal de 6m ook wel lekker gepowerd staan. En ik zie hier een strakblauw luchtje. Kon wel eens een zalige kerstsessie worden.
|
|
|
rich@rd
|
tot zo mriek & rudo!
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
FF een broodje bakkie koffie en ri water!! Ziet er toppie uit hier iig!!
Zie jullie zo.
@Rudo neem je allebei die boardjes mee?
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
haat kerst, gister leek niemand te gaan, waren er kennelijk toch een paar man + dikke wind, nu is het netaan 10ms en dan heb ik geen zin om in mijn wetsuit in de kou te gaan staan voor niet super veel power..
ow nu alweer 9,2
|
|
|
vanessa26-06
Geen avatar
|
Morgen nog mensen varen op de slufter, is het nog een beetje te harden ook met wetsuite?
|
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Heb vandaag een lekkere sessie op de slufter gehad. Lekker met de 9 gevaren onder het zonnetje. Heb geen spijd dat ik gegaan ben en de kouw viel wel mee.
|
|
|
chico
|
Was vandaag leuk op de Slufter. Kon helaas alleen in de ochtend maar met mn wetsuit en titanium shirtje was het leuk varen. Niet koud gehad.
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
hmmm, was vandaag van 2/3uur op de b'dam. Thuis stond er 20knots, maar daar eenmaal aan gekomen met alleen me 7 kon ik nog geen hoogte houden. Nog wel ffies beetje ge-lolt, was egt een mooie dag kwa zon! volgende keer allll me kites er in gooie. (wel nog wat mooie fotos, dat ik loop met me kite )
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Ha Jesse, lang geleden. Morgen herkansing? Ik ben er in ieder geval. (dam, indien aflandig (zuid) wordt het westenschouwen) Misschien zien we mekaar. Beste wensen anders.
|
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Haha zeker kerstman niks geen klagen......
Na een slechte start later nog heerlijk af kunnen ronden.............alleen jammer dat de echte power een beetje weg bleef vanmiddag.
Je was wel snel weg ineens vanmiddag.............ik zou nog wel eens willen met je nieuwe toys!! Hoe vond je het 2010 speelgoed zelf??
Morgen nog even de haren losgooien??
|
|
|
ItsMe.Erik
|
was toch wel erg lekker vandaag!
He, dat was toch het nieuwe speeltje de Ocean Rodeo? En hoe bevalt ie? Zijn er nog meer foto's gemaakt?
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Mriek kent wel iemand die fotos's heeft gemaakt, ik heb nog verwoed lopen springen voor die camera... Die 2010 Rise is erg lekker, de 10m voelt groter in termen van power maar stuurt ontzettend snel en precies, echt iets bijzonders! Ik moet er even aan wennen maar springen gaat super makkelijk, en de kracht door een loop is heel smooth. De Mako King even geprobeerd, smaakt naar meer maar de condities waren veel beter voor de 140 wide, die is net zo goed als de 2009, een fractie lichter en iets dunnere rails maar het varen is nagenoeg gelijk. Voor de King komen er nog genoeg mooie dagen! Ik heb ook even de 7m in de lucht gehad, die voelt "groter" dan de 2009 8m, en stuurt superstrak. als je wilt proberen trek maar aan m'n jasje! mss nieuwjaarsduikkiten, 2 of 3 jan?
|
|
|
|
Jellevw
Logs: 0 | 249 uur
|
Als ik het zo lees zijn jullie gewoon nog bezig in een wetsuit. Wel met alles er op en eraan neem ik aan? Schoenen, handschoenen, cap enzo? Is het ook nog een beetje te doen als je af en toe in het water valt? Wil wel een beetje tricks oefenen namelijk.
|
|
|
El Rudo
|
wetsuit gaat nog wel, je kan er twee over elkaar doen, als je een shorty hebt oid. alles er op en an zou ik wel doen, cap vooral tegen surfersoor. er waren er overigens een hoop in drysuit (ik ook, OR pyro Pro mit SantaClausanlage, en Vinni (met die roze Fuel), Hijo, Chico en nog een stelletje met een Gul, en Erik en Fer en nog paar lufterhuffies met een NPX, en Wimt niet te vergeten met een zelfbouwtje.
|
|
|
Mriek
|
Als ik het zo lees zijn jullie gewoon nog bezig in een wetsuit. Wel met alles er op en eraan neem ik aan? Schoenen, handschoenen, cap enzo? Is het ook nog een beetje te doen als je af en toe in het water valt? Wil wel een beetje tricks oefenen namelijk.
Wetsuit is nog prima te doen, als je een goede hebt hoeft er niet eens iets onder. Heb het gisteren totaal niet koud gehad met m'n 5/3. Cap, handschoenen en schoenen is een must. @ Rudo, foto's volgen als ik weet hoe ik ze erop kan zetten zonder ze op picasa te hoeven zetten. Kan ik ze ook ter plekke uploaden? Overigens was de lens wel vooral op mij gericht... Edit: gelukt. Mriek en Mako
|
|
|
El Rudo
|
klik "reageer" onder een bericht, en dan krijg je de luxe editor, en klik dan "Extra Opties" onder het text veld. Daar kan je direct uploaden!
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
zo...............vanaf 09.30 tot 11.30 de slufter voor mij en mijn maatje alleen. Was weer genieten met de 9 en de zon kwam er zelfs lekker bij!
|
|
|
Mriek
|
Santa horizontaal
|
|
|
Mriek
|
En eindelijk mijn jumpjes op camera (zoek het board)
|
|
|