Je kunt inderdaad het beste naar Cumbuco gaan. Voor zover ik weet kun je op drie plaatsen materiaal huren (is wel redelijk beperkt):
* Bij hotel 'Holland House' is net een surfshop geopend door Aki (een Oostenrijker)
* Hotel Eco Paradise (prima plek om te gaan zittern overigens!). Materiaal wordt hier door de manager verhuurd. Heb ik zelf niet gezien omdat die vent er niet was toen ik daar zat
* Verder is 100m naast Eco paradise net een nieuwe surfshop geopend door Luis en Marco. Zij hebben materiaal (RRD) en geven ook les. Zijn sowieso zeer relaxte gasten.
Je zou eventueel nog kunnen informeren bij Bruce, de eigenaar van restaurant 'De Boxing Kangaroo'. Bruce probeert Cumbuco zoveel mogelijk te promoten en kent alle adresjes. (website
www.cumbuco-beach.com,
emailboxingkangaroo@bol.br.com). Verder zit er nog een Duitser (Cris) die ook probeert voet aan de grond te krijgen. Hij doet dagelijks verslag op
http://www.kite-surf.com/ (topic Cumbuco)
Overigens is Cumbuco een absolute aanrader: ben er eind mei 2 weken geweest en ga aan het einde van het jaar nog een keer!
Succes ;D