~Arjan
Founding Father
|
Echt tof hoor allemaal .^ En wat denken we hiervan. Stoer of niet.. Lijkt mij een tof idee voor op de nieuwe kitehigh shirts. Overigens niet zelf gemaakt hoor. :-X
|
|
|
|
Joost
|
Fuck it man die lijkt verdacht veel op die van mij. Nou ja maakt het uit kan die overigens wel gebruiken zie toch nergens copyright op de poster. Beter goed gejat dan slecht zelf gemaakt
|
|
|
|
kiteaap
Gast
|
Ennuh @ Kiteaap, strand.jpg vind ik mooier!
ok ik zal er meer gaan maken dus blijf ff checken in deze pagina voor meer wallpapers van me!
|
|
|
Joost
|
-> Nou heb hem wat verbetert en aangepast .^ en hier dus het resultaat: voor de betere beeldkwaliteit zie de url http://student-bkv.hku.nl/~joost/ hierin staan meerdere versies!! 8)
|
|
|
Faap
Gast
|
Ik had natuurlijk Rutger moeten nemen ;D tis ook maar een 'pilot'zullen we maar zeggen ???
|
|
|
Pitbul
Gast
|
Ik zal ook is wat in elkaar gaan flanzen. Ben ef photoshop aant installeren en dan weer even me creatievietijd naar boven halen. ???
|
|
|
Tom
|
Paint snap ik nog wel maar dat photoshop snap ik geen reet van !
|
|
|
Rutger
Founding Father
|
En Joost maar mijn foto gebruiken top hoor. .^
|
|
|
Rutger II
|
Die van Faap is ook heftig, al1 dat is een golfsurfer volgens mij.....
hoorde ik Arjan daar zeggen:'' Nieuwe Kitehigh shirts :-D ''
|
|
|
Joost
|
Precies ja kitehigh t-shirt vind ik wel op zijn plaats of hoody bij de contestgoodies.
|
|
|
Joost--
Geen avatar
|
ik ga geen nieuwe meer maken. heb het te druk met studie
|
|
|
|
Sky®ideR
|
Nou ik heb ook maar wat geprobeerd :-[ als je hem mooi vind stuur dan ff een maailtje met het formaat dat je wil hebben, 800x600 1024x768 enz
[verwijderd door de admin]
|
|
|
Joris
|
hmm die van Skyrider is wel erg ók. 1280*1024 would be nice.
|
|
|
Pieter!
|
Die van Skyrider is idd erg mooi.. Alleen het lettertype van van 'stay low or kite high' even aanpassen (iets 'ouder' maken)
Ennuh, doe mij dan maar een 1024*768!
|
|
|
Joost--
Geen avatar
|
die van skyrider is mooi alleen persoonlijk vind ik 1 keer vaag een plaatje herhalen beter dan 2 keer. maar hij is echt mooi, en het is tenminste echt een wallpaper
|
|
|
andy
Moderator
Logs: 0 | 33 uur
|
Die van Joost en Skyrider vind ik meer iets voor op een t-shirt.
|
|
|
|
Joost--
Geen avatar
|
dat met filmpies is wel vet. maar voor een wallpaper te onrustig. maar het blijft vet.
|
|
|
Sky®ideR
|
%proost% Ja dat weet ik, maar is leuk om te maken en ik dacht kom laat ik dat ook posten. Misschien zijn er mensen die het wel leuk vinden op hun bureaublad??? ;D %proost%
|
|
|
Joost--
Geen avatar
|
ja mooi programma is dat imagehack.
maar denk dat een bureaublad achtergrond van meer dan 2 MB toch wat veel word, haha
vraagje moeten we onze inzendingen nog doormailen????
|
|
|
Joris
|
erg mooi skyrider. misschien nog even naar antianalising van de lijnen en de k van kitehigh
|
|
|