fratser
Geen avatar
|
Ziet er goed uit de voorspellingen heb alleen een 9 en een 12 dus denk dat alleen vrijdag en zondag een beetje te doen zijn voormij?? Denk dat het zaterdag toch iets tehard gaat worden Of zie ik dat verkeerd?
Gr.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Vandaag wordt dikke stomkopdag. 11;00 autostrand. @John, lijntjes zijn er vandaag of morgen pas. Ik heb nu tijdelijk een Caution Mayhem 9 mtr. ook leuk om die eens aan de tand te voelen... @EagleJan. Ik begrijp jou visie t.a.v. dry suits op deze manier wel. ik zou er dan ook " angst" voor hebben. en het voorbeeld wat ik noemde wat natuurlijk een extreem geval met lichte vrieskou kiten. (was vorige jaar eens een keer op de slufter tijdens strenge winter) maar zal dit ook niet elke dag doen. spreek je later.... wow:
|
|
|
joey
|
Ziet er goed uit voor vandaag!!!!! Ik ga zelf naar Rockanje vanmiddag vanuit mijn werk, ben daar rond 14.30. Gaan er nog meer mensen naar Rockanje, misschien effe downwinderen loopen jumpen naar autostrand en weer terug
|
|
|
martijn
|
Eindelijk een echte kite Ron
|
|
|
Gewoon Stefan
Logs: 0 | 19 uur
|
Heb nu al spijt dat ik de naam Eagle Jan genoemd heb! Zo zitten we binnen no-time op pagina 1200.
Ga zo toch maar eens kijken op otoplaya, nog zonder droogpak maar er komt er toch echt één aan! Ondanks de nare eerder gelezen ervaring. Nog even over het vriespunt van zout water.dit varieert vrijwel lineair met de saliniteit (wilde het gewoon even gezegd hebben), dus niks -11.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
ik kan weer eens niet :-( meeting tussendoor gekomen. Morgen nog wat over? of namiddag noordzee iemand (RB, Sebas, Michiel)?
|
|
|
Eem
|
Martijjjjn, heb je nu al vervoer? Wij gaan zo meteen naar Bdam, als je wilt kun je nog meerijden!
|
|
|
thomasr
|
Eem tijn moet zo werken ; )
|
|
|
R.B.
|
Lauw ik kijk het morgen even aan maar mocht het dan waaien dan ga ik wel even watertrappelen.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
top, doe ik mee:) is nu helaas al te laat. Om 19:00 al donker:(
|
|
|
Ron Rodeo
|
Eindelijk een echte kite Ron WTF, wat een pokke ding......nee is wat overdreven maar geef mij toch maar C-kite. vind dit echt niks. heb er vandaag mee gevaren, loopen gaat niet, uithaken gaat niet, je wordt uit elkaar getrokken, weet ik het allemaal. Nou ja, zal wel aan de afstelling hebben gelegen.
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
baby torch was beter heh Was weer lekker vanmiddag zeg, Robert nog paar dikke loops zien landen! wel weer een hoop gevaren op het water Wtf zaterdag dikke 7m wind!
|
|
|
joggli
|
Eindelijk een echte kite Ron WTF, wat een pokke ding......nee is wat overdreven maar geef mij toch maar C-kite. vind dit echt niks. heb er vandaag mee gevaren, loopen gaat niet, uithaken gaat niet, je wordt uit elkaar getrokken, weet ik het allemaal. Nou ja, zal wel aan de afstelling hebben gelegen. hahah tijn nu hoor je het is van iemand anders Ed, wij zijn morgenavond eindelijk weer terug! waar ga je zaterdag varen?
|
|
|
Ron Rodeo
|
baby torch was beter heh Was weer lekker vanmiddag zeg, Robert nog paar dikke loops zien landen! wel weer een hoop gevaren op het water Wtf zaterdag dikke 7m wind! Edje nog bedankt voor het spelen met de 7, wat een slet is dat zeg, ik win het er niet van.....
|
|
|
Yoram
|
Weer terug van Autoplaya, morgen weer
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Eindelijk een echte kite Ron WTF, wat een pokke ding......nee is wat overdreven maar geef mij toch maar C-kite. vind dit echt niks. heb er vandaag mee gevaren, loopen gaat niet, uithaken gaat niet, je wordt uit elkaar getrokken, weet ik het allemaal. Nou ja, zal wel aan de afstelling hebben gelegen. Whaha wat jij allemaal met c-kite kan kan ik met macht 10 met een bow en daar boven op, alles harder en hoger Nu heb ik de luxe om te kiezen tussen bow en c maar geloof me nu maar Ron als dood uit de lucht vallen kan je met een bow veel beter uit de voeten. En maar klagen terwijl de rest gewoon hard moet werken overdag mazzel pik . Maar helaas alleen maar cruisen voor mij zaterdag.
|
|
|
The O
|
@Ron nog een keer je had zeker je mietenpakje weer aan. Jonge het is nog vol op warm, alleen een leren string is voldoende
|
|
|
The O
|
afgelopen weekend was de groene brigade weer eens aanwezig en gezien de wind richting hadden veel kiters niks te zoeken in het natuurgebied.
Maar goed als volgend seizoen playa gesloten wordt bedankt ik deze groep al vast.
zal me niks verbazen als ze dit weekend weer komen kijken.
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Zeg! Waar was iedereen! Sta je daar om 18.00 gewoon met 3 man op de hele playa! Moest er wel af om te landen...en mn handen waren toch ook al wel koud na een uur...(helaas mn wantjes vergeten)...schoentjes waren al wel lekker...groot verschil met afgelopen zaterdag zeg...
Trouwens gekke wind...grafiek geeft iets van 20-30 knopen...voelde meer als 25-30 knopen..stond pittig gepowered met de 9 Waroo..
@ John: kreeg je het toch weer snel koud?
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
@Ed, jij had ook een paar sicke loops ouwe!!
Was echt een top dagje! Morgen moet ik overslaan, moet morgen ochten inentingen halen, DTP, Hepatitis A-B, gele koorts de hele zooi !, het schijnt dat je dan een stijve arm krijgt ofzo...
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
He Jochem, Ik was er klaar mee en ook met die kou en idd zoals je zegt het voelde een heel stuk kouder dan zaterdag...
Ik was daarvoor al 1,5 uur aan het knallen geweest en lekker met mijn nieuwe C4tje kunnen knallen en hij is lekkuhhh. Op naar morgen vor een grote maten sessie en volgende week komt bij mij het droogpak weer uit de kast!!
Nog meer liefhebbers morgen am playa??
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
@Ed, jij had ook een paar sicke loops ouwe!!
Was echt een top dagje! Morgen moet ik overslaan, moet morgen ochten inentingen halen, DTP, Hepatitis A-B, gele koorts de hele zooi !, het schijnt dat je dan een stijve arm krijgt ofzo...
wanneer ga je weg Robert??
|
|
|
martijn
|
Hahaha ron dat heeft dan sowieso aan de afstelling gelegen! Die 11 komt zelfs optijd boven me met loopen, en uitgehaakt kan je hem ook bizar lang houden! Zaterdag loopdagje ?
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
@hijo: 20nov, 6 weken vrijwilligerswerk in Ecuador ( hoog in het Andes gebergte) en daarna 4 weken rondtrekken langs de oost kust van brazil met kites in de rugzak!
|
|
|