frenk, garantie tot aan de deur?
waar haal je dat vandaan? daarnaast is het simpelweg niet zo dat elke boardfabriccant bij breuk een nieuwe levert....
enneh... pak em beet 300euro, koop dan maar een flink gebruikt 2dehands board voor, daar maak ik geen boardje voor en ik denk de meeste onder ons ook niet
Klopt als een bus Peter never nooit niet idd waar haal je dat vandaan? daarnaast is het simpelweg niet zo dat elke boardfabriccant bij breuk een nieuwe levert....
enneh... pak em beet 300euro, koop dan maar een flink gebruikt 2dehands board voor, daar maak ik geen boardje voor en ik denk de meeste onder ons ook niet
tja je kan er north op zetten maar als die breekt krijg je toch geen nieuw board,garantie tot aan de deur en dat voor pak hem beet 300euro
@ frenk 300 euro lache zeg voor een board met pbt sheets......das een koopje Het is voor sommigen beetje een obsesief aan het worden geloof ik, dat boards breken! lijkt wel of steeds meer mensen hier door geobsedeerd raken.... nog een keertje dan: ALLES KAN BREKEN
het is dan ook de kunst ze niet te breken (grinnik_kitesmiley) succes met je tweedehandsje Frenk