windy days are over....

diederik

December 19, 2006, 04:44:34
edit2Rapporteer  
Het zag er allemaal zo mooi uit!!!!goede temperaturen voor de tijd van het jaar...elke dag wind, meestal VEEL wind!!!

Check nu windguru maar eens! Ziet er allemaal treurig uit!

Allemaal nog maar wat busjes CFK leegsproeien anders gaan de kouwe windloze dagen toch beginnen! (huilen_kitesmiley)

greetings died
Morres

Antwoord #1 December 19, 2006, 04:45:22
edit2Rapporteer  
toch te koud, 6 december ben ik gekapt..sowieso heb ik tijdelijk geen kite
Dafloris

Geen avatar

Antwoord #2 December 19, 2006, 05:22:20
edit2Rapporteer  
Ga Flyboarden, er staat nog genoeg wind daarvoor ThumpsUp
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Antwoord #3 December 19, 2006, 05:28:53
edit2Rapporteer  
moet je naar ijmuiden gaan!!!!
 (grinnik_kitesmiley)
Dafloris

Geen avatar

Antwoord #4 December 19, 2006, 05:29:33
edit2Rapporteer  
Duhh, daar ben ik altijd (tong_kitesmiley) Ik Flyboard ook (sinds kort)
Micky

Antwoord #5 December 19, 2006, 05:31:26
edit2Rapporteer  
Heb vanmiddag mijn kite met zoet water schoon gespoten.... wat dus inhoud dat ik de windvoorspelling goed heb gelezen en ik de 23e de sneeuw in ga. Wel afgelopen woensdag en vrijdag nog super gevaren. Ben blij dat ik die dagen nog ff kon misbruiken...  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp (grinnik_kitesmiley)
diederik

Antwoord #6 December 19, 2006, 05:36:26
edit2Rapporteer  
wil de hele winter gewoon doorknallen in kaasland!!!moet lukken met een beetje goed wetsuit en een stel ballen met antivries hehehehe
Tukker

Antwoord #7 December 19, 2006, 13:24:59
edit2Rapporteer  
Welke sneeuw???

Heb vanmiddag mijn kite met zoet water schoon gespoten.... wat dus inhoud dat ik de windvoorspelling goed heb gelezen en ik de 23e de sneeuw in ga. Wel afgelopen woensdag en vrijdag nog super gevaren. Ben blij dat ik die dagen nog ff kon misbruiken...  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp (grinnik_kitesmiley)
FlyGirl

Geen avatar

Antwoord #8 December 19, 2006, 14:18:41
edit2Rapporteer  
Als het aan mij ligt ga ik de hele winter door. Heb het tot nu toe nog niet koud gehad.Ik heb het punt dus nog niet bereikt dat ik niet meer kan omdat het te koud is..
 ListenToMe MAAR DAN MOET HET DUS WEL WAAIEN!!!!
Zucht....
Micky

Antwoord #9 December 19, 2006, 17:49:23
edit2Rapporteer  
Welke sneeuw???

Heb vanmiddag mijn kite met zoet water schoon gespoten.... wat dus inhoud dat ik de windvoorspelling goed heb gelezen en ik de 23e de sneeuw in ga. Wel afgelopen woensdag en vrijdag nog super gevaren. Ben blij dat ik die dagen nog ff kon misbruiken... ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp (grinnik_kitesmiley)

http://www.2alpes.com/winter/uk/site/infosstation/endirect/webcams1650.php

Deze sneeuw.... (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (tong_kitesmiley) loser
Marten

Antwoord #10 December 19, 2006, 17:53:15
edit2Rapporteer  
Geleidelijke overgang naar een licht wisselvalliger weertype met meer wind. Temperaturen boven normaal. :Smiley
Micky

Antwoord #11 December 19, 2006, 18:04:22
edit2Rapporteer  
Geleidelijke overgang naar een licht wisselvalliger weertype met meer wind. Temperaturen boven normaal. :Smiley

hee Marten, make my day... (shame_kitesmiley) (cry_kitesmiley)
Tukker

Antwoord #12 December 19, 2006, 18:36:48
edit2Rapporteer  
De betere poeiersessies doe je normaal gesproken later in het seizoen.....maart april is vaak top!
LEAF

Antwoord #13 December 19, 2006, 18:53:07
edit2Rapporteer  
Lekker snowboarden, zondag terug gekomen uit Oostenrijk, Solden prima sneeuw dus laat ze maar lullen in NL dat daar geen sneeuw ligt dan blijft het lekker rustig op de piste!
GetHigh

Antwoord #14 December 19, 2006, 19:12:09
edit2Rapporteer  
Micky, ga je daar ook nog snowkiten of laat je je kite thuis? Zou je mischien kunnen laten weten of het wast is om daar te snowkiten? Ben zelf van plan om volgend jaar te gaan mits je er ook in de buurt kan snowkiten.

Marco
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #15 December 19, 2006, 19:26:51
edit2Rapporteer  
Idd. nog afgelopen vrijdag heerlijk gevaren, ook al was het 7°C. Ga in principe de hele winter door zolang het buiten niet onder de 5°C komt. Dat is nog wel te doen, mits je voldoende goed materiaal hebt: handschoentjes, cap + shirt, 5/3 wetsuit minimaal en goede schoentjes.
Micky

Antwoord #16 December 19, 2006, 19:31:49
edit2Rapporteer  
Micky, ga je daar ook nog snowkiten of laat je je kite thuis? Zou je mischien kunnen laten weten of het wast is om daar te snowkiten? Ben zelf van plan om volgend jaar te gaan mits je er ook in de buurt kan snowkiten.

Marco
Ik ga met 3 vrouwen en 1 auto......Ben bang dat er geen plaats meer is voor een kite.... :Smiley
Als hij er nog bij past dan gaat die uiteraard mee!!!  (grinnik_kitesmiley)
Maurits

Antwoord #17 December 19, 2006, 19:33:05
edit2Rapporteer  
Lekker flyboarden met me low end beest speed 13!
AvA

Antwoord #18 December 19, 2006, 19:44:35
edit2Rapporteer  
nog een beetje ver weg maar 2e kerstdag staat er weer wind volgens windguru...
FlyGirl

Geen avatar

Antwoord #19 December 19, 2006, 19:44:48
edit2Rapporteer  

Marco
Ik ga met 3 vrouwen en 1 auto......Ben bang dat er geen plaats meer is voor een kite.... :Smiley
Als hij er nog bij past dan gaat die uiteraard mee!!! (grinnik_kitesmiley)

Hey Mick, een die-hard kiter als jij verzint daar wel iets op toch. Kite op het dak ofzo!!
Dat snowkiten is een aanrader, heb het gedaan in Zell am see en hopelijk dit jaar weer.
Is echt helemaal te gek!! (alleen niet zo goed voor je ribben dus sla dit jaar maar over en ga volgend seizoen)
Grtzz.
Maurits

Antwoord #20 December 19, 2006, 19:47:48
edit2Rapporteer  
zal toch wel niets van komen denk ik....
AvA

Antwoord #21 December 19, 2006, 19:52:13
edit2Rapporteer  
zal toch wel niets van komen denk ik....

van de wind niet of om zelf te gaan niet?
FlyGirl

Geen avatar

Antwoord #22 December 19, 2006, 19:59:01
edit2Rapporteer  
krijg idd weer een beetje hoop blueberry. Hoor van meteoconsult ook dat het gaat veranderen over ongeveer een week. Kunnen we die kerstkilo`s er lekker afkiten...Heb nu al weer zin.
AvA

Antwoord #23 December 19, 2006, 20:04:50
edit2Rapporteer  
haha, ja zou idd wel lekker zijn, lijkt mij een ideale dag ervoor...

hopen dat het uit gaat komen
Micky

Antwoord #24 December 19, 2006, 20:29:59
edit2Rapporteer  

Marco
Als hij er nog bij past dan gaat die uiteraard mee!!! (grinnik_kitesmiley)

Hey Mick, een die-hard kiter als jij verzint daar wel iets op toch. Kite op het dak ofzo!!
Dat snowkiten is een aanrader, heb het gedaan in Zell am see en hopelijk dit jaar weer.
Is echt helemaal te gek!! (alleen niet zo goed voor je ribben dus sla dit jaar maar over en ga volgend seizoen)
Grtzz.
Hahaha, ik had ook al zoiets bedacht en dan vastzetten met een spanband  (tong_kitesmiley)
Heb idd na het kiten van vorige week weer meer last van mijn ribben dus neem mijn impactvest ook maar mee. Nog lekker warm ook  (grinnik_kitesmiley)
Als ik terug ben gaan we op zeker in januari nog een keertje knallen!!
greets
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.