Morres
|
toch te koud, 6 december ben ik gekapt..sowieso heb ik tijdelijk geen kite
|
|
|
|
|
Dafloris
Geen avatar
|
Duhh, daar ben ik altijd (tong_kitesmiley) Ik Flyboard ook (sinds kort)
|
|
|
|
diederik
|
wil de hele winter gewoon doorknallen in kaasland!!!moet lukken met een beetje goed wetsuit en een stel ballen met antivries hehehehe
|
|
|
Tukker
|
Welke sneeuw??? Heb vanmiddag mijn kite met zoet water schoon gespoten.... wat dus inhoud dat ik de windvoorspelling goed heb gelezen en ik de 23e de sneeuw in ga. Wel afgelopen woensdag en vrijdag nog super gevaren. Ben blij dat ik die dagen nog ff kon misbruiken... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Als het aan mij ligt ga ik de hele winter door. Heb het tot nu toe nog niet koud gehad.Ik heb het punt dus nog niet bereikt dat ik niet meer kan omdat het te koud is.. MAAR DAN MOET HET DUS WEL WAAIEN!!!! Zucht....
|
|
|
Micky
|
Welke sneeuw??? Heb vanmiddag mijn kite met zoet water schoon gespoten.... wat dus inhoud dat ik de windvoorspelling goed heb gelezen en ik de 23e de sneeuw in ga. Wel afgelopen woensdag en vrijdag nog super gevaren. Ben blij dat ik die dagen nog ff kon misbruiken... (grinnik_kitesmiley) http://www.2alpes.com/winter/uk/site/infosstation/endirect/webcams1650.phpDeze sneeuw.... (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (tong_kitesmiley)
|
|
|
Marten
|
Geleidelijke overgang naar een licht wisselvalliger weertype met meer wind. Temperaturen boven normaal. :
|
|
|
Micky
|
Geleidelijke overgang naar een licht wisselvalliger weertype met meer wind. Temperaturen boven normaal. : hee Marten, make my day... (shame_kitesmiley) (cry_kitesmiley)
|
|
|
Tukker
|
De betere poeiersessies doe je normaal gesproken later in het seizoen.....maart april is vaak top!
|
|
|
LEAF
|
Lekker snowboarden, zondag terug gekomen uit Oostenrijk, Solden prima sneeuw dus laat ze maar lullen in NL dat daar geen sneeuw ligt dan blijft het lekker rustig op de piste!
|
|
|
GetHigh
|
Micky, ga je daar ook nog snowkiten of laat je je kite thuis? Zou je mischien kunnen laten weten of het wast is om daar te snowkiten? Ben zelf van plan om volgend jaar te gaan mits je er ook in de buurt kan snowkiten.
Marco
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Idd. nog afgelopen vrijdag heerlijk gevaren, ook al was het 7°C. Ga in principe de hele winter door zolang het buiten niet onder de 5°C komt. Dat is nog wel te doen, mits je voldoende goed materiaal hebt: handschoentjes, cap + shirt, 5/3 wetsuit minimaal en goede schoentjes.
|
|
|
Micky
|
Micky, ga je daar ook nog snowkiten of laat je je kite thuis? Zou je mischien kunnen laten weten of het wast is om daar te snowkiten? Ben zelf van plan om volgend jaar te gaan mits je er ook in de buurt kan snowkiten.
Marco
Ik ga met 3 vrouwen en 1 auto......Ben bang dat er geen plaats meer is voor een kite.... : Als hij er nog bij past dan gaat die uiteraard mee!!! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Maurits
|
Lekker flyboarden met me low end beest speed 13!
|
|
|
AvA
|
nog een beetje ver weg maar 2e kerstdag staat er weer wind volgens windguru...
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Marco
Ik ga met 3 vrouwen en 1 auto......Ben bang dat er geen plaats meer is voor een kite.... : Als hij er nog bij past dan gaat die uiteraard mee!!! (grinnik_kitesmiley) Hey Mick, een die-hard kiter als jij verzint daar wel iets op toch. Kite op het dak ofzo!! Dat snowkiten is een aanrader, heb het gedaan in Zell am see en hopelijk dit jaar weer. Is echt helemaal te gek!! (alleen niet zo goed voor je ribben dus sla dit jaar maar over en ga volgend seizoen) Grtzz.
|
|
|
Maurits
|
zal toch wel niets van komen denk ik....
|
|
|
AvA
|
zal toch wel niets van komen denk ik.... van de wind niet of om zelf te gaan niet?
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
krijg idd weer een beetje hoop blueberry. Hoor van meteoconsult ook dat het gaat veranderen over ongeveer een week. Kunnen we die kerstkilo`s er lekker afkiten...Heb nu al weer zin.
|
|
|
AvA
|
haha, ja zou idd wel lekker zijn, lijkt mij een ideale dag ervoor...
hopen dat het uit gaat komen
|
|
|
Micky
|
Marco
Ik ga met 3 vrouwen en 1 auto......Ben bang dat er geen plaats meer is voor een kite.... : Als hij er nog bij past dan gaat die uiteraard mee!!! (grinnik_kitesmiley) Hey Mick, een die-hard kiter als jij verzint daar wel iets op toch. Kite op het dak ofzo!! Dat snowkiten is een aanrader, heb het gedaan in Zell am see en hopelijk dit jaar weer. Is echt helemaal te gek!! (alleen niet zo goed voor je ribben dus sla dit jaar maar over en ga volgend seizoen) Grtzz. Hahaha, ik had ook al zoiets bedacht en dan vastzetten met een spanband (tong_kitesmiley) Heb idd na het kiten van vorige week weer meer last van mijn ribben dus neem mijn impactvest ook maar mee. Nog lekker warm ook (grinnik_kitesmiley) Als ik terug ben gaan we op zeker in januari nog een keertje knallen!! greets
|
|
|