Richard de Waal
Gast
|
Ik las dat er verschillende kitesurfscholen aanwezig zullen zijn voor het verzorgen van introductielessen, leuk idee maar dat kan een gezellige boel worden daar, denk niet dat de aanwezige kitesurfscholen, ik lees Natural High dat een vaste locatie bij de Kous heeft, daar op zit te wachten en sterker nog of het uberhaupt wel mag dat daar een andere school lesjes gaat verzorgen. Ik zou het wel weten als er andere scholen op mijn locatie komen lessen, een belletje is zo gepleegd.....
|
|
|
slufterhufters.com
|
Misschien kennen ze mekaar, de scholen, misschien spreken ze wel wat af...
En ze kunnen bellen wat ze willen, als ik aan iemand, gratis, iets uitlegd over een vlieger, is er niemand die daar wat van kan zeggen.
Je moet blij zijn dat er de mogelijkheid is voor een introductieles, gratis en voor niks. Dat er een paar de moeite nemen om de mensen te woord te staan en al hun vragen te beantwoorden omtrend kiten.
|
|
|
Richard de Waal
Gast
|
Misschien kennen ze mekaar, de scholen, misschien spreken ze wel wat af...
En ze kunnen bellen wat ze willen, als ik aan iemand, gratis, iets uitlegd over een vlieger, is er niemand die daar wat van kan zeggen.
Je moet blij zijn dat er de mogelijkheid is voor een introductieles, gratis en voor niks. Dat er een paar de moeite nemen om de mensen te woord te staan en al hun vragen te beantwoorden omtrend kiten.
Tuurlijk, super initiatief, ik juich het alleen maar toe, maar ik vertel je als er les gegeven wordt, en iedereen die kite weet wat het verschil is tussen een georganiseerde les of iemand die gewoon een vriend iets bijbrengt, daar gezeik over kan ontstaan, het is maar dat de organisatie daar aan denkt!!
|
|
|
slufterhufters.com
|
De introductielessen die misschien gaan worden gegeven, is een initiatief van kitescholen onderling, dus die regelen het ook onderling.
Eigenlijk staat Kitehigh hier buiten, maar neemt in dit geval toch haar verantwoording door middel van het doorgeven van info van verschillende scholen naar andere scholen zodat zij het zelf kunnen afregelen.
Fons van Kitesurfschool Holland kwam met het idee om introductielessen te gaan verzorgen voor nieuwsgierige en had mij belooft om het met Jorgen verder uit te werken. Ikzelf heb al gepraat met Jorgen van Natural High en de plannen en mogelijkheden uitgelegd, en vertelt wie er nog meer mee willen doen aan dit initiatief.
Dus bij deze.
|
|
|
GerritNL
Gast
|
Zo te zien wordt het een aardig grote groep, wordt vast heel gezellig. @#$ Ik zal wat test boards meenemen van skywalker en twee Boom-Kites model skite (als ik ze op tijd binnen heb, het zijn namelijk proto's voor op het water). Beste Gerrit,
Leuk initiatief. Dat neemt echter niet weg dat, zoals je ongetwijfelt weet, er geen commerciele links op de site mogen worden geplaatst. Wanneer de links nog niet op onze linkpagina staan kan je dat aangeven via info@kitehigh.nl Vervolgens kan je in je onderwerpen naar de linkspagina verwijzen.
Overigens als je Nieuws hebt.... dan kun je dit ook mailen naar kitehigh. Dan maken we er een leuk verhaaltje van met een foto in het nieuws op de voorpagina.
Greets,
Kiteman-3 Moderator Team Kitehigh
[verwijderd door de admin]
|
|
|
|
GerritNL
Gast
|
Beste Gerrit,
Leuk initiatief. Dat neemt echter niet weg dat, zoals je ongetwijfelt weet, er geen commerciele links op de site mogen worden geplaatst. Wanneer de links nog niet op onze linkpagina staan kan je dat aangeven via info@kitehigh.nl Vervolgens kan je in je onderwerpen naar de linkspagina verwijzen.
Overigens als je Nieuws hebt.... dan kun je dit ook mailen naar kitehigh. Dan maken we er een leuk verhaaltje van met een foto in het nieuws op de voorpagina.
Greets,
Kiteman-3 Moderator Team Kitehigh
Mijn excuses Kiteman.... ik neem aan dat ik geen mail meer hoef te sturen naar info..... en jij de website erbij kan zetten ?
|
|
|
Beul
Gast
|
Kan de Hanglos posse ook niet opgetrommeld worden, maken we er een algehele openingsdag Kiteseizoen 2005 van
Hoe meer zielen hoe meer vreugd!! 8) @#$ %@!
Kite High en hanglos *
|
|
|
Ricardo
|
Das op zich wel een leuk idee
|
|
|
BIG AIR
Gast
|
Ik heb BIG AIR ook aangemeld voor de kite high dag.
Dus nu ook AP boards en Monkey kites testen.
|
|
|
slufterhufters.com
|
Zou zeggen maak veel reklame voor het weekend op alle andere sites, tenslote zijn we 1 grote famillie, en iedereen is welkom dus....
|
|
|
walker
|
Wie heeft er voor mij adressen waar in de omgeving overnacht kan worden?
|
|
|
|
|
Flakkee-John
|
Ik heb sowieso zaterdag vrij en wil een kleine generator meenemen om bijv een radio op aan te sluiten. Als iemand een goede radio heft om hier op aan te sluiten zorg ik voor stroom. Of kunnen we bij Jorgen stroom leasen???
Laat het me maar even van te voren weten dan regel ik wat
john
|
|
|
vanl
Gast
|
Brouwersdam is een top locatie voor de KiteHigh dag!! Maar ik denk dat we wel de kitesurfzone op de Brouwersdam moeten respecteren. Het goede voorbeeld moet worden gegeven dus we kunnen het niet maken om in de duitse bocht (windsurfgebied) de kitehigh dag te organiseren. Kan je alleen maar gelazer meer krijgen, je mag er nl niet kiten. Bedenk dit goed, voordat we op de dag zelf gezeik krijgen. Er liggen vanaf vorig seizoen boeien in zee.
Kijk maar wat je er mee doet, tot later
Kite zone?....lol die boeien zijn vorig jaar in het water gelegd om weg te rotten. Degene van wie die boeien in het water moesten liggen snapte niet dat het een zwemafbakening moest zijn. ??? Daarbij is het desbetreffende persoon een maand na de plaatsing bij een ander gemeente gaan werken.
|
|
|
alexx
Gast
|
I'll be there!
|
|
|
Mario
|
ik ben er ook en heb mee: Catapult Ninja 118/128/138 (of met kitestuff.nl graphics ) Catapult Samurai 120/130 Catapult Ninja Star 6m² 8m² 10m² 13m² oja,helaas alleen de zondag
|
|
|
Moza
|
Ik vind het jammer dat ik in het buitenland zit!! Had het weekend van 28 april al een ticket ivm studie verplichtingen ....hoop dat het een week later wordt!
|
|
|
|
-DAVE-
|
DIe NINJA is TE GRUWELIJK!! wat een licht board!!! die moet je in je handen hebben om het te geloven. %proost%
|
|
|
|
Marc de Munnik
|
Jongens.. Staat er al een slider met de meeting?
|
|
|
|