HELP! Dieven rijden in een Chevy camper, wie kent ze? Beloning!

suturb

Geen avatar

Augustus 11, 2010, 12:23:31
edit2Rapporteer  
Gisteren (10-08-2010) zijn onze 2 Pat Love trapezes gejat bij Paal 17 op Texel, getuigen hebben hebben de daders gezien.

Het gaat om 3 Nederlandse jongens tussen de 25 en 30 jaar oud, 1 dader is sowieso een kiter en de andere 2 vermoedelijk ook. De daders zijn op de bewuste dag niet meer gezien op de boot, dus vermoedelijk verblijven ze nog voor een vakantie op Texel.

De daders rijden in een opvallende Chevy van G20 camper, vergelijkbaar zoals op de foto is te zien. De camper is wit met blauw, maar hoofdzakelijk wit. De andere dader is kaal en rijdt in een zwarte, of donkerblauwe bestelbus, hoogst waarschijnlijk een zwarte Peugeot Partner.

Ze hebben 1 zwarte Pat Love trapeze en 1 Pat Love "two go" trapeze met legerkleuren gejat, beide vermoedelijk maat M.

Wie o wie helpt en zorgt er voor dat deze jongens gestopt worden?

Ik loof een beloning uit van 250 euro voor degene die mij het adres geeft van 1 van de jongens.
Eagle-Jan

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #1 Augustus 11, 2010, 12:28:25
edit2Rapporteer  
ongeloofelijk...
BRoeg

Geen avatar

Antwoord #2 Augustus 11, 2010, 12:36:38
edit2Rapporteer  
Wat een klere streek, maar wacht houden bij de veerboot is ook een optie. En we zullen op alle spots zeker deze camper in de gaten houden.
suturb

Geen avatar

Antwoord #3 Augustus 11, 2010, 12:45:21
edit2Rapporteer  
Alvast veel dank voor jullie hulp!
Het is inderdaad een klote streek, maar meer erg triest dat kiters onder elkaar lopen te jatten. Die trapezes vind ik niet zo belangrijk, het gaat me meer om het principe dat iemand spullen van me jat!

Met een kenteken kan ik ook al wat, die hebben we zo nagetrokken.. Mocht dit lastig zijn, dan ben ik ook al erg blij met in totaal 6 voortanden..
Lude

Antwoord #4 Augustus 11, 2010, 12:56:25
edit2Rapporteer  
Je hebt toch wel aangifte gedaan?
suturb

Geen avatar

Antwoord #5 Augustus 11, 2010, 13:07:01
edit2Rapporteer  
Nee nog niet, ik weet ook niet of we dat gaan doen.. Ik denk dat we allemaal wel weten wat de politie met zo'n aangifte doet, bovendien zijn ze veel te druk met flitsen en andere belangrijke dingen.
We zijn inmiddels helaas ook al weer van het eiland af, dus het eiland afspeuren is nu even geen optie meer voor ons.
gnijzink

Antwoord #6 Augustus 11, 2010, 13:35:54
edit2Rapporteer  
Je had gelijk aangifte moeten doen!
Veerbootdienst heeft ook een beveiligingsdienst!!!!!!!!!!
Als de auto daar dan komt worden ze aangehouden en de politie komt langs!
Maare,sucks big time.......
Morres

Antwoord #7 Augustus 11, 2010, 14:04:11
edit2Rapporteer  
denk niet dat iemand je helpt zonder aangifte
TheMatti

Antwoord #8 Augustus 11, 2010, 14:58:36
edit2Rapporteer  

Lijkt me dat iemand die gasten wel kent, ze hebben vast een homespot in Nederland. Zo camper valt nogal op.......

Trouwens iedereen weet elkaars auto wel, ben benieuwd of ze ook verlinkt worden :-)
mocem

Antwoord #9 Augustus 11, 2010, 15:01:25
edit2Rapporteer  
als je ze gelijk op et spoor was had ik geen aangifte gedaan. nu je van et eiland ben alsnog doen.
Eagle-Jan

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #10 Augustus 11, 2010, 15:05:54
edit2Rapporteer  
verlinken is normaalgesproken voor mietjes en verraders...maar voor deze gasten (zou ik weten waar ze te vinden zijn) maak ik GRAAG een uitzondering.

ga aangifte doen!!! mochten we, ze elders tegen komen dan kunnen wij ook wat doen...en als we oom agent hier over bellen dan weet hij ook waar het over gaat!!!!
martijnc

Antwoord #11 Augustus 11, 2010, 15:21:18
edit2Rapporteer  
niet om het 1 of ander maar een beloning van 250 euro

daar heb je bijna 2 nieuwe trapezes voor
martimor

Antwoord #12 Augustus 11, 2010, 16:47:58
edit2Rapporteer  
gaat hem denk ik meer om het principe.

hoop dat je ze te pakken krijgt.
als ik je kon helpen deed ik het gratis en voor niets.

stelletje 
Janus

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #13 Augustus 11, 2010, 22:22:20
edit2Rapporteer  
verlinken is normaalgesproken voor mietjes en verraders...maar voor deze gasten (zou ik weten waar ze te vinden zijn) maak ik GRAAG een uitzondering.

ga aangifte doen!!! mochten we, ze elders tegen komen dan kunnen wij ook wat doen...en als we oom agent hier over bellen dan weet hij ook waar het over gaat!!!!

Ben het eens met het aangifte doen maar je opmerking over verlinken is echt BS, we hebben het hier niet over kwajongens streken maar over diefstal.
@LaurenS

Antwoord #14 Augustus 11, 2010, 22:37:43
edit2Rapporteer  
Als ik die camper tegen kom,gaat de fik erin  Joepie
darky001

Antwoord #15 Augustus 11, 2010, 22:49:05
edit2Rapporteer  
de tijden veranderen hard deze dagen als je spullen al niet meer op het strant kunnen liggen..

die 250 euro vindt ik niet belanrijk, als ik iets zie of hoor / weet vertel ik het graag aan je.. dsn ksn je die voortanden zelf effe trekken op een gepaste manier.. ;-)

we houden een oogje in het zeil (vlieger) voor je..

HDFrank

Antwoord #16 Augustus 11, 2010, 23:04:48
edit2Rapporteer  
Suturb!!!!!!!!

Ik krijg een vreemd onderbuik gevoel van jou verhaal!!

- een beloning uitloven van €250,-
- een plaatje tonen van een auto die er op lijkt?
- Het is je eerste boodschap hier !

En dan het meest vreemde ,

- Op een eiland GEEN aangifte doen....(de auto is geen duikboot!!!)

IK hoop van harte dat de 'galbakken' die dit flikken gepakt worden.

Het advies is al eerder gegeven "Doe aangifte"
Als de chevy meerdere malen genoemd wordt (in meerdere aangiften) zal hij bij een controle zo gelicht kunnen worden.

Grtz en suc6 Frank

Ps geef ook de adressen van de getuige op
Walt0r

Antwoord #17 Augustus 11, 2010, 23:31:33
edit2Rapporteer  
Erg vervelend dat je spullen zijn geklauwd, en ik vind dat de gasten die je spullen gejat hebben ook aangepakt moeten worden. Maar....... ik vraag me wel af hoe je echt zeker kan zijn dat de daders ook gebruik maken van die camper...je hebt het zelf niet zien gebeuren.

Hoe weet ik dat jij bijvoorbeeld geen persoonlijk ietsof probleem hebt met die knakkers van die campert? heel kitesurfend nederland trapt erin om die gasten van de camper een "lesje" te leren.

Gast doe gewoon aangifte zoals het hoort......we leven hier in een rechtstaat en niet in een cowboyfilm. rare post, ik vind niet dat fora gebruikt moeten worden voor klopjachten.
suturb

Geen avatar

Antwoord #18 Augustus 12, 2010, 01:48:53
edit2Rapporteer  
Suturb!!!!!!!!

Ik krijg een vreemd onderbuik gevoel van jou verhaal!!

IK hoop van harte dat de 'galbakken' die dit flikken gepakt worden.

Het advies is al eerder gegeven "Doe aangifte"
Als de chevy meerdere malen genoemd wordt (in meerdere aangiften) zal hij bij een controle zo gelicht kunnen worden.

Grtz en suc6 Frank

Ps geef ook de adressen van de getuige op

Misschien maakt dit het iets duidelijker voor je Frank:

** In jouw beleving misschien vreemd, maar dat is denk ik toch heel persoonlijk. Een beloning uitloven om informatie te krijgen is naar mijn idee vrij gebruikelijk en in veel gevallen ook effectief.

** Zo'n auto valt op, ik heb deze zelf namelijk zien staan en een vriend van me heeft toevallig zo'n zelfde type auto. Een uitvoering zoals op de foto is vrij zeldzaam, zoek er voor de grap maar eens één met zo'n zelfde (camper) opbouw.

** Dus dat betekent dat ik het forum niet kan/mag gebruiken om mede kiters om hulp te vragen? Moet ik hier soms eerst 3 jaar lang vertellen hoe slecht ik kan kiten?

** Met alle respect, maar blijkbaar heb je of nog nooit aangifte gedaan, of je hebt heel veel mazzel met het lokale korps gehad. Ik woon zelf in een vrij grote stad en hier doen ze gewoon niets met je aangifte, vraag me niet waarom.

Wij waren 1 dagje op Texel om te kiten, je spullen worden aan het einde van de dag gejat, je moet nog met de veerboot naar het vaste land en vervolgens nog naar de andere kant van het land om naar huis te komen..  Wat doe je dan? Precies, ik in ieder geval geen aangfite.
Aangifte doen kan bovendien altijd nog, maar ik probeer het eerst via deze weg.

En hoezo is dit een rare post Walt0r?
Jij woont zeker ergens waar de politie nog wel voldoende capaciteit heeft om dit soort belachelijke dingen op te lossen? Wellicht kun je het forum een grote dienst bewijzen en even uitleggen hoe jij deze situatie had aangepakt?

Gehaktdag

Antwoord #19 Augustus 12, 2010, 02:01:06
edit2Rapporteer  
Ook geen kenteken van de auto gezien? Zal in ieder geval hier (zeeland) ook op de usual spots wel ff opletten of zo 'n soort auto er staat. Succes!
Reflex

Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #20 Augustus 12, 2010, 06:19:48
edit2Rapporteer  
Hoe weet je zo zeker dat deze mensen het gedaan hebben? Altijd uitkijken met dit soort verhalen. Doe gewoon aangifte. Die smoes die je net opgaf slaat natuurlijk nergens op. Als we allemaal zo denken doet de politie niks nee. Overigens is aangifte ook nodig voor je reisverzekering als je die hebt.
Walt0r

Antwoord #21 Augustus 12, 2010, 07:52:19
edit2Rapporteer  
En hoezo is dit een rare post Walt0r?
Ik vind het forum geen juist middel om mogelijke daders op te sporen, daarom vind ik det een rare post. Kan ik toch vinden, of mag dat niet... het is maar een mening hoor....

Citaat
Jij woont zeker ergens waar de politie nog wel voldoende capaciteit heeft om dit soort belachelijke dingen op te lossen?
Nee hoor dat niet, maar daardoor ga ikzelf niet voor politieagentje spelen.

Citaat
Wellicht kun je het forum een grote dienst bewijzen en even uitleggen hoe jij deze situatie had aangepakt?
Aangifte doen, als een gek een nieuwe trapeze kopen en met de eerste dikke bak wind weer het water op lekker kiten Grin:D

Lat0r!
haast - te - recht

Antwoord #22 Augustus 12, 2010, 08:41:25
edit2Rapporteer  
vaag verhaal.

aangifte doen en voor 250 een trapese kopen en af en toe in de bus van je maat kijken  ;-)
zoals je zegt erg zeldzaam dat model / erg toevallig.

er wordt zoveel gejat op het strand zelfs in grote aantallen zoals vorig jaar.
HDFrank

Antwoord #23 Augustus 12, 2010, 10:04:44
edit2Rapporteer  
Suturb!

Al je reacties zijn aardig bedacht maar slaan kant nog wal....

- Beloning! gebruikeijk ?  Zoek op kitesites waar belonngen worden uitgeloofd!!!

- Auto is zeldzaam! Mooi dan weet de politie binnen 4 werk dagen wie de eigenaren van alle auto's zijn.

- 1 ste boodschap! het is alles bij elkaar dat een raar gevoel geeft!!!!!

- Grote stad! Is Den Haag groot genoeg?

Maar wat veel erger is dat men deze auto heeft zien staan.
Mijn auto wordt ook vaak op kitespots gezien. maar ik jat geen spullen..
Mischien kan je vriend via de Chevy club er achter komen wie de eigenaar is!
Of zoek je via internet wie zo'n ding bezit en kitesurft!

Kijk, een gewaarschuwd kiter telt voor 3. Als men deze bak ziet staan gaan veel mensen op hun spullen letten.... Slaan ze de eigenaar 6 voortanden uit zijn mond.
Maar dan blijkt het de auto van je vriend te zijn die geparkeerd stond...
Sorry Foutje.
Bedankt..

Suturb, ondanks alles succes met de zoek tocht en ik hoop ook dat dit soort lafbekken gepakt worden!!!!

Grzt Frank
BRoeg

Geen avatar

Antwoord #24 Augustus 12, 2010, 19:05:24
edit2Rapporteer  
Wat sommige er toch over denken, dat de site daarvoor niet geschikt is, bullshit. Het is juist goed om zoiets op de site te vermelden, want daardoor kijkt nu iedereen toch wel extra uit als je zo'n camper ziet staan. Wij in ieder geval wel, want ze hebben met hun poten van andermans spullen af te blijven. Als ze zonodig willen gaan kiten moeten ze er maar iets voor laten staan en niet gaan jatten. Wij als we iets vinden op het strand zetten het op de site, dat degene die gedupeerd is toch zijn spullen terug kan halen, en zo moet het ook zijn. Komop zeg eens kijken hoe je reageert als het jezelf overkomt, kijken of je dan ook negatief zou reageren en dat je het niet op de stie zou mogen vermelden. In ieder geval wij komen altijd in Zeeland en daar wordt nu ZEKER goed uitgekeken naar zo'n camper en dan komt het ook zeker op de site vermeld. Dus suturb onze steun heb je.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.