Suturb!!!!!!!!
Ik krijg een vreemd onderbuik gevoel van jou verhaal!!
- een beloning uitloven van €250,-
- een plaatje tonen van een auto die er op lijkt?
- Het is je eerste boodschap hier !
En dan het meest vreemde ,
- Op een eiland GEEN aangifte doen....(de auto is geen duikboot!!!)
IK hoop van harte dat de 'galbakken' die dit flikken gepakt worden.
Het advies is al eerder gegeven "Doe aangifte"
Als de chevy meerdere malen genoemd wordt (in meerdere aangiften) zal hij bij een controle zo gelicht kunnen worden.
Grtz en suc6 Frank
Ps geef ook de adressen van de getuige op
Misschien maakt dit het iets duidelijker voor je Frank:
- een beloning uitloven van €250,-
** In jouw beleving misschien vreemd, maar dat is denk ik toch heel persoonlijk. Een beloning uitloven om informatie te krijgen is naar mijn idee vrij gebruikelijk en in veel gevallen ook effectief.
- een plaatje tonen van een auto die er op lijkt?
** Zo'n auto valt op, ik heb deze zelf namelijk zien staan en een vriend van me heeft toevallig zo'n zelfde type auto. Een uitvoering zoals op de foto is vrij zeldzaam, zoek er voor de grap maar eens één met zo'n zelfde (camper) opbouw.
- Het is je eerste boodschap hier !
** Dus dat betekent dat ik het forum niet kan/mag gebruiken om mede kiters om hulp te vragen? Moet ik hier soms eerst 3 jaar lang vertellen hoe slecht ik kan kiten?
En dan het meest vreemde ,
- Op een eiland GEEN aangifte doen....(de auto is geen duikboot!!!)
** Met alle respect, maar blijkbaar heb je of nog nooit aangifte gedaan, of je hebt heel veel mazzel met het lokale korps gehad. Ik woon zelf in een vrij grote stad en hier doen ze gewoon niets met je aangifte, vraag me niet waarom.
Wij waren 1 dagje op Texel om te kiten, je spullen worden aan het einde van de dag gejat, je moet nog met de veerboot naar het vaste land en vervolgens nog naar de andere kant van het land om naar huis te komen.. Wat doe je dan? Precies, ik in ieder geval geen aangfite.
Aangifte doen kan bovendien altijd nog, maar ik probeer het eerst via deze weg.
En hoezo is dit een rare post Walt0r?
Jij woont zeker ergens waar de politie nog wel voldoende capaciteit heeft om dit soort belachelijke dingen op te lossen? Wellicht kun je het forum een grote dienst bewijzen en even uitleggen hoe jij deze situatie had aangepakt?