@ Jesse: ik ben benieuwd wat je ervan vindt op het water!
Hmm, kga zo weer naar Ouddorp, kga eerder bruin bakken word zo tege 29 graden deze hele week.
Maar de wind laat zich afwachten.. khoop Zaterdag rakje te kunnen varen. en zo als jij altijd maar zeg! : misch. wat termische wind!
Khoop volgende week meer wind man!
Iedereen in me hele familie vind me dom, en vraagt: 'hoe kan je nu je board verliezen? ik dacht dat hij vast aan je zit'
Njaa, ik heb dus een kleine oplossing, zo zeer niet voor het verliezen. maar voor de eerst volgende vinder.
Je kan naatuurlijk met Water Vaste stift iets er op zetten maar ik zat ffies te denken en kwam tot dit:
Wat heb je nodig:een Graphandel ( of je maak hem in het klein, en doe hem onder de schroef van je pad/stap)
(en zo plastifiseer machine (dyslexie))
Je doet: Naam + tel + kleine tekst? uitprinten op 'Word'
Je print het uit, en plastifiseer het. ( je knipt hem uit )
Daarna plastifiseer je het nog een keer, dat hij nu van de één tot andere schroef onder de graphandle past.
Daarna schroef je je handle er af leg hem er onder en schroef hem vast dat het plastic er door heen zit 'vast'.
Ik heb hem 2x geplastifiseerd, voor tegen water wat via schroef naar binnen kan raken na een aantal sessies wat ik eig. niet denk.
Ik vind het er netjes uit zien, moet er nog mee gaan kite`n. denk wel dat er wat zand onder kan, no worry.. als je hem verkoop haal je het er zo uit/af. zonder dat er oude stift op zit, zit er ook vrij stevig op.
Ik had nog wat foto maar hoe kan ik die er op zetten? of snappen jullie het. ben egt slechte typer.
-Met stift schrijf je al snel vrij groot, en met word type je een paar regels, en er zit vrij wat ruimte onder die graphandle. precies mooi plekkie! bijvoorbeeld:
Jesse Bruinsma
Mob: 06-57092707
Vinder verdient een beloning!
Mzz.
Jesse