joey
|
7m/s nu, da's voor mij niet genoeg.
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
gvd gvd gvd
Ed is zeker weer de enige die gevaren heeft vandaag!!
maar wat nou als hij in de avond toch zou aantrekken???
ik denk dat ik koud bier mee ga nemen... iig bakken
|
|
|
Eagle-Jan
|
moet er nog iemand mee uit rotterdam?? dit in het kader van het fuel save programma
heb nog plaats voor 2 kites en 2 boards
|
|
|
|
|
koen-tjeee
|
Waarvoor? De wind is weg....?
|
|
|
RobertV
|
Word t nog wat vanavond? Windguru en enkele windkaarten geven me niet echt veel hoop...
|
|
|
Nickeltje
|
Helaas... ben nu pas klaar met mijn werk en mijn kite ligt netjes in Leiden....
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Filmpje! van zondagavond. helaas geen O in actie, zou hem tekor doen. en ook nog eens niet voor elkaar gekregen om beeld in 16:9 te krijgen met wmm. maar toch mooie plaatjes met die zon Zei toch al dat ik niet voor video gemaakt ben, wie wil nu iemand zien cruisen? Volgens mij niemand die loops en andere tricks van jullie vinden mensen veel mooier dan dat op en nee gekite van mij. Lekker movie hoor gasten heb met plezier gekeken.
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Filmpje! van zondagavond. helaas geen O in actie, zou hem tekor doen. en ook nog eens niet voor elkaar gekregen om beeld in 16:9 te krijgen met wmm. maar toch mooie plaatjes met die zon Zei toch al dat ik niet voor video gemaakt ben, wie wil nu iemand zien cruisen? Volgens mij niemand die loops en andere tricks van jullie vinden mensen veel mooier dan dat op en nee gekite van mij. Lekker movie hoor gasten heb met plezier gekeken. Olten je hebt "LEET" staan i.p.v. een getal van posts. Had ik een tijdje geleden ook. Je zal wel 13xx posts hebben ofzo, echt raar. Volgens Evan heeft misschien iemad als grappenmaker dat erin geprogrammeerd....
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
....Had ik een tijdje geleden ook. Je zal wel 13xx posts hebben ofzo, echt raar. Volgens Evan heeft misschien iemad als grappenmaker dat erin geprogrammeerd....
Haha, nu zie ik het ook staan (toe je het meldde had je al meer posts zodat het weg was). Maar er zit dus echt ergens een stukje code verstopt die 1337 post veranderd in "leet". Voor als je niet weet waar het vandaan komt: http://nl.wikipedia.org/wiki/Leet
|
|
|
Eagle-Jan
|
't was volkomen bagger...maar koud bier en op 's gravenzande bakken...is ook een goede vlucht uit de te warme stad...
|
|
|
|
|
Eagle-Jan
|
Home waarschuwingen en verwachtingen maritiem marifoon Weer Marifoonbericht Opgesteld: zaterdag 10 juli 2010 05.44 uur Waarschuwing voor de scheepvaart: Er zijn geen waarschuwingen van kracht Weeroverzicht: een laag boven Ierland beweegt naar de Noordzee. thermisch laag boven Frankrijk beweegt naar noord Duitsland Verwachting van 08:00 tot 20:00 uur: Vlissingen Hoek van Holland zuidwest 3-4 geleidelijk veranderlijk 1-3,later buien, mogelijk met onweer en windstoten zicht goed, in neerslag matig tot slecht Zierikzee zuidwest 1-3, geleidelijk veranderlijk 1-3,later buien, mogelijk met onweer en windstoten,zicht goed, in neerslag matig tot slecht
IJmuiden zuidwest 3-4 geleidelijk veranderlijk 1-3,zicht goed
Texel zuidwest 1-3 geleidelijk veranderlijk 1-3,zicht goed, eerst lokaal matig tot slecht
Rottum Delfzijl Harlingen IJsselmeer Marken veranderlijk 1-3,zicht goed, eerst lokaal matig tot slecht
Verwachting van 20:00 tot 08:00 uur: Vlissingen Hoek van Holland IJmuiden veranderlijk 1-3, later zuidelijk 2-4,eerst buien, mogelijk met onweer en windstoten,zicht goed, eerst lokaal matig tot slecht Zierikzee veranderlijk 1-3, later zuidelijk,eerst buien, mogelijk met onweer en windstoten,zicht goed, eerst lokaal matig tot slecht
Texel Harlingen veranderlijk 1-3, later zuidwest 2-4,buien, mogelijk met onweer en windstoten,zicht goed, eerst lokaal matig tot slecht
Rottum Delfzijl veranderlijk 2-4,buien, mogelijk met onweer en windstoten,zicht goed, eerst lokaal matig tot slecht
IJsselmeer Marken veranderlijk 1-3,buien, mogelijk met onweer en windstoten,zicht goed, eerst lokaal matig tot slecht
Een volgend bericht wordt omstreeks zaterdag 10 juli 2010 14.00 uur uitgegeven Alle tijden zijn in lokale tijd
Verwachtingen Golfhoogtes en waterstanden Marifoonbericht Scheepsweerbericht Forecasts Coastal waters Dutch continental shelf Waarschuwingen Overzicht
|
|
|
Eagle-Jan
|
toch maar niet proberen kiten vanavond...buienradar geeft veel onweer na 17:00...langs de hele kust lijn
|
|
|
|
|
Nickeltje
|
Ik neem maandag ook mijn spullen mee naar mijn werk in de hoop dat ik eind van de dag een lift naar een strand kan vinden als het waait...
|
|
|
|
Nickeltje
|
Erasmus ZH Rotterdam. Paar weken geleden kon ik mee liften met Eagle-Jan, errug relaxed... Maar eerst maar eens afwachten of er maandag echt wind is denk ik. En als het twijfelachtig blijft laat ik mijn spullen in Leiden (waar ik woon) en ga ik in de avond als het dan alsnog waait met de auto van mijn vriend naar Noordwijkerhout ofzo.
|
|
|
|
Gewoon Stefan
Logs: 0 | 19 uur
|
Jesse die helm staat je goed! Als er maandag/dinsdag wind staat ben ik van de party.
hijo hoe gaat het met het met kleine Dirkie,
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Ja John, hoe is het?
is de kersverse hak- en zaagbeul al op aarde gekomen? alles erop en eraan? vrouwtje ook o.k?
|
|
|